Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich ogłasza przetarg
- Adres: 50-367 Wrocław, Wybrzeże L.Pasteura
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 7841174 , fax. 71 7840045
- Data zamieszczenia: 2019-01-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich
Wybrzeże L.Pasteura 1
50-367 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 71 7841174, fax. 71 7840045
REGON: 000288981 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.umed.wroc.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie programu funkcjonalno – użytkowego przebudowy i modernizacji budynku przy ul. Chałubińskiego 7 (po byłej aptece szpitalnej) na budynek dydaktyczny Centrum Symulacji Medycznej Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Wykonanie programu funkcjonalno – użytkowego przebudowy i modernizacji budynku po byłej aptece szpitalnej na budynek dydaktyczny Centrum Symulacji Medycznej Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu, na podstawie projektu koncepcyjnego przygotowanego przez pracownię architektoniczną Heinle, Wischer und Partner Architekci Sp. z o.o. (załącznik nr 2 do SIWZ). Budynek położony jest przy ul. T. Chałubińskiego 7 we Wrocławiu. Program funkcjonalno – użytkowy musi obejmować wykonanie: badania gruntu (pogłębianie posadzki na poziomie piwnicy, budowa zewnętrznego szybu dźwigowego), badania zawilgocenia ścian fundamentowych, ekspertyzy mykologicznej więźby dachowej, wartość kosztorysową inwestycji oraz programu konserwatorskiego. 2. Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z wymaganiami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (tekst jednolity: Dz. U. 2013, poz. 1129), oraz aktualnie obowiązujących przepisów i norm. 3. Dokumentacja musi posiadać wszystkie niezbędne opinie, w tym wstępną opinię konserwatorską i inne dokumenty wymagane przepisami oraz wstępne zapewnienie dostaw czynników energetycznych, a także obejmować wartość kosztorysową inwestycji. 4. Program funkcjonalno – użytkowy należy wykonać w wersji papierowej oraz na płycie CD (w wersji edytowalnej i nieedytowalnej) w następującej ilości egzemplarzy: 3 egz. w formie papierowej (zaakceptowane przez Zamawiającego), 2 szt. płyty CD w formie nieedytowalnej, 2 szt. płyty CD w formie edytowalnej. Wszystkie przekazywane płyty CD z powyższymi materiałami powinny być dokładnie opisane. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71220000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy (wzór – załącznik 1 do SIWZ) – wypełniony przez Wykonawcę, 2) Oświadczenia wymienione w Rozdziale VII pkt 1 – 4 (wzór: załączniki nr 3 i nr 4 do SIWZ) – wypełnione przez Wykonawcę, 3) Wykaz doświadczenia zawodowego projektanta, wyznaczonego do realizacji zamówienia (wzór – załącznik nr 6 do SIWZ) – wypełniony przez Wykonawcę, 4) Zobowiązanie, o którym podmiotu trzeciego, o którym mowa w Rozdziale V pkt 5 niniejszej SIWZ– jeżeli dotyczy, 5) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy – jeżeli dotyczy. Pełnomocnictwa winny być przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn.: „Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku znajdującego się przy ul. Wyspiańskiego 2N w Kłodzku ”
Dodano: 2024-04-10 - Opracowanie PT i realizacja inwestycji pn: „ Budowa oświetlenia ulicznego LED w mieście i gminie Środa Śląska” w formie zaprojektuj i wybuduj.
Dodano: 2024-03-18 - Sporządzenie dokumentacji projektowej i wykonawczej odbudowy obiektu zasadniczego Pałacu Marianny w ramach zadania pn. „Odbudowa obiektu pałacowo-parkowego w Kamieńcu Ząbkowickim”.
Dodano: 2024-03-05 - Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę, przebudowę dróg, budowę chodników oraz parkingu na terenie gm. Wisznia Mała
Dodano: 2024-02-27 - 6.2024 Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: „Przebudowa budynku dydaktycznego Uniwersytetu Medycznego przy ul. Tytusa Chałubińskiego 6a we Wrocławiu…”
Dodano: 2024-02-08 - Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę, przebudowę dróg, budowę chodników oraz parkingu na terenie gm. Wisznia Mała
Dodano: 2023-11-08 - Wykonanie dokumentacji projektowej remontu kapitalnego oraz modernizacji obiektu Zakładu Przyrodoleczniczego „Stary Jerzy” w miejscowości Lądek Zdrój.
Dodano: 2023-09-30 - Opracowanie dokumentacji proj.-koszt. wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Termomodernizacja, przebudowa i rozbudowa krytej pływalni „Słowianka” w Jaworze"
Dodano: 2023-09-26 - SPORZĄDZENIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ DLA ZAMIERZENIA BUDOWLANEGO P.N.: BUDOWA BUDYNKU BIUROWEGO NADLEŚNICTWA LUBIN WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TOWARZYSZĄCĄ I ZAGOSPODAROWANIA TERENU
Dodano: 2023-08-21 - Sporządzenie dokumentacji projektowej dla zamierzenia budowlanego p.n.: budowa budynku biurowego Nadleśnictwa Lubin wraz z infrastrukturą towarzyszącą i zagospodarowania terenu - przetarg II
Dodano: 2023-08-21