Przetargi.pl
Wykonanie prac związanych z konserwacją elementów małej architektury takich jak: podświetlane punkty informacyjne z planem miasta, wskazane tablice informacyjne o obiekcie zabytkowym, patronie obiektu, tablice parkowe i pomniki na terenie miasta Wrocławia

Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 53633 Wrocław, ul. Długa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-71 3559076 , fax. 0-71 3734906, 3550866
  • Data zamieszczenia: 2017-10-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta
    ul. Długa 49
    53633 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 0-71 3559076, fax. 0-71 3734906, 3550866
    REGON: 15014200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.zdium.wroc.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie prac związanych z konserwacją elementów małej architektury takich jak: podświetlane punkty informacyjne z planem miasta, wskazane tablice informacyjne o obiekcie zabytkowym, patronie obiektu, tablice parkowe i pomniki na terenie miasta Wrocławia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. Zakres zamówienia obejmuje (szczegółowy zakres zawarty jest w Opisie przedmiotu zamówienia – OPZ, załączonym do SIWZ): 1) wykonywanie prac związanych z konserwacją podświetlanych punktów informacyjnych, polegające m.in. na: utrzymaniu w czystości i należytym stanie estetycznym podświetlanych punktów informacyjnych oraz utrzymaniu w czystości terenu bezpośrednio przyległego do podstawy punktu wraz z opracowaniem harmonogramu tych prac, kontroli świecenia punktu w porze nocnej, całodobowym przyjmowaniu zgłoszeń o awariach oraz niezwłocznym zabezpieczaniu punktów informacyjnych w przypadku uszkodzeń lub zniszczeń, pisemnym zgłaszaniu Zamawiającemu wszelkich nieprawidłowości i awarii oświetlenia, bieżącej wymianie uszkodzonych źródeł światła; 2) wykonywanie prac na zlecenia Zamawiającego: - w zakresie podświetlanych punktów informacyjnych, polegających m.in. na: kompleksowym myciu wszystkich elementów punktów informacyjnych, naprawie zbitych szyb, wymianie zniszczonych lub nieaktualnych map, wymianie oświetlenia ledowego, wykonaniu prac awaryjnych poprzez naprawę punktów informacyjnych uszkodzonych w wyniku zniszczeń czy aktów wandalizmu; - w zakresie tablic informacyjnych o obiekcie zabytkowym, patronie obiektu i tablic parkowych, polegających m.in. na: myciu tablic zamontowanych na elewacji budynku, myciu tablic zamontowanych na konstrukcji wsporczej wraz z elementami konstrukcyjnymi na których jest zamontowana tablica, wymianie zniszczonych tablic zlokalizowanych na murze lub montażu nowych tablic, wymianie zniszczonych tablic parkowych lub montażu nowych tablic, poprawie posadowienia tablic, wymianie uszkodzonych konstrukcji, na których są zamontowane tablice, wykonaniu nowej konstrukcji wraz z fundamentem; - w zakresie prac wykonywanych przy pomnikach, polegających m.in. na: wykonywaniu prac związanych z porządkowaniem terenu przyległego do pomników i usuwaniu zanieczyszczeń z pomników.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50230000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 2 000,00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2.Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach