Przetargi.pl
Wykonanie projektu częściowej rewitalizacji posesji przy ul. Piotrkowskiej 3 w Łodzi położonej w strefie ochrony konserwatorskiej.

Administracja Nieruchomości Łódź - Śródmieście "Nowe Miasto" ogłasza przetarg

  • Adres: 90-406 Łódź, ul. Piotrkowska 17
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6335610 , fax. 042 6335969
  • Data zamieszczenia: 2010-09-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Administracja Nieruchomości Łódź - Śródmieście "Nowe Miasto"
    ul. Piotrkowska 17 17
    90-406 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6335610, fax. 042 6335969
    REGON: 47205319500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowemiasto.com3.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie projektu częściowej rewitalizacji posesji przy ul. Piotrkowskiej 3 w Łodzi położonej w strefie ochrony konserwatorskiej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres projektu 1. Remont i odtworzenie elewacji frontowej. - inwentaryzacja stanu istniejącego, - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, - odtworzenie pierwotnych balkonów, - miejscowe wzmocnienie nadproży i ścian, - kolorystyka elewacji z ewentualnym ociepleniem budynku, - odtworzenie pierwotnego detalu architektonicznego ( z zapraw sztukatorskich lub jako elementy ocieplenia), - uporządkowanie reklam, witryn oraz tablic informacyjnych 2. Remont prześwitu bramowego. - inwentaryzacja stanu istniejącego, - wymiana stolarki drzwiowej, - wprowadzenie w bruzdy instalacji biegnących na ścianach prześwitu, - remont podsufitki i ścian prześwitu, - wymiana bramy, - kolorystyka elewacji i podsufitki w prześwicie, - wymiana nawierzchni prześwitu 3. Remont połaci dachowej od strony ulicy - inwentaryzacja stanu istniejącego, - zmiana kształtu lukarn połaciowych, - remont pokrycia dachowego i zakończenia okapu. 4.Remont elewacji budynków w podwórzu posesji - inwentaryzacja stanu istniejącego, - wymiana stolarki drzwiowej i okiennej, - miejscowe wzmocnienie nadproży i ścian, - wprowadzenie w bruzdy instalacji biegnących na elewacji, - wymiana murków naświetli okien piwnicznych, - zmiana okratowania okien piwnicznych, - kolorystyka elewacji z ewentualnym ociepleniem budynku i wprowadzeniem prostego detalu architektonicznego, - modernizacja i ujednolicenie charakteru wejść do poszczególnych budynków, - uporządkowanie reklam oraz tablic informacyjnych. 5. Remont budynków gospodarczych - remont lub rozbiórka parterowych budynków gospodarczych usytuowanych na podwórzu posesji, 6. Wymiana nawierzchni podwórza posesji - inwentaryzacja stanu technicznego wraz z inwentaryzacją sieci podziemnych, - wymiana sieci podziemnych w obrębie podwórza wraz z ich modernizacją i rozbudową, - doprowadzenie przyłącza centralnego ogrzewania od sieci miejskiej do nieruchomości w celu późniejszego podłączenia budynku, - rozmieszczenie ciągów pieszych i stanowisk parkingowych wraz z podaniem rodzaju i kolorystyki projektowanej nawierzchni. 7. Mała architektura posesji. - wprowadzenie nowych elementów oświetlenia zewnętrznego w podwórzu posesji, - wprowadzenie elementów małej architektury tj. murki, ławki, kosze, kwietniki itp. - układ terenów zielonych - połączenie pasażu pieszego przedmiotowej posesji z posesją sąsiednią w celu umożliwienia przejścia w kierunku ulicy Zachodniej. Powierzchnia zabudowy - 1014 m2. Kubatura budynków - 10834 m3.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712500005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: negocjacje z ogłoszeniem
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonanania amówienia
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach