Przetargi.pl
Wykonanie Projektów Technicznych dla zadań: 1. Modernizacja nawierzchni Rynku, 2. Budowa parkingu przy Urzędzie Miejskim na działce nr 265/24 i 166/25, 3. Budowa zatok parkingowych przy ul. Szpitalnej (pomiędzy ul. Strzelców Bytomskich i Wojska Polskiego, 4. Przebudowa nawierzchni ulicy 1-go Maja z budową zatok parkingowych, 5. Budowa miejsc parkingowych przy ul. Traugutta na działce nr 875/16, 6. Modernizacja ul. Czerwionka

Gmina Pyskowice ogłasza przetarg

  • Adres: 44-120 Pyskowice, ul. Strzelców Bytomskich 3
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 3326000 , fax. 32 3326002
  • Data zamieszczenia: 2016-04-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pyskowice
    ul. Strzelców Bytomskich 3 3
    44-120 Pyskowice, woj. śląskie
    tel. 32 3326000, fax. 32 3326002
    REGON: 27625759300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pyskowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie Projektów Technicznych dla zadań: 1. Modernizacja nawierzchni Rynku, 2. Budowa parkingu przy Urzędzie Miejskim na działce nr 265/24 i 166/25, 3. Budowa zatok parkingowych przy ul. Szpitalnej (pomiędzy ul. Strzelców Bytomskich i Wojska Polskiego, 4. Przebudowa nawierzchni ulicy 1-go Maja z budową zatok parkingowych, 5. Budowa miejsc parkingowych przy ul. Traugutta na działce nr 875/16, 6. Modernizacja ul. Czerwionka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej dla zadań pn: 1. Modernizacja nawierzchni Rynku, 2. Budowa parkingu przy Urzędzie Miejskim na działkach nr 265/24 i 166/25, 3. Budowa zatok parkingowych przy ul. Szpitalnej (pomiędzy ul. Strzelców Bytomskich i Wojska Polskiego), 4. Przebudowa nawierzchni ulicy 1-go Maja z budową zatok parkingowych, 5. Budowa miejsc parkingowych przy ul. Traugutta na działce nr 875/16, 6. Modernizacja ul. Czerwionka. Złożenie wniosków w sprawie zgłoszenia robót w Starostwie Powiatowym w Gliwicach, lub złożenia wniosków o uzyskanie decyzji Starosty Gliwickiego zatwierdzającej projektu i udzielającej pozwolenia na budowę w terminie wskazanym w ofercie Wykonawcy, jednak nie dłużej niż 200 dni od dnia podpisania umowy. Zakres i charakterystyka obiektów i parametry techniczne: 1. Modernizacja nawierzchni Rynku Rynek w Pyskowicach znajduje się w strefie A ścisłej ochrony konserwatorskiej i w strefie W ochrony archeologicznej. Projekt wymaga uzgodnień z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków. Wykonanie Projektu poprzedzone winno być wykonaniem koncepcji, którą należy przedstawić na spotkaniu z Radnymi Rady Miejskiej i uzgodnić z Zamawiającym. Modernizacja nawierzchni obejmuje modernizację płyty Rynku oraz chodników wzdłuż budynków nr 10-15, 16-23 i 24-29. Modernizując płytę Rynku należy przewidzieć zmniejszenie terenów zielonych o ok. 50 %. Na nawierzchniach modernizowanych należy wykorzystać istniejący materiał granit , bazalt i krawężniki mające charakter zabytkowy. 2. Budowa parkingu przy Urzędzie Miejskim na działkach nr 265/24 i 166/25 Teren znajduje się w strefie B pośredniej ochrony konserwatorskiej Parking należy zaprojektować na działkach 265/24 i 166/2 z uwzględnieniem zapisów w Planie Zagospodarowania Przestrzennego. Szerokość miejsca parkingowego winna wynosić minimum 2,5 m. 3. Budowa zatoki parkingowej przy ul. Szpitalnej (pomiędzy ul. Strzelców Bytomskich i Wojska Polskiego). Zatokę parkingową należy zaprojektować po stronie budynku przy ul. Szpitalnej 8 z wykorzystaniem opaski przykrawężnikowej. 4. Przebudowa nawierzchni ulicy 1-go Maja z budową zatok parkingowych. Zatoki parkingowe należy zaprojektować po obu stronach ulicy z wykorzystaniem opasek przykrawężnikowych po obu stronach ulicy. 5. Budowa miejsc parkingowych przy ul. Traugutta na działce nr 875/16 Parking należy zaprojektować z maksymalnym wykorzystaniem powierzchni działki nr 875/16 oraz z uwzględnieniem zapisów w Planie Zagospodarowania Przestrzennego. Szerokość miejsca parkingowego winna wynosić minimum 2,5 m. 6. Modernizacja ul. Czerwionka Drogę należy zaprojektować na działce nr 51/25 o parametrach technicznych takich jak dla drogi lokalnej, od wjazdu do ostatniego budynku mieszkalnego. Projekt powinien uwzględniać zjazdy z posesji. Nawierzchnia z kostki brukowej behaton. Jako warstwy konstrukcyjne należy wykorzystać istniejącą nawierzchnię. W ul. Czerwionka nie ma kanalizacji deszczowej. 3. Projekt musi być zgodny z przepisami: a) USTAWĄ z dnia 8 marca 2016 r. Prawo budowlane (Dz.U.2016.290 tj.). b) ROZPORZĄDZENIEM MINISTRA INFRASTRUKTURY z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz.U.2003.120.1126). c) ROZPORZĄDZENIEM MINISTRA TRANSPORTU, BUDOWNICTWA I GOSPODARKI MORSKIEJ z dnia 25kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U.2012.462 z pózn.zm.). d) ROZPORZĄDZENIEM MINISTRA INFRASTRUKTURY z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U.2013.1129 j.t.). e) ROZPORZĄDZENIEM MINISTRA TRANSPORTU I GOSPODARKI MORSKIEJ z dnia 2 marca 1999 r.w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz.U.1999.43.430. z pózn. zm.). f) ROZPORZĄDZENIEM MINISTRA ŚRODOWISKA z dnia 24 lipca 2006 r. w sprawie warunków, jakie należy spełnić przy wprowadzaniu ścieków do wód lub do ziemi, oraz w sprawie substancji szczególnie szkodliwych dla środowiska wodnego (Dz.U.2006.137.984 z pózn. zm.). g) ROZPORZĄDZENIEM MINISTRA INFRASTRUKTURY z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U.2004.130.1389). h) Innymi obowiązującymi przepisami na dzień sporządzania dokumentacji oraz normami branżowymi. i) Zamawiający wymaga, aby przyjęte rozwiązania projektowe były zgodne z zasadami projektowania uniwersalnego o których mówią dokumenty zamieszczone na stronie internetowej Biura Pełnomocnika Rządu ds. Osób Niepełnosprawnych http www.niepelnosprawni.gov.pl dostepnosc-projektowanie-uniwer 4.Inne wymagania a) Zgodnie z przepisami prawa dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary oraz kosztorys inwestorski nie mogą zawierać nazw własnych, producenta i innych utrudniających uczciwą konkurencję. W przypadku kiedy nie można opisać przedmiotu zamówienia za pomocą obiektywnych, (dostatecznie dokładnych określeń) Projektant dołączy stosowne zestawienie wszystkich użytych nazw produktu, technologii i innych z dokładnym opisem wymaganych parametrów opisujących warunki równoważności. b) Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie dokumentacji projektowych, będących w następstwie podstawą wyłonienia wykonawcy robót budowlanych, które powinna zostać opracowana w sposób umożliwiający dokonanie opisu przedmiotu zamówienia na roboty budowlane zgodnie z zapisem art. 29, 30 oraz 31 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2015.poz.2164) c) Dokumentacja powinna być uzgodniona ze wszystkimi instytucjami branżowymi, których urządzenia dotyczą. d) Projekt powinien zawierać szczegółowe rozwiązania wysokościowe wszystkich zjazdów (publicznych i indywidualnych). e) Projektant jest zobowiązany do co najmniej 3 dyżurów w siedzibie tut. Urzędu w dogodnie dla siebie wybrane czwartki w godzinach 16-17 w celu zaznajomienia zainteresowanych Radnych z koncepcją wykonywanych projektów. f) Projektant będzie nieodpłatnie sprawował nadzór autorski w czasie realizacji zadania. g) Przed sporządzeniem oferty Zamawiający zaleca dokonanie wizji w terenie w celu oszacowania, na własną odpowiedzialność, wszystkich niezbędnych kosztów opracowania dokumentacji oraz uzyskania wszystkich danych, jakie mogą być niezbędne do przygotowania rzetelnej oferty. Koszt dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca. Mapki stanowiące załączniki nr 6a-6f są ogólnie dostępne na stronie www.starostwo.gliwice.pl w zakładce internetowa mapa powiatu. h) W przypadku konieczności wykonania jednokrotnej aktualizacji każdego z kosztorysów inwestorskich, Wykonawca będzie zobowiązany do ich zaktualizowania na wezwanie Zamawiającego w ramach wynagrodzenia określonego w § 3 ust. 1 umowy. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 5. Forma dokumentacji Każde opracowanie winno być dostarczone Zamawiającemu w 2 egzemplarzach oraz w wersji elektronicznej w pliku pdf, dwg lub dxt na nośniku CD, przy czym bezwzględnie jest wymagane wykonanie dokumentacji technicznej Modernizacji nawierzchni Rynku w wersji elektronicznej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713220001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 200 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania dokumentacji projektowej
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pyskowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach