Przetargi.pl
Wykonanie prac związanych z remontem elewacji wraz z pracami towarzyszącymi w budynku MFiPR ul. Wspólna 2/4 – etap III, elewacja południowa

MINISTERSTWO FUNDUSZY I POLITYKI REGIONALNEJ ogłasza przetarg

  • Adres: 00-926 Warszawa, ul. Wspólna 2/4
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-05-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: MINISTERSTWO FUNDUSZY I POLITYKI REGIONALNEJ
    ul. Wspólna 2/4
    00-926 Warszawa, woj. mazowieckie
    REGON: 140315583
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://zamowienia.mfipr.gov.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie prac związanych z remontem elewacji wraz z pracami towarzyszącymi w budynku MFiPR ul. Wspólna 2/4 – etap III, elewacja południowa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont elewacji wraz z pracami towarzyszącymi w budynku MFiPR ul. Wspólna 2/4 w ramach Projektu "Remont elewacji zewnętrznej budynku Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej przy ul. Wspólnej 2/4 w Warszawie” – etap III, elewacja południowa. Zamówienie obejmuje wykonanie robót budowlanych zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia wraz z załącznikami stanowiącymi projekt wykonawczy/projekt architektoniczny, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót oraz program prac.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający określa warunki w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:1. 5.2.4.1 Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej dwie roboty budowlane polegające na renowacji lub rekonstrukcji lub restauracji lub remoncie elewacji z kamienia naturalnego – piaskowca obiektu wpisanego do rejestru zabytków lub gminnej ewidencji zabytków, o wartości co najmniej 800 000,00 złotych brutto każda.W przypadku Wykonawców, którzy realizowali zamówienia za wynagrodzeniem innym niż w polskich złotych, Zamawiający przeliczy wartość tych zamówień po średnim kursie złotego, w oparciu o dane NBP z dnia wszczęcia postępowania.2. Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował w trakcie realizacji zamówienia 2 osobami:2.1 jedną osobą, pełniącą funkcję kierownika budowy/robót, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, która kierowała w ciągu ostatnich 5 lat przez upływem terminu składania ofert co najmniej dwoma budowami/robotami, polegającymi na renowacji lub rekonstrukcji lub restauracji lub remoncie elewacji z kamienia naturalnego – piaskowca, w tym co najmniej jedna z tych budów/robót była prowadzona pod nadzorem konserwatora zabytków, w obiekcie wpisanym do rejestru zabytków lub gminnej ewidencji zabytków.2.2 jedną osobą, pełniącą funkcję koordynatora prac konserwatorskich, posiadającą uprawnienia konserwatora zabytków w zakresie detalu architektonicznego i rzeźby kamiennej, z co najmniej 5-letnim doświadczeniem zawodowym w zakresie prac konserwatorskich (liczonym do terminu składania ofert), która koordynowała co najmniej dwie prace przy obiekcie wpisanym do rejestru zabytków lub gminnej ewidencji zabytków, w zakresie renowacji lub rekonstrukcji lub restauracji lub remontu elewacji z kamienia naturalnego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-06-02

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach