Przetargi.pl
Wykonanie prac związanych z gospodarką drzewostanem na terenie działki zlokalizowanej przy ul. Małujowickiej w Brzegu

Gmina Brzeg - Burmistrz Brzegu ogłasza przetarg

  • Adres: 49-300 Brzeg, ul. Robotnicza 12
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 4169950 , fax. 77 4169952
  • Data zamieszczenia: 2015-07-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brzeg - Burmistrz Brzegu
    ul. Robotnicza 12 12
    49-300 Brzeg, woj. opolskie
    tel. 77 4169950, fax. 77 4169952
    REGON: 53051784000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.brzeg.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie prac związanych z gospodarką drzewostanem na terenie działki zlokalizowanej przy ul. Małujowickiej w Brzegu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie na terenie działki nr 571/3 ( ark. m. 9, obręb Rataje), zlokalizowanej przy ul. Małujowickiej w Brzegu następujących prac: 1) wycinka 6.483 sztuk drzew i 24.600 m2 krzewów wskazanych szczegółowo w inwentaryzacji drzew i krzewów wytypowanych do wycinki, zawartych w załącznikach nr 1, 2 i 3 do umowy. 2) przygotowanie pozyskanego materiału drzewnego do dokonania obmiaru, określenia rodzaju i ilości sortymentów. 3) bieżące przeprowadzanie rachunku brakarskiego i sporządzania raportów zawierających ilość i rodzaj pozyskanego materiału drzewnego w każdym dniu, w którym wykonywana będzie wycinka oraz dokonywania odpowiednich wpisów do książki obmiaru, 4) sporządzanie miesięcznych zestawień ilości i rodzaju pozyskanego materiału drzewnego na podstawie wpisów do książki obmiaru, o których mowa w pkt. 3, za okres miesiąca kalendarzowego, w którym wykonywane były prace związane z wycinką, w terminie nie dłuższym niż do 3 dnia następnego miesiąca. 5) wykonanie prac pielęgnacyjnych na 38 szt. drzew wskazanych szczegółowo w inwentaryzacji drzew wytypowanych do prac pielęgnacyjnych, zawartej w załączniku nr 4 do umowy. 6) zrębkowanie pozyskanych konarów i gałęzi, w tym pozyskanych również w ramach czyszczenia pni po dokonaniu wycinki, 7) bieżące sporządzanie raportów zawierających ilość pozyskanych zrębków w każdym dniu, w którym wykonywane będą prace wycinkowe i pielęgnacyjne oraz dokonywanie odpowiednich wpisów do książki obmiaru. 8) sporządzanie miesięcznych zestawień ilości i rodzaju pozyskanych zrębków na podstawie wpisów do książki obmiaru, o których mowa powyżej, za okres miesiąca kalendarzowego, w którym wykonywane były prace związane z pielęgnacją, w terminie nie dłuższym niż do 3 dnia następnego miesiąca. 9) wykarczowanie karp korzeniowych drzew i krzewów na całej powierzchni wyrębu, 10) rozdrobnienie karp korzeniowych, 11) uporządkowanie i wyrównanie terenu po zakończeniu karczowania i wyrębu, 12) bieżące sporządzanie raportów zawierających ilość wykarczowanych i rozdrobnionych karp korzeniowych, ilość pozyskanych zrębków w każdym dniu, w którym wykonywane było karczowanie karp oraz dokonanie odpowiednich wpisów do książki obmiaru, 13) sporządzanie miesięcznych zestawień ilości i rodzaju pozyskanych zrębków na podstawie wpisów do książki obmiaru, za okres miesiąca kalendarzowego, w którym wykonywane były prace związane z karczowaniem, w terminie nie dłuższym niż do 3 dnia następnego miesiąca 14) demontaż ogrodzenia zewnętrznego ww. działki od strony południowej i południowo - zachodniej przed przystąpieniem do jakichkolwiek prac na ww. działce o łącznej długości 1.560 m. 15) zakup materiału drzewnego pozyskanego podczas wykonywania gospodarki drzewostanem. Przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie wizji na terenie działki nr 571/3, na której realizowany będzie przedmiot zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 772111003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1)Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 9.000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy zł 00/100) 2)Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: a)pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.) 3)Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w następujący sposób: a)w przypadku pieniądza wpłaca się je w wymaganej kwocie przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego, w Banku BGŻ S.A. Oddział Operacyjny w Brzegu, nr rachunku: 36 2030 0045 1110 0000 0217 9920 (kopię potwierdzenia wpłaty proszę dołączyć do oferty), b)w przypadku gwarancji i poręczeń należy oryginał dokumentu dołączyć do oferty i złożyć w jednej kopercie z ofertą. 4)Zwrot wadium: a) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza , z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy prawo zamówień publicznych. b) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. c) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 5)Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 6)Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 7)Zatrzymanie wadium przez Zamawiającego: Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy prawo zamówień publicznych, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy (jeżeli było wymagane), c)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8)Okres ważności wadium: Wykonawca zabezpiecza ofertę wymaganą kwotą wadium na okres 30 dni licząc od daty upływu terminu składania ofert

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Cena jednostkowa zakupu materiału drzewnego
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.brzeg.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach