Przetargi.pl
Wykonanie projektu budowlanego przebudowy drogi powiatowej Nr 2187 O ulica Szopena w Nysie

Zarząd Dróg Powiatowych w Nysie ogłasza przetarg

  • Adres: 48-300 Nysa, ul. Słowiańska 17
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. (077) 4482408 , fax. (077) 4482408
  • Data zamieszczenia: 2010-05-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Nysie
    ul. Słowiańska 17 17
    48-300 Nysa, woj. opolskie
    tel. (077) 4482408, fax. (077) 4482408
    REGON: 53142146600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.nysa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie projektu budowlanego przebudowy drogi powiatowej Nr 2187 O ulica Szopena w Nysie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie projektu budowlanego przebudowy drogi powiatowej Nr 2187 O ulica Szopena w Nysie. Przedmiotem opracowania będzie lewa jezdnia drogi od krawędzi ronda do wjazdu zlokalizowanego pomiędzy ulicami Gierczak i Świętego Piotra 1.z rozwiązaniem ruchu kołowego, 2.z rozwiązaniem ruchu pieszego, Parametry drogi dostosować do właściwych parametrów jak dla klasy G 1.Ciągi pieszo-rowerowe lub ścieżka rowerowa, 2.Uwzględnić miejsca zatrzymywania się autobusów, 3.Uwzględnić miejsca postojowe, 4.Ewentualna korekta geometrii drogi, 5.Elementy małej architektury, 6.Długość projektowanego odcinka około 275,0 m, 7.Warstwa ścieralna nawierzchni z SMA, 8.Odwodnienie pasa drogowego ( dokumentacja winna być skoordynowana z Gminą Nysa w zakresie budowy odwodnienia), 9.Przebudowa oświetlenia ulicznego ( dokumentacja oświetlenia winna być uzgodniona z Gminą Nysa jako przyszłym jej użytkownikiem), 10.Zmiana organizacji ruchu, 11.Ewentualne kolizje z sieciami uzbrojenia terenu, 12.Dokumentację należy uzgodnić z konserwatorem zabytków, Opracowana dokumentacja winna spełniać warunki techniczne, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie zgodnie z Dz. U. Nr 43 z dnia 14 maja 1999r. z późniejszymi zmianami W skład zamawianej dokumentacji projektowej wchodzą następujące opracowania projektowe, które są przedmiotem niniejszego opisu przedmiotu zamówienia; 1.Mapa do celów projektowania dróg, 2.Dokumentacja geodezyjna i kartograficzna związana z nabywaniem nieruchomości (projekty podziałów nieruchomości) i z czasowym korzystaniem z nieruchomości, 3.Dokumentacja formalno-prawna niezbędna w celu nabywania nieruchomości i nabywania praw do czasowego korzystania z nieruchomości, 4.Badania geologiczne podłoża gruntów, 5.Badania nośności nawierzchni, 6.Pomiar natężenia ruchu, 7.Okres eksploatacji nawierzchni po przebudowie, 8.Projekt budowlany, 9.Materiały projektowe do uzyskania opinii, uzgodnień i pozwoleń wymaganych przepisami szczególnymi, 10.Projekt wykonawczy, 11.Dokumentacja przetargowa, 12.Kosztorys inwestorski i przedmiar robót, 13.Raport o oddziaływaniu planowanego przedsięwzięcia drogowego na środowisko wymagany do wniosku o ustalenie lokalizacji drogi, 14.Raport o oddziaływaniu planowanego przedsięwzięcia drogowego na środowisko wymagany do wniosku o wydanie pozwolenia na budowę drogi lub zgłoszenia ,oraz do zgłoszenia o zamiarze wykonania robót budowlanych, 15.Materiały do wniosku o wydanie decyzji o ustaleniu lokalizacji drogi, 16.Materiałów do wniosku o uzyskanie pozwolenia na budowę lub zgłoszenie, 17.Materiałów do zgłoszenia o zamiarze wykonania robót budowlanych, 18.Projekt organizacji ruchu na czas robót i docelowy zatwierdzony przez właściwy organ zarządzający ruchem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712200006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.nysa.pl i www.nysa.samorzady.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach