Przetargi.pl
Wykonanie Programu Inwestycji oraz projektów budowlanych i wykonawczych na zadanie pn. – KPP Pułtusk budowa nowej siedziby przy ul. Curie Skłodowskiej. Nr sprawy 88 /18

Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu ogłasza przetarg

  • Adres: 26-600 Radom, 11 Listopada
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 483453103 , fax. 483452002
  • Data zamieszczenia: 2018-11-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu
    11 Listopada 37/59
    26-600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 483453103, fax. 483452002
    REGON: 670897379

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie Programu Inwestycji oraz projektów budowlanych i wykonawczych na zadanie pn. – KPP Pułtusk budowa nowej siedziby przy ul. Curie Skłodowskiej. Nr sprawy 88 /18
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie Programu Inwestycji oraz projektów budowlanych i wykonawczych na zadanie pn. – KPP Pułtusk budowa nowej siedziby przy ul. Curie Skłodowskiej Etap I - Wykonanie programu inwestycyjnego zatwierdzonego przez przedstawicieli Zamawiającego, którzy, zostaną wymienieni na karcie uzgodnień. Etap II - Wykonanie pełnej wielobranżowej dokumentacji budowlano wykonawczej obiektu nowej siedziby Komendy Powiatowej Policji w Pułtusku po zatwierdzeniu programu inwestycyjnego przez Biuro Logistyki Komendy Głównej Policji w Warszawie. 3.1. NAZWA I KODY CPV - Klasyfikacja robót wg Wspólnego Słownika Zamówień ( CPV) 71240000 - 2 Usługi architektoniczne inżynieryjne i planowania 3.2. PODSTAWA OPRACOWANIA OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. 2013, nr poz. 1129) - Rozporządzenie Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie z dnia 12.04.2002r (tj. Dz.U. z 2015r.,poz. 1422) - Rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa , Gospodarki Morskiej z dnia 25.04.2012r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. z 2012r., poz. 462 z późn. zm. ) - obowiązujące normy i przepisy polskie i europejskie, zasady wiedzy technicznej związane z procesem budowlanym oraz procesem projektowania instalacji cieplnych. 3.3. INFORMACJE O DZIAŁCE PRZEZNACZONEJ POD INWESTYCJĘ Działka położona w Pułtusku przy ul. Marii Skłodowskiej Curie leży w obrębie 24 oznaczona jest w ewidencji gruntów jako działka nr ewid. 30/4, 30/6, 30/8, 30/9, o łącznej powierzchni terenu 0,8466 i uregulowanym stanie prawnym w księdze wieczystej nr OS1U/00026872/7 Działka posiada bezpośredni dostęp do drogi publicznej. 3.4. ZAKRES ROBÓT OBJĘTYCH OPRACOWANIEM DOKUMENTACJI PROJEKTOWO - KOSZTORYSOWEJ Opracowanie przedmiotu zamówienia w każdym etapie winno zostać wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986) zwaną dalej ustawą Pzp W ramach zadania przewiduje się : 1. Wykonanie Programu Inwestycji dla budowy nowej siedziby KPP w Pułtusku przy ul. Marii Curie – Skłodowskiej 3 zatwierdzonego przez osoby wymienione w karcie uzgodnień. 2. Wielobranżowy projekt budowlany i wykonawczy obejmujący: - projekt przyłączy: energetycznego, telekomunikacyjnego, wodociągowego, kanalizacji sanitarnej i deszczowej oraz gazowego. - rozbiórkę budynków znajdujących się na działce. - projekt budynku biurowego z garażami z zapleczem technicznym, magazynowym i socjalno-sanitarnym, pomieszczeniami biurowymi, - projekt wiaty śmietnikowej, - projekt ukształtowania i zagospodarowania terenu wraz z ogrodzeniem, bramami, szlabanami wjazdowymi i furtkami z odprowadzeniem wód opadowych i ewentualnie dołów chłonnych, - projekt wewnętrznych instalacji sanitarnych i elektrycznych z zasilaniem awaryjnym, - projekt instalacji solarnej, - projekt instalacji teletechnicznych (oddzielne opracowania): system łączności radiowej, okablowanie strukturalne, system sygnalizacji włamania i napadu, system kontroli dostępu, system sygnalizacji pożaru, instalacja videodomofonowa, monitoring wizyjny, dźwiękowy systemostrzegawczy, instalacja RTV. - dokumentację kosztorysową wraz z przedmiarami, - Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót dla każdej branży. Szczegóły zakres rzeczowy inwestycji z podziałem na branże zostanie określony w projekcie budowlanym i wykonawczym zawierającym: - plan zagospodarowania terenu, - architekturę, - dokumentację badań podłoża gruntowego – wynikającą z opinii geotechnicznej, - aranżację wnętrz, - konstrukcję, - wewnętrzne instalacje sanitarne: wod-kan, c.o., wentylacji mechanicznej, klimatyzacji, solarnej, - wewnętrzne instalacje elektryczne i teletechniczne, - przyłącze wodociągowe, - przyłącza i instalacje zewnętrzne sanitarne, - przyłącze elektryczne i telekomunikacyjne, - zewnętrzne instalacje elektryczne i oświetlenie terenu, - wykonanie ogrodzenia terenu, utwardzonej nawierzchni (place, ciągi komunikacyjne i ciągi pieszych), terenów zielonych, małej architektury, oświetlenie terenu. Wymienione projekty zostaną wykonane z uwzględnieniem m. in. wymogów zawartych w „Wytycznych nr 3 Komendanta Głównego Policji z dnia 30.07.2013 r. w sprawie standardów technicznych, funkcjonalnych i użytkowych obowiązujących w obiektach służbowych Policji”. DANE ETATOWE I POZOSTAŁE DO UWZGLĘDNIENIA W ZAMÓWIENIU: - Liczba etatów : 121 - Liczba samochodów służbowych : Osobowe 15 Dostawcze 2 Łodzie 3 - Liczba zwierząt służbowych : 1 Wielkość powierzchni budynku podstawowego około 2500,00 m2 powierzchni użytkowej 20m2 na etat Celem inwestycji jest zaprojektowanie nowej siedziby Komendy Powiatowej Policji w Pułtusku, która będzie spełniać obowiązujące przepisy oraz zapewni lepsze warunki pracy dla funkcjonariuszy i pracowników cywilnych, jak również zostanie podniesiony poziom obsługi interesantów. 3.5. ZAKRES ROBÓT 1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie Programu Inwestycyjnego Uzgodnionego wg. załączonej karty uzgodnień oraz zatwierdzonego przez Komendę Główną Policji. KARTA UZGODNIEŃ Program inwestycji budowy nowej siedziby Komendy Powiatowej Policji w Sochaczewie, ul. 1-go Maja 1. Użytkownik ……………………………………………………………………………. 2. Kadry ………………………………………………………………………………… 3. BHP …………………………………………………………………………………… 4. P/poż. …………………………………………………….……………………………... 5. Wydział Łączności i Informatyki …………………………………………………….. 6. GMT …………………………………………………………….……………………… 7. Prewencja ………………..…………………………………………………………….. 8. Transport …………………………………………………………………..…………… 9. Wydz. OIN ….................................................................................................................. 10. Inspektor nadzoru robót budowlanych ……………………………………………….. 11. Inspektor nadzoru robót sanitarnych…………………………...……………………... 12. Inspektor nadzoru robót elektrycznych ……………………………..………………... Program Inwestycyjny należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami część opisową jak też rysunkową. W programie należy uwzględnić przyłącza energii elektrycznej, wod.-kan, c.o. deszczowej, telefonicznej. Wstępnie Zamawiający wystąpił o warunki przyłączenia dla tych sieci. 3.6. ZAKRES PRAC PRZY WYKONANIU DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ: 1) Wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej ( budowlanej oraz wykonawczej ) i kosztorysowej - dla zadania pn. Budowa nowej Komendy Powiatowej Policji w Pułtusku z: a) Programem Inwestycyjnym. b) Wytycznymi Komendanta Głównego Policji nr 3/2013 w sprawie standardów technicznych, funkcjonalnych i użytkowych obowiązujących w obiektach służbowych Policji. c) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. 2015 poz 1422). d) Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 06.06.2012r. w sprawie pomieszczeń przeznaczonych dla osób zatrzymanych lub doprowadzonych w celu wytrzeźwienia, pokoi przejściowych, tymczasowych pomieszczeń przejściowych i policyjnych izb dziecka regulaminu pobytu w tych pomieszczeniach , pokojach i izbach oraz sposobu postępowania z zapisami obrazu z tych pomieszczeń pokoi i izb (Dz.U. 2012 poz. 638 ) e) Załącznikiem do decyzji Komendanta Głównego Policji nr 703 w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać policyjne strzelnice ćwiczebne - Dziennik Urzędowy GKP nr 17 poz. 104 z 2006 r. f) Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 20.01.2004r. w sprawie minimalnych warunków utrzymywania poszczególnych gatunków wykorzystywanych do celów rozrywkowych, widowiskowych, filmowych, sportowych i specjalnych (Dz.U. 2004 nr 16 poz. 166). g) Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. 2012 poz. 462 z późn. zm.). Dokumentacja projektowa wielobranżowa powinna zostać sporządzona z uwzględnieniem kompletu wymaganych przepisami opinii i uzgodnień rzeczoznawców, w tym z Państwowym Inspektorem Sanitarnym MSW na obszarze województwa mazowieckiego w Warszawie ul. Wołoska 137. 2) Projekty budowlane - po 5 egz. w wersji papierowej + wersja elektroniczna na płycie CD w formacie PDF oraz DWG. Projekt budowlany nr 1 Budynek główny biurowy: a) część architektoniczna wraz z masztem antenowym i charakterystyka energetyczna, b) część konstrukcyjno-budowlana, c) część instalacyjna sanitarna w niezbędnym zakresie, obejmującym: - instalację wentylacji mechanicznej, - klimatyzację, - wewnętrzne instalacje wod.- kan., p.poż. (hydrantową), centralne ogrzewanie w budynku, - technologia kotłowni gazowej, - instalacja gazowa, - ciepła technologicznego (zasilanie nagrzewnic), instalacja solarowa. d) część instalacyjna elektryczna w niezbędnym zakresie, obejmującym: - wewnętrzne instalacje elektryczne oświetlenia i gniazd wtykowych w budynku, WLZ-ty, tablice rozdzielcze, instalację odgromową, ochronę przeciwprzepięciową, połączenia wyrównawcze. e) część instalacyjna teleinformatyczna radiokomunikacyjna i SMATV, f) część instalacyjna - elektroniczna ochrona pomieszczeń. Projekt budowlany nr 2 : Budynek garażowo-magazynowy wraz ze strzelnicą zaprojektowaną na drugiej kondygnacji a) część architektoniczna, b) część konstrukcyjna, c) instalacje sanitarne, d) instalacje elektryczne. Projekt budowlany nr 3 Budynek kojców dla 1 psa z wybiegiem: a) część architektoniczna, b) część konstrukcyjna, c) instalacje sanitarne, d) instalacje elektryczne. Projekt budowlany nr 4 obejmujący: a) zagospodarowanie terenu, projekt drogowy, zewnętrzna instalacja wodociągowa, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej (zasilanie budynku garażowego i budynku kojców dla psów), przyłącze wody i kanalizacji sanitarnej, przyłącze kanalizacji deszczowej, przyłącze gazowe, drenaż – w zależności od opinii geotechncznej, sieci zewnętrzne elektryczne, linie kablowe n.n., agregat prądotwórczy wolnostojący, oświetlenie terenu, przyłącze telekomunikacyjne, przyłącza elektryczne. b) Plan BIOZ - Informacje dotyczące bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - jako oddzielne opracowania lub zbiorcze w ramach projektu architektonicznego. 3) Projekty wykonawcze - w oddzielnych tomach dla każdego obiektu i instalacji - po 5 egz. w wersji papierowej + wersja elektroniczna na płycie CD w formacie PDF oraz DWG. a) Projekt wykonawczy budynek główny - część architektoniczna, charakterystyka energetyczna obiektów, b) Projekt wykonawczy budynek główny - część konstrukcyjno-budowlana, c) Projekt wykonawczy budynku garażowego - część architektoniczna z charakterystyką energetyczną, d) Projekt wykonawczy budynku garażowego - część konstrukcyjna, e) Projekt wykonawczy budynku kojców z wybiegiem - część architektoniczna z charakterystyką energetyczną budynku, f) Projekt wykonawczy budynku kojców z wybiegiem - część konstrukcyjna, g) Projekt wykonawczy masztu antenowego, h) Projekt wykonawczy budynek główny - instalacje sanitarne wewnętrzne i zewnętrzne: - Instalacje wod.-kan. (wody zimnej, ciepłej, cyrkulacji, ppoż. i kanalizacji sanitarnej), - Instalacja centralnego ogrzewania - Instalacja ciepła technologicznego (zasilanie nagrzewnic wentylacyjnych), - Wentylacja mechaniczna, - Klimatyzacja, - Instalacja gazowa, - Kotłownia gazowa, instalacja solarna. i) Projekt Wykonawczy budynek garażowy - instalacje sanitarne: - Instalacja wod.- kan. (z myjnią bezdotykową), - Instalacje centralnego ogrzewania (wewnętrzna i zewnętrzna tj. zasilana z kotłowni gazowej w budynku głównym), - Instalacja wentylacji mechanicznej. j) Projekt Wykonawczy - budynek kojców dla psów - instalacje sanitarne: wewnętrzne i zewnętrzne: - Instalacje wod.- kan., - Instalacje centralnego ogrzewania (wewnętrzna i zewnętrzna). k) Projekt wykonawczy – drenaż – w zależności od opinii geotechnicznej, l) Projekt Wykonawczy - przyłącze wodociągowe, m) Projekt Wykonawczy - przyłącze kanalizacji sanitarnej, n) Projekt Wykonawczy - przyłącze kanalizacji deszczowej, o) Projekt Wykonawczy – przyłącze gazowe, p) Projekty wykonawcze - branża elektryczna, PW budynek główny - instalacje elektryczne:- oświetlenie podstawowe, awaryjne, ewakuacyjne, - instalacja gniazd wtykowych ogólnego przeznaczenia, - wydzielona instalacja zasilająca poprzez UPS urządzenia komputerowe i tzw. słaboprądowe, - instalacja napięcia gwarantowanego 230 V AC na potrzeby teleinformatyki, siłownia telekomunikacyjna, - tablice rozdzielcze i SZR-y, - wewnętrzne linie zasilające, - instalacja odgromowa i ochrona przeciwprzepięciowa ze szczególnym uwzględnieniem ochrony urządzeń teleinformatycznych, - połączenia wyrównawcze, - instalacja dzwonkowa, - zasilanie urządzeń strzelnicy kulowej – zasilanie elementów małej architektury, urządzeń wentylacji, klimatyzacji i innych przewidzianych do zamontowania w obiekcie, a wymagających zasilania. PW budynek garażowy - instalacje elektryczne: - oświetlenie podstawowe, - instalacja gniazd wtykowych ogólnego przeznaczenia, - tablice rozdzielcze, wewnętrzne linie zasilające, - instalację odgromową, ochronę przeciwprzepięciową - połączenia wyrównawcze. PW budynek kojców na psy - instalacje elektryczne: - oświetlenie podstawowe, - instalacja gniazd wtykowych ogólnego przeznaczenia, - tablice rozdzielcze, wewnętrzne linie zasilające,- połączenia wyrównawcze i uziemiające. PW linie kablowe n.n., oświetlenie terenu: - linie kablowe n.n., - oświetlenie terenu, - agregat prądotwórczy wraz z instrukcją współpracy ruchowej. PW – przyłącze elektryczne podstawowe i rezerwowe wraz z uzyskaniem warunków technicznych przyłączenia do sieci energetyki zawodowej. q) Projekty wykonawcze - elektroniczna ochrona obiektu PW budynek główny: - instalacja kontroli dostępu, - instalacja nadzoru telewizyjnego z 30-to dniowym zapisem, - instalacja wideo domofonowa, - instalacja sygnalizacji włamania i napadu, - instalacja alarmowa i przyzywowa w PDOZ, - instalacja audio-wideo, - instalacja nagrywania fonii i wizji (pokój niebieski i pokoje przesłuchań. PW budynek główny – instalacja sygnalizacji alarmu pożaru. r) Projekty wykonawcze - branża teleinformatyczna PW- budynek główny -instalacje teleinformatyczne: - instalacja okablowania strukturalnego, - instalacja łączności bezprzewodowej DECT, telefonia IP. PW - przyłącze telekomunikacyjne wraz z uzyskaniem warunków technicznych przyłączenia do infrastruktury operatora świadczącego usługi telekomunikacyjne na danym obszarze. PW- budynek główny - instalacje radiokomunikacyjne: - urządzenia radiokomunikacyjne, - anteny, - instalacja antenowa, - instalacja SMATV. s) Projekt wykonawczy drogowy obejmujący: drogi wewnętrzne, zjazdy z terenu posesji, miejsca postojowe, tereny utwardzone - chodnik. t) Projekt technologii strzelnicy kulowej krytej Projekty wykonawcze branży elektrycznej muszą obejmować rozrysowanie obwodów wtórnych i sterowniczych, dokładny przebieg korytek, kabli i przewodów, lokalizację puszek łączeniowych itp. 4) Przedmiar z kosztorysem inwestorskim (po 2 egz. w wersji papierowej + wersja elektroniczna na CD - wszystkich branż). 5) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (w 5 egz. + wersja elektroniczna na CD). 6) Informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (w 2 egz. w wersji papierowej+ wersja elektroniczna na CD ). 7) Scenariusz pożarowy( w 1 egz. w wersji papierowej+ wersja elektroniczna na CD ). 8) Kosztorys inwestorski szczegółowy (w 2 egz. w wersji papierowej+ w formacie kst lub ath oraz w formacie pdf ). 3.7. WARUNKI OGÓLNE 1. Przed przejściem do kolejnego etapu i ostatecznym powieleniem dokumentacji ma ona zostać przedłożona w formie papierowej (w 3 egz.) i elektronicznej Zamawiającemu do zaopiniowania, który ustosunkuje się do niej w ciągu 14 dni roboczych od jej dostarczenia. Zamawiający zaaprobuje tę dokumentację, jedynie wówczas, jeżeli będzie ona zgodna z przedmiotem zamówienia i potrzebami Zamawiającego określonymi w SIWZ. Czas opiniowania nie wydłuża terminu wykonania dokumentacji. 2. W projekcie budowlanym w części architektonicznej należy umieścić potwierdzone podpisami projektantów oświadczenie o dokonaniu uzgodnienia międzybranżowego. 3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również wykonanie wszelkich prac projektowych niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę, w tym między innymi badania geotechniczne, określające warunki gruntowo - wodne wszystkich obiektów. 4. Projekt wykonawczy dotyczący sieci LAN i teleinformatyki należy uzgodnić z Wydziałem Łączności i Informatyki KWP w Radomiu. 5. Projekt wykonawczy należy uzgodnić z użytkownikiem. 6. Projekt wykonawczy należy uzgodnić z Wydziałem Ochrony Informacji Niejawnych KWP w Radomiu. 7. W projekcie wykonawczym w części architektonicznej wymagane są potwierdzone podpisami przez projektantów oświadczenia o dokonaniu uzgodnienia międzybranżowego wszystkich obiektów. 8. Zadaniem Wykonawcy będzie wykonanie projektów budowlanych i wykonawczych, dokumentacji kosztorysowej pełnobranżowej. 9. Czynny udział w wyjaśnianiu ewentualnych uwag do dokumentacji zgłoszonych przez Starostwo Powiatowe i Zamawiającego. 10. Wszelkie niezbędne uzgodnienia dokumentacji: z ZUD, pod względem ochrony przeciwpożarowej, BHP - przez instytucje lub rzeczoznawców do tego upoważnionych, a pod względem sanitarno - epidemiolog. - przez rzeczoznawcę M.S.W. - Wykonawca wykona we własnym zakresie i na swój koszt. 11. Projektant zobowiązuje się do pełnienia nadzoru autorskiego nad pracami budowlanymi na podstawie dokumentacji opracowanej i dostarczonej przez Projektanta. 12. W ramach wynagrodzenia Wykonawca przedstawi koszty wykonania kompleksowej dokumentacji projektowej obejmującej koszty pełnienia nadzoru autorskiego. 13. Płatność za realizację dokumentacji projektowej następować będzie w terminie 30 dni kalendarzowych od momentu doręczenia prawidłowo wystawionych faktur wraz z protokołami odbioru programu i dokumentacji:  po zrealizowaniu etapu 1 pierwsza płatność  po zrealizowaniu etapu 2 druga płatność 14. Wykonawca odpowiada za szkody spowodowane wadami dokumentacji projektowej. Aprobata Zamawiającego przedstawionej dokumentacji nie będzie miała wpływu na odpowiedzialność Wykonawcy za opracowanie dokumentacji projektowej. 15. Zamawiający zaleca przeprowadzenie przez Wykonawców wizji lokalnej terenu pod przyszłą inwestycję, co w połączeniu z opisem przedmiotu w pełni przedstawi zakres konieczny do przygotowania oferty i wykonania przedmiotu zamówienia. Kontakt w sprawie wizji lokalnej - Wydział Inwestycji i Remontów KWP w Radomiu. - tel. 048/3452902 (sekretariat Wydziału IiR), fax: 048/3453539. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca. 16. Projekt umowy zawiera w szczególności opis obowiązków Zamawiającego i Wykonawcy w ramach realizacji zamówienia, a także zapisy dotyczące wynagrodzenia, płatności, terminów i odbiorów, praw autorskich, warunków zmian do umowy, odstąpienia od umowy i wypowiedzenia oraz kar umownych i in. ( Załącznik nr 1 do siwz ). 3.8. SPOSÓB WYCENY OFERTY Podstawę do określenia całkowitej ceny stanowi zakres prac określonych w SIWZ, realizowanych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25.04.2012r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego Dz.U. 2012 poz. 462 , ustawą Prawo budowlane i innymi przepisami. Wykonawca powinien przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę oferty - Zamawiający udostępni obiekty budowlane w zakresie niezbędnym dla oględzin, pomiarów i inwentaryzacji. Cena określona w ofercie musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją wg SIWZ jak również pominięte a niezbędne do wykonania zadania, wraz z wszelkimi kosztami towarzyszącymi jak ubezpieczenie i inwentaryzacja . Zamawiający ustanowił ryczałtowe wynagrodzenie dla Wykonawcy, za wykonane i bezusterkowo odebrane prace. 3.9. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych – NIE 3.10. Zamawiający dopuszcza składania ofert wariantowych – NIE 3.11. Zamawiający przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej – NIE 3.12. Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. -Prawo zamówień publicznych – NIE 4.TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: Etap I – nie później niż 21.12.2018 roku. Etap II - nie później niż 30.04.2019 roku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71240000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości – 7 500,00 zł. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium wnoszonego w pieniądzu przyjmuje się moment uznania rachunku Zamawiającego kwotą wadium. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy: 49 1010 1010 0022 1913 9120 0000 Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy składać w oryginale wraz z ofertą. W przypadku wpłat na konto za dotrzymanie terminu uważa się moment uznania rachunku Zamawiającego kwotą wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy składać w oryginale wraz z ofertą. Jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy, oferta wykonawcy zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 7b) ustawy Pzp. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej, Wykonawca z zachowaniem właściwej staranności winien dokonać przelewu pieniężnego z odpowiednim wyprzedzeniem, gdyż za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania kwoty wadium na podanym wyżej rachunku bankowym. Dokument wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia winien zawierać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela zapłaty wymaganej kwoty wadium, na pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium, powstałe na skutek okoliczności określonych w ustawie (zaleca się nie wpinać na trwale tego dokumentu do całości oferty). W dokumencie tym, gwarant/poręczyciel nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia przez beneficjenta (nazwa zamawiającego: ……………….) dodatkowych warunków (np. żądanie przesłania wezwania zapłaty za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek ……, albo żądania potwierdzenia przez notariusza, że podpisy złożone na żądaniu zapłaty należą do osób umocowanych do występowania w imieniu ……………., albo żądanie złożenia wezwania np. tylko w formie listu poleconego czy kurierem) albo przedłożenia dodatkowych dokumentów (oprócz dokumentu potwierdzającego umocowanie osób do występowania w imieniu ………………. z żądaniem zapłaty). Uwaga! W treści wadium składanego w formie innej niż w pieniądzu muszą być wyszczególnione okoliczności, w jakich zamawiający może je zatrzymać. Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w oryginale łącznie z ofertą, może być w oddzielnej kopercie. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo. Gwarant nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub też od przedłożenia jakiejkolwiek dokumentacji! Zwrot wadium odbywał się będzie na zasadach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku dotyczącego tej kategorii.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: POZOSTAŁE DOKUMENTY SKŁADANE NA DZIEŃ OTWARCIA OFERT: 1) Zobowiązanie do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku polegania na zasobach innych podmiotów ( należy złożyć w formie oryginału) - propozycję stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. 2 ) Formularz ofertowy - (wzór stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ) - należy złożyć w formie oryginału, 3 ) W przypadku udzielenia pełnomocnictwa - oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona przez notariusza. 4) Dokument potwierdzający zabezpieczenie oferty akceptowalną formą wadium. Zamawiając w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej dokona sprawdzenia, czy kwota ta wpłynęła na konto Zamawiającego w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego na składanie ofert. W przypadku zabezpieczenia oferty wadium w postaci innej niż pieniężna wymagane jest załączenie oryginału dokumentu potwierdzającego zabezpieczenie oferty wymaganą kwotą wadium. Ponadto: 5 ) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. (Propozycję treści oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ). Powyższy dokument należy złożyć w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach