Urząd Miasta Płocka ogłasza przetarg
- Adres: 09-400 Płock, ul. Stary Rynek 1
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 024 3671598 , fax. 024 3671598, 3671615
- Data zamieszczenia: 2014-03-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Płocka
ul. Stary Rynek 1 1
09-400 Płock, woj. mazowieckie
tel. 024 3671598, fax. 024 3671598, 3671615
REGON: 00059286800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.plock.eu
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie projektu doradczo-promocyjnego polegającego na opracowaniu i realizacji trzech koncepcji marketingowych dla następujących terenów inwestycyjnych: 1. nadbrzeżny obszar rzeki Wisły na odcinku od Jaru rzeki Brzeźnicy do terenów Płockiego Towarzystwa Wioślarskiego; 2. obszar Jaru rzeki Brzeźnicy w granicach administracyjnych miasta Płocka; 3. obszar lotniska w Płocku i terenów przyległych. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonanie projektu doradczo-promocyjnego polegającego na opracowaniu i realizacji trzech koncepcji marketingowych dla następujących terenów inwestycyjnych: 1. nadbrzeżny obszar rzeki Wisły na odcinku od Jaru rzeki Brzeźnicy do terenów Płockiego Towarzystwa Wioślarskiego; 2. obszar Jaru rzeki Brzeźnicy w granicach administracyjnych miasta Płocka; 3. obszar lotniska w Płocku i terenów przyległych. W ramach usługi Wykonawca zobowiązuje się do wykonania dla każdej z trzech koncepcji marketingowych, m.in.: 1. opracowania oferty inwestycyjnej przedmiotowego obszaru; 2. opracowania strategii promocji terenu; 3. opracowania szczegółów kampanii informacyjno-promocyjnej dla każdego z wskazanych terenów; 4. opracowania i produkcji materiałów promocyjnych; 5. realizacji kampanii promocyjnej przy użyciu różnorodnych narzędzi marketingowych. Termin wykonania przedmiotu umowy. Wykonanie przedmiotu umowy, nastąpi w dwóch etapach w następujących terminach, z zastrzeżeniem, iż kolejność prac w każdym etapie jest dowolnie i indywidualnie dostosowana do metodologii pracy Wykonawcy: 1) ETAP I: opracowanie trzech koncepcji marketingowych musi zakończyć się w okresie 1 miesiąca od daty podpisania umowy, prezentacją koncepcji; 2) ETAP II: realizacja poszczególnych koncepcji marketingowych musi zakończyć się w terminie do 14 listopada 2014 roku, pod warunkiem zatwierdzenia przez Zamawiającego koncepcji marketingowych z Etapu I; - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia WADIUM
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: negocjacje z ogłoszeniem
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.plock.eu
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przeprowadzenie badań ankietowych wśród Polaków pracujących za granicą
Dodano: 2016-07-20 - Ewaluacja ex post działania IV.1 Infrastruktura drogowa Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013
Dodano: 2016-06-29 - Usługa wykonania analizy ankiet z punktów konsultacyjno-diagnostycznych (oznaczenie sprawy: KC/AIDS/DZ/270-15/2016)
Dodano: 2016-06-01 - Przeprowadzenie badań ilościowych techniką CAPI dotyczących kosztów instrumentów płatniczych ponoszonych przez przedsiębiorstwa na rynku polskim
Dodano: 2015-12-07 - Usługa w zakresie realizacji badania Badanie potrzeb informacyjnych w ramach projektu Mazowieckie Obserwatorium Rynku Pracy III realizowanego w ramach Poddziałania 6.1.1. POKL
Dodano: 2015-09-24 - Usługę w zakresie realizacji badania Kształcenie ustawiczne a potrzeby mazowieckiego rynku pracy w ramach projektu Mazowieckie Obserwatorium Rynku Pracy III realizowanego w ramach Poddziałania 6.1.1. POKL
Dodano: 2015-08-18 - Usługa w zakresie realizacji badania Badanie satysfakcji klienta powiatowych urzędów pracy na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Warszawie
Dodano: 2015-07-14 - Usługa w zakresie realizacji badania Potencjał tworzenia zielonych miejsc pracy na Mazowszu w ramach projektu Mazowieckie Obserwatorium Rynku Pracy III realizowanego w ramach Poddziałania 6.1.1. POKL
Dodano: 2015-07-09 - Wykonanie badania oraz przygotowanie opartej na jego wynikach ekspertyzy dotyczącej wpływu rozwoju internetu szerokopasmowego na społeczeństwo i gospodarkę w Polsce w ramach Projektu systemowego - działania na rzecz rozwoju szerokopasmowego dostępu do Internetu
Dodano: 2015-06-17 - Dostarczenie danych o preferencjach obywateli Polski, Norwegii, Szwecji, Białorusi odnośnie transgranicznych obszarów chronionych (Puszczy Białowieskiej oraz Fulufjellet/Fulufjället) w drodze realizacji badania sondażowego za pomocą narzędzia programowego
Dodano: 2015-06-16