Przetargi.pl
Wykonanie prac zagospodarowania poscaleniowego w zakresie ,,Budowy lub przebudowy dróg poscaleniowych wraz z przepustami pod drogami i zjazdami do działek, renowacja rowów melioracyjnych i rekultywacja gruntów” dla projektu: „Scalenie gruntów wsi KISIELÓW gm. Zarzecze na obszarze 304,83 ha” oraz dla projektu: „Scalenie gruntów wsi BÓBRKA KAŃCZUCKA gm. Kańczuga na obszarze 263,16 ha”

Powiat Przeworski ogłasza przetarg

  • Adres: 37200 Przeworsk, ul. Jagiellońska
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 16 648 70 09 , fax. 16 648 94 84
  • Data zamieszczenia: 2018-03-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Przeworski
    ul. Jagiellońska 10
    37200 Przeworsk, woj. podkarpackie
    tel. 16 648 70 09, fax. 16 648 94 84
    REGON: 65090025200000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie prac zagospodarowania poscaleniowego w zakresie ,,Budowy lub przebudowy dróg poscaleniowych wraz z przepustami pod drogami i zjazdami do działek, renowacja rowów melioracyjnych i rekultywacja gruntów” dla projektu: „Scalenie gruntów wsi KISIELÓW gm. Zarzecze na obszarze 304,83 ha” oraz dla projektu: „Scalenie gruntów wsi BÓBRKA KAŃCZUCKA gm. Kańczuga na obszarze 263,16 ha”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac zagospodarowania poscaleniowego w zakresie ,,Budowy lub przebudowy dróg poscaleniowych wraz z przepustami pod drogami i zjazdami do działek, renowacja rowów melioracyjnych i rekultywacja gruntów” dla projektu: „Scalenie gruntów wsi KISIELÓW gm. Zarzecze na obszarze 304,83 ha” oraz dla projektu: „Scalenie gruntów wsi BÓBRKA KAŃCZUCKA gm. Kańczuga na obszarze 263,16 ha” 2. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w dwóch częściach: CZĘŚĆ 1- Wykonanie prac zagospodarowania poscaleniowego dla projektu: „Scalenie gruntów wsi KISIELÓW gm. Zarzecze” CZĘŚĆ 2 - Wykonanie prac zagospodarowania poscaleniowego dla projektu: „Scalenie gruntów wsi BÓBRKA KAŃCZUCKA gm. Kańczuga” 3. OPIS CZĘŚCI ZAMÓWIENIA: 3.1 CZĘŚĆ 1; Wykonanie prac zagospodarowania poscaleniowego dla projektu: „Scalenie gruntów wsi KISIELÓW gm. Zarzecze. 1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac zagospodarowania poscaleniowego w zakresie ,,Budowy lub przebudowy dróg poscaleniowych wraz z przepustami pod drogami i zjazdami do działek, renowacja rowów melioracyjnych i rekultywacja gruntów” dla projektu: „Scalenie gruntów wsi KISIELÓW gm. Zarzecze na obszarze 304,83 ha” 2) W zakres robót wchodzi: - budowa lub przebudowa dróg poscaleniowych (transportu rolnego) wraz z przepustami pod drogami i zjazdami do działek o łącznej długości 12,935 km, - renowacja rowów melioracyjnych o łącznej długości 7,140 km, - rekultywacji gruntów – powierzchnia 15,415 ha 3) Szczegółowy zakres robót dla Części 1 precyzuje Dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 11 do SIWZ, w składzie: a) STWiORB b) Przedmiary robót (w tym tabele dróg, przepustów – zjazdów, rowów, robót ziemnych) c) Dokumentacja techniczna – Projekt wykonawczy (w tym profile, poprzeczki, przekroje, szczegóły, orientacja, plan sytuacyjny, Informacja BIOZ ) 3.2 CZĘŚĆ 2 ; Wykonanie prac zagospodarowania poscaleniowego dla projektu: „Scalenie gruntów wsi BÓBRKA KAŃCZUCKA gm. Kańczuga. 1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac zagospodarowania poscaleniowego w zakresie ,,Budowy lub przebudowy dróg poscaleniowych wraz z przepustami pod drogami i zjazdami do działek, renowacja rowów melioracyjnych i rekultywacja gruntów” dla projektu: „Scalenie gruntów wsi BÓBRKA KAŃCZUCKA gm. Kańczuga na obszarze 263,16 ha” 2) W zakres robót wchodzi: - budowa lub przebudowa dróg poscaleniowych (transportu rolnego) wraz z przepustami pod drogami i zjazdami do działek o łącznej długości 13,150 km, - renowacja rowów melioracyjnych o łącznej długości 7,775 km, - rekultywacji gruntów – powierzchnia 3 ha 3) Szczegółowy zakres robót dla Części 1 precyzuje Dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 11 do SIWZ, w składzie: d) STWiORB e) Przedmiary robót (w tym tabele dróg, przepustów – zjazdów, rowów, robót ziemnych) f) Dokumentacja techniczna – Projekt wykonawczy (w tym profile, poprzeczki, przekroje, szczegóły, orientacja, plan sytuacyjny, Informacja BIOZ )
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233123-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w odniesieniu do każdej Części zamówienia, której dotyczy oferta, w wysokości dla: Części 1 zamówienia w wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) Części 2 zamówienia w wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) Uwaga: Wnosząc wadium w wybranej przez siebie formie, wykonawca może to uczynić jednorazowo, tzn. przelać łączną kwotę pieniężną, wynikającą z kwot poszczególnych części zamówienia, na które składa ofertę. Może też złożyć np. jedną gwarancję bankową na kwotę łączną dla oferowanych części. Działając w ten sposób, wykonawca powinien wskazać, na części zamówienia na które składa łączną kwotę wadium. 2. Wadium musi obejmować cały okres związania z ofertą. 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 5. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust.4a i 5 ustawy Pzp. 6. Jako Beneficjenta wadium należy wskazać ,,Powiat Przeworski, ul. Jagiellońska 10, 37 – 200 Przeworsk . 7. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego nr 84 9106 0008 2001 0013 7908 0004. Kopię polecenia przelewu lub wydruk z przelewu elektronicznego zaleca się złożyć wraz z ofertą. 6. Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium (jeżeli wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert). 7. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formach, o których mowa w pkt 4. lit. b) - e) wykonawca składa wraz z ofertą. 8. Z dokumentu wniesienia wadium musi wynikać, iż zabezpiecza ofertę wykonawcy złożoną w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 9. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust.1-4 ustawy Pzp. 10. Zamawiający zada ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn lezących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn lezących po stronie Wykonawcy. 13. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym Rozdziale dotyczą również przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie. 14. Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ), a w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty podmiotów zagranicznych; 4.1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt 5 ppkt 2 rozdziału VI SIWZ; 1) lit. a), b) c) – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości 4.2. Dokumenty, o których mowa powyżej w ppkt 1 lit. b, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ppkt 1 lit. a, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. 4.3. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 4.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt 4.2 stosuje się.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach