Przetargi.pl
Wykonanie projektów budowlanych sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Bałucianka i Rymanów Zdrój

Gmina Rymanów ogłasza przetarg

  • Adres: 38480 Rymanów, ul. Mitkowskiego
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 134 355 006 , fax. 134 355 765
  • Data zamieszczenia: 2017-11-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rymanów
    ul. Mitkowskiego
    38480 Rymanów, woj. podkarpackie
    tel. 134 355 006, fax. 134 355 765
    REGON: 37044059000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rymanow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie projektów budowlanych sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Bałucianka i Rymanów Zdrój
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektów budowlanych sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Bałucianka i Rymanów Zdrój. 1) Bałucianka: na przedmiot zamówienia określony w ust. 1 składa się zakres rzeczowy prac projektowych, obejmujący wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej w następującym zakresie : a. uzyskanie wszystkich niezbędnych decyzji i uzgodnień do wykonania zakresu zadania część zamówienia – sieć kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami domowymi, b. sporządzenie i podpisanie umów cywilno - prawnych z wszystkimi koniecznymi osobami fizycznymi i prawnymi (wg wzoru dostarczonego przez Zamawiającego), dające prawo do dysponowania gruntem na cele budowlane, z załącznikiem mapowym przebiegu trasy lub lokalizacji urządzeń do każdej umowy akceptowanym przez stronę podpisującą umowę jako właściciel /użytkownik/ spadkobierca działki, c. wykonanie kompletnego projektu budowlanego w 5 egz. oraz projektu budowlano wykonawczego w 3 egz. wraz z niezbędnymi opiniami, uzgodnieniami w tym ZUDP, pozwoleniami i innymi dokumentami wymaganymi przepisami szczegółowymi, niezbędnymi do uzyskania pozwolenia na budowę oraz w zakresie i stopniu dokładności niezbędnym do sporządzenia przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego, przygotowania oferty przez wykonawcę i realizacji robót budowlanych, d. sporządzenie kompletnej informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, e. opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych – zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego Dz. U. 2013 r. poz. 1129, f. opracowanie przedmiaru robót w 1 egz., g. opracowanie kosztorysu inwestorskiego w 1 egz., h. sporządzenie opracowania na nośniku elektronicznym z zapisem CD (w formacie ogólnodostępnym np. pdf, doc. dostosowanym do przeprowadzenia postępowań przetargowych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych) dokumentacji projektowej (mapy, rysunki, opisy, przedmiary robót oraz kosztorysy inwestorskie w wersji ath, xml, rds. lub zus, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót), i. wykonanie operatów wodnoprawnych na przekroczenie cieków wodnych wraz z uzgodnieniem u właściciela cieku – 2 egz. na każdy ciek wodny, j. wykonanie dokumentacji geotechnicznej, k. przygotowanie kompletnych materiałów do uzyskania decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego – przygotowanie w trakcie trwania postępowania o udzielenie ww. decyzji czterech kompletów pism wraz kopertą oraz zwrotnym potwierdzeniem odbioru do wszystkich stron postępowania. W załączeniu mapa do celów projektowych oraz wstępna koncepcja przebiegu sieci kanalizacji sanitarnej – załącznik nr 9 do SIWZ 2) Rymanów Zdrój – odcinek sieci kanalizacji sanitarnej do działki o nr 1263/1 Na przedmiot zamówienia określony w ust. 1 składa się zakres rzeczowy prac projektowych, obejmujący wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej w zakresie: a. aktualizację podkładu mapowego do celów projektowych w skali 1:500 terenu objętego opracowaniem, b. uzyskanie wszystkich niezbędnych decyzji i uzgodnień do wykonania zakresu zadania część zamówienia – sieć kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami domowymi, c. sporządzenie i podpisanie umów cywilno - prawnych z wszystkimi koniecznymi osobami fizycznymi i prawnymi (wg wzoru dostarczonego przez Zamawiającego), dające prawo do dysponowania gruntem na cele budowlane, z załącznikiem mapowym przebiegu trasy lub lokalizacji urządzeń do każdej umowy akceptowanym przez stronę podpisującą umowę jako właściciel /użytkownik/ spadkobierca działki, d. wykonanie kompletnego projektu budowlanego w 5 egz. oraz projektu budowlano wykonawczego w 3 egz. wraz z niezbędnymi opiniami, uzgodnieniami w tym ZUDP, pozwoleniami i innymi dokumentami wymaganymi przepisami szczegółowymi, niezbędnymi do uzyskania pozwolenia na budowę oraz w zakresie i stopniu dokładności niezbędnym do sporządzenia przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego, przygotowania oferty przez wykonawcę i realizacji robót budowlanych, e. sporządzenie kompletnej informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, f. opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych – zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego Dz. U. 2013 r. poz. 1129, g. opracowanie przedmiaru robót w 1 egz., h. opracowanie kosztorysu inwestorskiego w 1 egz., i. sporządzenie opracowania na nośniku elektronicznym z zapisem CD (w formacie ogólnodostępnym np. pdf, doc. dostosowanym do przeprowadzenia postępowań przetargowych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych) dokumentacji projektowej (mapy, rysunki, opisy, przedmiary robót oraz kosztorysy inwestorskie w wersji ath, xml, rds. lub zus, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót), j. wykonanie operatów wodnoprawnych na przekroczenie cieków wodnych wraz z uzgodnieniem u właściciela cieku – 2 egz. na każdy ciek wodny, k. wykonanie dokumentacji geotechnicznej, l. przygotowanie kompletnych materiałów do uzyskania decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego – przygotowanie w trakcie trwania postępowania o udzielenie ww. decyzji czterech kompletów pism wraz kopertą oraz zwrotnym potwierdzeniem odbioru do wszystkich stron postępowania. W załączeniu mapa zasadnicza z zakresem projektowanej kanalizacji sanitarnej – załącznik nr 9 do SIWZ. 2. Kosztorysy inwestorskie winny być opracowane w oparciu o rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004 r. nr 130 poz. 1389) przy uwzględnieniu regulacji zawartych w ustawie z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 10890 z późn. zm.) w szczególności jej art. 32 oraz art. 39 ust. 5 związanymi z wejściem w życie ustawy z dnia 7 maja 2010 r. o wspieraniu rozwoju usług i sieci telekomunikacyjnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 1537 z późn. zm.). 3. Dokumentacja powinna być kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć oraz zawierać potwierdzenia sprawdzeń rozwiązań projektowych, a także opinie, uzgodnienia, zgody i pozwolenia w zakresie wynikającym z obowiązujących przepisów oraz wszelkie opracowania niezbędne do ogłoszenia przetargu nieograniczonego na realizację zadania. Dokumentacja projektowa winna być sporządzona w taki sposób, aby przyjęte rozwiązania projektowe nie utrudniały uczciwej konkurencji przy opisywaniu przedmiotu zamówienia w postępowaniu na wykonawstwo robót wykonywanych na podstawie ww. dokumentacji, zgodnie z wymaganiami art. 29 oraz art. 30 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. W przypadku zmiany przepisów określających właściwości, jakie ma spełniać dokumentacja projektowa, wykonawca zobowiązany jest do wykonania dokumentacji projektowej zgodnie z przepisami obowiązującymi w chwili przekazania dokumentacji projektowej. 4. Wykonawca zobowiązany jest do rozpoczęcia i realizowania czynności związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia niezwłocznie po podpisaniu umowy z Zamawiającym, tak aby postęp prac dawał gwarancję zakończenia ich w terminie umownym. 5. Opracowana dokumentacja musi być przygotowana w sposób umożliwiający uzyskanie pozwoleń na realizację oraz ogłoszenie przetargu na wykonawstwo. Wykonawca jest zobowiązany w cenie ofertowej uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 12.1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 1 800,00 zł (słownie: jeden tysiąc osiemset złotych). Termin wniesienia wadium upływa wraz z terminem składania ofert. 12.2. Wadium musi być wniesione w formie zgodnej z art. 45 ust. 6 Ustawy Pzp: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 12.3. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, wskazanym w punkcie 18.1. SIWZ. 12.4. Potwierdzeniem skutecznego wniesienia wadium będzie: 1) w przypadku wadium w formie pieniężnej - zaksięgowanie na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, 2) w przypadku wadium w formie innej niż pieniężna - oryginał dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia). Dokument należy przekazać w następujący sposób: kserokopie należy dołączyć do oferty, dokumenty oryginalne dostarczyć w odrębnym opakowaniu wraz z ofertą. 12.5. W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja ma być co najmniej gwarancją bezwarunkową, nieodwołalną i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. 12.6. Gwarancje i poręczenia muszą zawierać (oprócz elementów właściwych dla każdej formy, określonych przepisami prawa): 1) nazwę i adres Zamawiającego, 2) oznaczenie (numer) postępowania, 3) termin ważności wadium – odpowiadający terminowi związania ofertą, zgodnie z pkt 16.1. SIWZ. 12.7. Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na następujący rachunek Zamawiającego: PKO Bank Polski S.A., Regionalne Centrum Korporacyjne w Rzeszowie o numerze: 40 1020 4391 0000 6102 0156 8062, z dopiskiem: Wadium w postępowaniu: ,,Wykonanie projektów budowlanych sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Bałucianka i Rymanów Zdrój” lub Wadium w postępowaniu: RIN.271.18.2017” 12.8. Wykonawca jest zobowiązany podać w treści przelewu bankowego numer referencyjny Zamówienia. 12.9. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z zastrzeżeniem pkt 12.10 SIWZ oraz treści art. 46 ust. 4 a ustawy Pzp. 12.10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie Zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 12.11. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 12.9. SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12.12. Okoliczności przepadku wadium oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp. 12.12. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wadium zostanie wniesione w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty. 2. Potwierdzenie wniesienia wadium. 3. Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach