Przetargi.pl
Wykonanie prac z zakresu oznakowania poziomego na drogach powiatowych na terenie Powiatu Legionowskiego

Powiat Legionowski ogłasza przetarg

  • Adres: 05-119 Legionowo, ul. Gen. Władysława Sikorskiego 11
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48227640598 , fax. +48227640450
  • Data zamieszczenia: 2023-05-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Legionowski
    ul. Gen. Władysława Sikorskiego 11
    05-119 Legionowo, woj. mazowieckie
    tel. +48227640598, fax. +48227640450
    REGON: 013269858
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.powiat-legionowski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie prac z zakresu oznakowania poziomego na drogach powiatowych na terenie Powiatu Legionowskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty polegające na wykonaniu oznakowania poziomego dróg kategorii powiatowej (linie segregacyjne, przejścia dla pieszych, strzałki i symbole) na terenie Powiatu Legionowskiego - oznakowanie cienkowarstwowe farbą akrylową z elementami odblaskowymi, nakładaną przy użyciu urządzenia natryskowego – natrysk wysokociśnieniowy bezpowietrzny.2. Zakres robót obejmuje:1) prace pomiarowe, roboty przygotowawcze i oznakowanie robót,2) przygotowanie i dostarczenie materiałów,3) przygotowanie podłoża (nawierzchni) – oczyszczenie, likwidacja (frezowanie – ok. 10% przewidywanej całkowitej powierzchni wykonania oznakowania) istniejącego oznakowania (w przypadku wprowadzania zmian w stałej organizacji ruchu), 4) przedznakowanie,5) naniesienie powłoki znaków na nawierzchnię drogi o kształtach i wymiarach zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach - Załącznik nr 2 (Dz.U. z 2019 r. poz. 2311), 6) ochrona znaków przed zniszczeniem przez pojazdy w czasie prowadzenia robót. 3. Prace powyższe będą wykonane z materiałów Wykonawcy, odpowiadającym wymogom Szczegółowych Specyfikacji Technicznych (SST) i posiadające aprobaty Instytutu Badawczego Dróg i Mostów lub innych upoważnionych jednostek badawczych.4. Przedmiotowe zamówienie należy zrealizować zgodnie, jak i w oparciu o obowiązujące w budownictwie drogowym: przepisy prawa budowlanego, normy, instrukcje i wymogi jakościowe.5. Zamawiający wymaga, aby wykonywane oznakowanie było zgodne z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz.U. z 2019 r. poz. 2311).6. Przewidywana powierzchnia do wykonania oznakowania poziomego wynosi 27 500 m2. Zamawiający zastrzega, że przewidywana ilość podana powyżej służy jedynie do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Zamawiający zastrzega, że gwarantuje wykonanie zadania w min. 80% zamówienia.Pozostała część, jeżeli nie zostanie zrealizowana nie może stanowić roszczeń w stosunku do Zamawiającego.7. Cena za wykonanie 1m2 oznakowania poziomego (malowania) obejmuje wszystkie elementy ujęte w ust. 2 oraz pozostałe koszty niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia.8. Okres rękojmi wynosi 12 miesięcy od daty zakończenia wykonania przedmiotu umowy.9. Minimalny okres gwarancji wynosi 6 miesięcy od daty zakończenia wykonania przedmiotu umowy. Zaproponowanie w ofercie wydłużonego okresu gwarancji będzie dodatkowo punktowane zgodnie z zapisami SWZ. 10. Zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, w celu zapewnienia poprawnego wykonania przedmiotu umowy, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, na okres realizacji zamówienia, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, które będą wykonywać czynności faktycznie związane z przedmiotem zamówienia, tj. na stanowisku:1) kierowca samochodu dostawczego,2) operator malowarki znaków na jezdni - urządzenia wysokociśnieniowego do malowania farbą akrylową z elementami odblaskowymi (maszyna do malowania pasów i innych symboli na jezdni).11. Wykonanie czynności wskazanych w ust. 10 polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2022 r. poz. 1510 z późn. zm.). Wymóg powyższy nie dotyczy samego Wykonawcy lub Podwykonawcy (w tym wspólników spółek osobowych), który osobiście realizować będzie w/w czynności na zasadzie jednoosobowej działalności gospodarczej (samozatrudnienie). Ustalenie wymiaru zatrudnienia Zamawiający zostawia w gestii Wykonawcy. Sposób weryfikacji zatrudnienia ww. osób i uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem ww. osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, zostały zawarte w Projektowanych postanowieniach umowy w Załączniku do SWZ.12. Miejsce wykonania zamówienia: drogi powiatowe na terenie Powiatu Legionowskiego zawarte w Projektowanych postanowieniach umowy w Załączniku do SWZ.13. Zamówienie będzie realizowane w terminie od dnia zawarcia umowy do 30 października 2023 r.14. Termin wykonania jednorazowego pomalowania oznakowania poziomego obejmującego ok. 80% całości zamówienia, przy sprzyjających warunkach atmosferycznych, od otrzymania pisemnego zlecenia wynosi maksymalnie 26 dni od wprowadzenia na teren prac, z uwzględnieniem kolejności uzgodnionej z Zamawiającym. 15. Termin rozpoczęcia pozostałych 20% prac od otrzymania pisemnego zlecenia każdorazowo w zależności od potrzeb, wynosi maksymalnie 5 dni. Termin wykonania nie może być dłuższy niż 7 dni kalendarzowych od daty otrzymania zlecenia.16. Zaproponowanie w ofercie czasu wykonania 80% całkowitej powierzchni oznakowania w terminie krótszym niż 26 dni oraz rozpoczęcia pozostałych 20% prac w terminie krótszym niż 5 dni będzie dodatkowo punktowane zgodnie z zapisami SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233221-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 5 360,00 zł (słownie: pięć tysięcy trzysta sześćdziesiąt złotych 00/100).2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu – przelewem na rachunek Zamawiającego – oznacza to, że w terminie składania ofert wniesione wadium musi znaleźć się na rachunku Zamawiającego;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2020 r. poz. 299, z 2022 r. poz. 807, 1079).3. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert.4. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Legionowie nr 92 8013 0006 2001 0000 2424 0008. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego.5. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą, lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3, zostanie odrzucona.6. Wadium wnoszone w formie: gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielanego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w postaci elektronicznej.7. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 Prawa Zamówień publicznych. Gwarancja musi umożliwić skuteczne zaspokojenie roszczeń Zamawiającego w razie spełnienia przesłanek zatrzymania wadium.8. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa ustawa Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zdolności techniczne lub zawodowe:O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają wiedzę i doświadczenie oraz zdolności zawodowe, zapewniające należyte wykonanie zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego wykaże, że:1) w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej jedno zamówienie polegające na wykonaniu oznakowania poziomego jezdni dróg publicznych o powierzchni co najmniej 7 500 m2 wykonywanego farbą akrylową nakładaną przy użyciu urządzenia natryskowego, w jednym zamówieniu.2) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, tj.:- co najmniej jedną osobą na stanowisku kierowca samochodu dostawczego,- co najmniej jedną osobą na stanowisku operator malowarki znaków na jezdni - urządzenia wysokociśnieniowego do malowania farbą akrylową z elementami odblaskowymi (maszyna do malowania pasów i innych symboli na jezdni).3) dysponuje specjalistycznym sprzętem, tj. co najmniej 2 szt. malowarek do malowania farbą akrylową z elementami odblaskowymi (urządzenie wysokociśnieniowe).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-05-24

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach