Przetargi.pl
Wykonanie projektu budowlanego dla zadania pn: Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie Subregionu Południe

Starostwo Powiatowe w Nysie ogłasza przetarg

  • Adres: 48-300 Nysa, Piastowska
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 774 085 065 , fax. 774 085 065
  • Data zamieszczenia: 2018-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Nysie
    Piastowska 33
    48-300 Nysa, woj. opolskie
    tel. 774 085 065, fax. 774 085 065
    REGON: 53141222000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.spnysa.nv.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie projektu budowlanego dla zadania pn: Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie Subregionu Południe
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opracowanie projektu budowlanego dla trzech obiektów Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Głuchołazach z uwzględnieniem odnawialnych źródeł energii, w celu podniesienia efektywności obiektów szpitala. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi projekt koncepcyjny i projekt umowy. 1. Dokumentacja projektowa powinna być wykonana zgodnie z obowiązującymi przepisami i innymi przepisami i unormowaniami niezbędnymi do opracowania dokumentacji. 2. Przyjęte rozwiązania projektowe powinny być określone za pomocą standardowych cech technicznych i jakościowych z zastosowaniem Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane (art. 29 i 30 ustawy PZP). W projekcie nie można wskazywać znaków towarowych, patentów, pochodzenia. 3. Przedmiot umowy obejmuje także: 1) wykonanie audytów energetycznych dla poszczególnych obiektów ( trzech) zgodnie z aktualnymi zasadami Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego 2014-2020 dla działania 3.2 - Efektywność energetyczna, poddziałanie 3.2.1 Efektywność energetyczna w budynkach publicznych po 3 egz., 2) wykonanie projektu architektoniczno – budowlanego – w 4 egzemplarzach, 3) wykonanie projektu budowlano – wykonawczego z rozbiciem na poszczególne branże – w 3 egzemplarzach, 4) sporządzenie kosztorysów inwestorskich wraz z przedmiarami robót z rozbiciem na poszczególne branże (budowlaną, sanitarną, elektryczną) w 2 egzemplarzach, 5) sporządzenie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót dla poszczególnych branż budowlanych - po 2 egzemplarze dla poszczególnej branży, 6) pełną dokumentację na płycie CD – w 1 egzemplarzu, 7) uzyskanie na koszt Wykonawcy wszelkich wymaganych prawem, a niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy zezwoleń, opinii, badań, uzgodnień, ekspertyz, map do celów projektowych itp., 8) udzielanie wszelkich wyjaśnień (w terminie nie późniejszym niż 2 dni od daty ich przekazania przez Zamawiającego), dot. przedmiotu zamówienia, wynikłych w trakcie procedury przetargowej wyłonienia przez Zamawiającego wykonawcy prac budowlanych. 4. Wykonawca jest zobowiązany do usunięcia własnym staraniem i na własny koszt wszelkich wad i błędów w opracowaniach ujawnionych na każdym etapie przygotowania i realizacji inwestycji. 5. Wykonawca zobowiązuje się wykonać i dostarczyć do siedziby Zamawiającego przedmiot zamówienia w wersji papierowej jak również w wersji elektronicznej zapisanej w pliku (format PDF, na płycie CD), w tym kosztorysy i przedmiary w wersji edytowalnej. 6.Odbiór przedmiotu umowy odbędzie się na podstawie protokołu zdawczo - odbiorczego sporządzonego przez Zamawiającego. Uwaga 1. Zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji terenu objętego opracowaniem. Termin wizji lokalnej i szczegóły techniczne jej przeprowadzenia wymagają uzgodnienia z Zamawiającym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71240000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, 2. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie potwierdzające spełnienia warunków udziału w postępowaniu, 3. Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy). 4. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie (jeżeli dotyczy) a) W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy. b) W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp). 5. Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - oświadczenie należy złożyć w oparciu o zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego wykaz złożonych w danym postępowaniu ofert, zgodnie z zamieszczonym w SIWZ wzorem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach