Przetargi.pl
Wykonanie prac z zakresu remontów (naprawy) chodników i ciągów pieszo-rowerowych w ciągach dróg powiatowych Powiatu Legionowskiego

Powiat Legionowski ogłasza przetarg

  • Adres: 05119 Legionowo, ul. gen. Władysława Sikorskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 227 840 872 , fax. 227 742 551
  • Data zamieszczenia: 2017-02-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Legionowski
    ul. gen. Władysława Sikorskiego 11
    05119 Legionowo, woj. mazowieckie
    tel. 227 840 872, fax. 227 742 551
    REGON: 1326985800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie prac z zakresu remontów (naprawy) chodników i ciągów pieszo-rowerowych w ciągach dróg powiatowych Powiatu Legionowskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów w pasach dróg powiatowych Powiatu Legionowskiego polegające na całorocznym remoncie następujących nawierzchni: 1) chodników ciągów pieszych; 2) zjazdów; 3) zatok postojowych; 4) parkingów. 2. Zamawiający ma zamiar wykonać w zamówieniu podstawowym: 1) wymiana materiału na nowy, 100% ułożenia nowego materiału w istniejącym śladzie chodników, dróg rowerowych, parkingów i zatok parkingowych, zamówienie zawiera transport materiału przeznaczonego do wymiany, do miejsca wbudowania, demontaż istniejącej nawierzchni z kostki, płytek lub płyt betonowych, docinanie, wbudowanie nowego materiału wraz z zagęszczeniem i zaspoinowaniem, wywóz zdemontowanego materiału, roboty porządkowe, plantowanie ziemi z ewentualnym jej uzupełnieniem: a) kostka brukowa szara gr. 8 cm - 400 m2, b) kostka brukowa kolor gr. 8 cm - 400 m2, c) kostka brukowa szara gr. 6 cm – 400 m2, d) kostka brukowa kolor gr. 6 cm - 400 m2; 2) wykonanie podbudowy - 1100 m2; 3) przełożenie istniejącej nawierzchni w/w bez udziału nowego materiału (materiał stanowi własność Zamawiającego), zamówienie zawiera uzupełnienie podsypki piaskowej, ewentualny dowóz materiału do miejsca wbudowania (w przypadku konieczności wymiany części uszkodzonych elementów nawierzchni), przełożenie, wyrównanie, zagęszczenie i zaspoinowanie nawierzchni, wywóz zdemontowanego materiału, plantowanie ziemi z ewentualnym jej uzupełnieniem - 5000 m2; 4) naprawa obrzeży: a) 100% wymiany materiału na nowy, zamówienie zawiera demontaż starych obrzeży, wykonanie podsypki cementowo-piaskowej (stosunek 1:4), oporu z betonu (B-7,5), transport materiału przeznaczonego do wymiany do miejsca wbudowania, wbudowanie nowego materiału, wywóz zdemontowanego materiału, roboty porządkowe, plantowanie ziemi z ewentualnym jej uzupełnieniem: - obrzeża betonowe 6x20 - 200 mb, - obrzeża betonowe 8x30 - 200 mb, b) przełożenie obrzeży bez udziału nowych (obrzeża stanowią własność Zamawiającego) - 300 mb, 5) naprawa krawężników: a) 100% wymiana materiału na nowy, zamówienie zawiera demontaż starych krawężników, wykonanie podsypki cementowo-piaskowej (stosunek 1:4) transport materiału przeznaczonego do wymiany do miejsca wbudowania, wbudowanie nowego materiału, wywóz zdemontowanego materiału, roboty porządkowe, plantowanie ziemi z ewentualnym jej uzupełnieniem: - krawężnik betonowy 15x30 - 400 mb, - krawężnik betonowy 20x30 - 400 mb, b) przełożenie krawężników bez udziału nowych (krawężnik stanowi własność Zamawiającego) - 300 mb, 6) wykonanie ławy betonowej - 300 mb, 7) wykonanie odwodnienia betonowego podchodnikowego, zamówienie obejmuje rozebranie istniejącej nawierzchni, wykonanie podbudowy (beton B-15), montaż elementów betonowych, odtworzenie nawierzchni z docinaniem kostki, płytek betonowych) - 200 mb, 8) roboty musza być wykonane zgodnie ze specyfikacją wykonania i odbioru robót budowlanych dołączoną do SIWZ (załącznik nr 7). 3. Zamawiający zastrzega, że przewidywane powierzchnie do remontu podane powyżej służą jedynie do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym Zamawiający zawrze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację zamówienia w podanych powierzchniach. 4. Okres gwarancji i rękojmi wynosi 12 miesięcy od daty zakończenia wykonania przedmiotu umowy. 5. Zamawiający działając na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę co najmniej dwóch osób na okres realizacji zamówienia, które będą wykonywać poniższe czynności: 1) kierowcy samochodów ciężarowych oraz dostawczych; 2) operatora płyty wibracyjnej. 6. Realizacja ww. czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dn. 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233222-1

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 4.570,00 zł słownie: cztery tysiące pięćset siedemdziesiąt złotych. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu – przelewem na rachunek Zamawiającego – oznacza to, że w terminie składania ofert wniesione wadium musi znaleźć się na rachunku Zamawiającego; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej; z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804). 3. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. 4. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Legionowie nr 92 8013 0006 2001 0000 2424 0008. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 5. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium także na cały okres związania ofertą, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 6. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polska Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 507 lub 510 na V piętrze – Główny Księgowy. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach