Przetargi.pl
Wykonanie projektu doradczo-promocyjnego polegającego na opracowaniu i realizacji trzech koncepcji marketingowych dla następujących terenów inwestycyjnych: 1. nadbrzeżny obszar rzeki Wisły na odcinku od Jaru rzeki Brzeźnicy do terenów Płockiego Towarzystwa Wioślarskiego; 2. obszar Jaru rzeki Brzeźnicy w granicach administracyjnych miasta Płocka; 3. obszar lotniska w Płocku i terenów przyległych.

Urząd Miasta Płocka ogłasza przetarg

  • Adres: 09-400 Płock, ul. Stary Rynek 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 024 3671598 , fax. 024 3671598, 3671615
  • Data zamieszczenia: 2014-03-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Płocka
    ul. Stary Rynek 1 1
    09-400 Płock, woj. mazowieckie
    tel. 024 3671598, fax. 024 3671598, 3671615
    REGON: 00059286800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.plock.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie projektu doradczo-promocyjnego polegającego na opracowaniu i realizacji trzech koncepcji marketingowych dla następujących terenów inwestycyjnych: 1. nadbrzeżny obszar rzeki Wisły na odcinku od Jaru rzeki Brzeźnicy do terenów Płockiego Towarzystwa Wioślarskiego; 2. obszar Jaru rzeki Brzeźnicy w granicach administracyjnych miasta Płocka; 3. obszar lotniska w Płocku i terenów przyległych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie projektu doradczo-promocyjnego polegającego na opracowaniu i realizacji trzech koncepcji marketingowych dla następujących terenów inwestycyjnych: 1. nadbrzeżny obszar rzeki Wisły na odcinku od Jaru rzeki Brzeźnicy do terenów Płockiego Towarzystwa Wioślarskiego; 2. obszar Jaru rzeki Brzeźnicy w granicach administracyjnych miasta Płocka; 3. obszar lotniska w Płocku i terenów przyległych. W ramach usługi Wykonawca zobowiązuje się do wykonania dla każdej z trzech koncepcji marketingowych, m.in.: 1. opracowania oferty inwestycyjnej przedmiotowego obszaru; 2. opracowania strategii promocji terenu; 3. opracowania szczegółów kampanii informacyjno-promocyjnej dla każdego z wskazanych terenów; 4. opracowania i produkcji materiałów promocyjnych; 5. realizacji kampanii promocyjnej przy użyciu różnorodnych narzędzi marketingowych. Termin wykonania przedmiotu umowy. Wykonanie przedmiotu umowy, nastąpi w dwóch etapach w następujących terminach, z zastrzeżeniem, iż kolejność prac w każdym etapie jest dowolnie i indywidualnie dostosowana do metodologii pracy Wykonawcy: 1) ETAP I: opracowanie trzech koncepcji marketingowych musi zakończyć się w okresie 1 miesiąca od daty podpisania umowy, prezentacją koncepcji; 2) ETAP II: realizacja poszczególnych koncepcji marketingowych musi zakończyć się w terminie do 14 listopada 2014 roku, pod warunkiem zatwierdzenia przez Zamawiającego koncepcji marketingowych z Etapu I;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia WADIUM

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: negocjacje z ogłoszeniem
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.plock.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach