Przetargi.pl
Wykonanie projektów wykonawczych oraz nadzór autorski w okresie realizacji robót dla obiektów Laboratorium KD-3 Kopalni Doświadczalnej „Barbara”.

Główny Instytut Górnictwa ogłasza przetarg

  • Adres: 40166 Katowice, pl. Gwarków 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2581631-9 , fax. 322596533
  • Data zamieszczenia: 2018-07-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Główny Instytut Górnictwa
    pl. Gwarków 1
    40166 Katowice, woj. śląskie
    tel. 032 2581631-9, fax. 322596533
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gig.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie projektów wykonawczych oraz nadzór autorski w okresie realizacji robót dla obiektów Laboratorium KD-3 Kopalni Doświadczalnej „Barbara”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie projektów wykonawczych oraz nadzór autorski w okresie realizacji robót dla obiektów Laboratorium KD-3 Kopalni Doświadczalnej „Barbara” w Mikołowie, ul. Podleska 72, Głównego Instytutu Górnictwa w Katowicach. Zakres przedmiotu zamówienia : 1. KD „Barbara” w Mikołowie - Budynek „K” (wg projektu archiwalnego obiekt „A”): 1.2. - projekt części budowlanej : - inwentaryzacja i aktualizacja rysunków rzutów budynku oraz terenu pól badań, 1.2. - projekt instalacji elektrycznych: - siłowej: 400/230V, 500 V, - oświetleniowej, - telefonicznej, - instalacji komputerowej, - alarmowej, - monitoringu CCTV, 1.3. - projekt instalacji centralnego ogrzewania, 1.4 – projekt instalacji wod.kan. 2. KD „Barbara” w Mikołowie – Pola badawcze (wg projektu archiwalnego obiekt „B, C D, E”): - projekt instalacji elektrycznych : - siłowej 400/230V , 500 V, - oświetleniowej, - alarmowej, - monitoringu CCTV, 3. Zamawiający w załączniku nr 8 do SIWZ udostępnia skan posiadanej archiwalnej części rysunkowej rzutów obiektów, przekroje oraz plan sytuacyjny. Wykonawcy wybranemu w postępowaniu przetargowym Zamawiający może udostępnić do wglądu posiadane pierwotne projekty w formie papierowej: 4. Projekty wykonawcze winny zawierać: - opis techniczny, - rysunki wykonawcze, - specyfikacje wykonania i odbioru robót, - przedmiary i kosztorysy inwestorskie. 5. Wykonawca przekaże Zamawiającemu opracowania w formach: - część rysunkową w formie papierowej w 5 egzemplarzach, - przedmiary i kosztorysy w formie papierowej w 3 egzemplarzach, - projekty w formie elektronicznej: - opisy, specyfikacje w formie edytowalnej i „pdf” w 3 egzemplarzach, - część rysunkową w „dwg” oraz „pdf” w 3 egzemplarzach, - przedmiary i kosztorysy w formie elektronicznej w rozszerzeniu „ath” oraz „pdf” w 3 egz. Powyższe formy opracowań należy wykonać oddzielnie dla każdej branży przedmiotu zamówienia. 6. Uzgodnienia projektowe. Wykonawca przedmiotu zamówienia na etapie realizacji opracowań projektowych uzgadniać będzie rozwiązania projektowe z osobami wskazanymi jako reprezentujące Zamawiającego. Potrzebę dokonania uzgodnień Wykonawca zgłaszać będzie drogą mailowa do upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego: Zamawiający umożliwia wykonanie dodatkowych oględzin budynku oraz wykonanie pomiarów koniecznych do realizacji przedmiotu zamówienia po zgłoszeniu takiej potrzeby do Zamawiającego. Uzyskanie wszystkich, niezbędnych dla opracowania kompletnej dokumentacji projektowej, wymaganych prawem i przepisami decyzji administracyjnych, warunków technicznych, uzgodnień, opinii i sprawdzeń dokumentacji projektowej, Wykonawca pozyskuje we własnym zakresie i w ramach kosztów określonych w złożonej ofercie. 7. Nadzór autorski. Wykonawca będzie pełnić nadzór autorski według potrzeb wynikających z postępu robót, Powiadomienia będą dokonane telefonicznie lub faksem, na 3 dni przed oczekiwanym pobytem. Zamawiający przewiduje do 15 wizyt na budowie. Ilość ta może ulec zmianie w zależności od wynikających potrzeb. Opis obowiązków w ramach nadzoru autorskiego zawiera załącznik nr 7 do SIWZ – wzór umowy. 8. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga, aby dokumentacja projektowa będąca przedmiotem postępowania przetargowego została wykonana zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1129) oraz art. 30 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z póź. zm.) W związku z powyższym Wykonawca nie może wskazywać nazw własnych oraz znaków towarowych, patentów lub pochodzenia użytych materiałów chyba, że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i nie można opisać ich za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. W przypadku konieczności wskazania konkretnego materiału Wykonawca dokumentacji musi opisać go za pomocą parametrów, które nie będą naruszały zasady uczciwej konkurencji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71220000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 2 000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych 00/100), 1.1. Wadium może być wniesione w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz 2017 r. poz. 1089). 1.2. Termin wnoszenia wadium upływa w dniu: 27.07.2018 r. o godzinie 12:00 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na następujący nr konta: mBank S.A. 21 1140 1078 0000 3018 1200 1004. Uwaga nr 6: Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert. 2.1. Pozostałe formy wadium należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w pokoju 217 budynek dyrekcji GIG do dnia 27.07.2018 r. do godz. 12:00. 2.2. Zamawiający zwróci wniesione wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 2.6. niniejszego rozdziału SIWZ. 2.3. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2.4. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 2.5. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z zapisem pkt 2.2. niniejszego rozdziału SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania, jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca ten wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 2.6. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami: 2.6.1 jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, 2.6.2 jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2.7. Wszelkie spory wynikające z wniesionego wadium rozpatrywał będzie wg prawa polskiego sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzieleniu zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach