Przetargi.pl
"WYKONANIE PRAC Z ZAKRESU GOSPODARKI ŁĄKOWO–ROLNEJ NA TERENIE NADLEŚNICTWA BROWSK”

Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Browsk ogłasza przetarg

  • Adres: 17-220 Narewka, Gruszki
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 6858344 , fax. 85 6858677
  • Data zamieszczenia: 2018-06-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Browsk
    Gruszki 10
    17-220 Narewka, woj. podlaskie
    tel. 85 6858344, fax. 85 6858677
    REGON: 05002671
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.browsk.bialystok.lasy.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka organizacyjna Skarbu Państwa nieposiadająca osobowości prawnej - Lasy Państwowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "WYKONANIE PRAC Z ZAKRESU GOSPODARKI ŁĄKOWO–ROLNEJ NA TERENIE NADLEŚNICTWA BROWSK”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie prac z zakresu gospodarki łąkowo – rolnej polegających na wykaszaniu łąk ze zbiorem siana. 2. Lokalizacja: teren Nadleśnictwa Browsk, szczegółowa lokalizacja została określona w OPISIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie prac polegających na: WYKONANIE PRAC Z ZAKRESU GOSPODARKI ŁĄKOWO–ROLNEJ NA TERENIE NADLEŚNICTWA BROWSK. Szczegółowy zakres robót objętych przedmiotem zamówienia określony został w OPISIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - załącznik nr 1 do SIWZ. 4. Zamawiający dopuszcza zmianę ilości prac w danym asortymencie, ze względu możliwości wystąpienia siły wyższej jakiej nie można będzie przewidzieć w momencie zawarcia umowy. Prace do wykonania będą przekazywane do realizacji Wykonawcy przez przedstawicieli Zamawiającego poprzez wystawienie zlecenia. 5. Unormowania, których Wykonawca zobowiązany będzie w szczególności przestrzegać przy realizacji przedmiotu zamówienia 5.1.Podstawowe akty prawne: - ustawa z dnia 28 września 1991 r. o lasach (tekst jedn.: Dz. U. z 2017 r., poz. 788 z późn. zm.), - ustawa z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (tekst jedn.: Dz. U. z 2018 r. poz. 142 z późn. zm.), - rozporządzenie Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 29 października 2003 r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji niektórych urządzeń transportu bliskiego (Dz. U. z 2003 r., Nr 193, poz. 1890), - rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 30 października 2002 r. w sprawie minimalnych wymagań dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy w zakresie użytkowania maszyn przez pracowników podczas pracy (Dz.U. z 2002 r., Nr 191 poz. 1596 z późn. zm.), - rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (tekst jedn. Dz. U. z 2003 r., Nr 169 poz. 1650 z późn. zm.), - rozporządzenie Ministra Środowiska z dna 22 marca 2006 r. w sprawie szczegółowych zasad zabezpieczenia przeciwpożarowego lasów (Dz. U. z 2006 r., Nr 58, poz. 405 z późn. zm.), 5.2. W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, oprócz przepisów prawa obowiązujących na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, Wykonawca będzie obowiązany do stosowania i przestrzegania obowiązków, zasad i sposobów realizacji przedmiotu zamówienia wynikających z niżej wymienionych dokumentów: - „Instrukcja bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu podstawowych prac z zakresu gospodarki leśnej” – wprowadzona zarządzeniem Nr 36 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 20 kwietnia 2012 r., - „Instrukcja ochrony przeciwpożarowej lasu” - wprowadzoną zarządzeniem Nr 54 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 21 listopada 2011 r., 6. Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia wszystkich maszyn, ciągników i urządzeń pracujących na powierzchniach leśnych w odpowiednie zestawy (sorbenty, maty sorpcyjne itp.) do pochłaniania rozlanego paliwa lub oleju oraz innych płynów technologicznych używanych w maszynach, ciągnikach, pilarkach i innych urządzeniach pracujących w lesie oraz użycia tych środków w sytuacjach wymagających zastosowania (awarie, naprawy, tankowania itp.) – w celu zapobieżenia skażeniu środowiska 7. W przypadku zamiaru wykonywania przedmiotu zamówienia z udziałem podwykonawców wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie: części zamówienia (zakresów rzeczowych), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. Wskazanie takie należy umieścić na formularzu ofertowym. W przypadku braku wskazania w ofercie podwykonawstwa wykonawca nie będzie mógł powierzyć podwykonawcy realizacji kluczowych elementów zamówienia. Wykonawca będzie mógł wprowadzić innego podwykonawcę niż wskazany w formularzu ofertowym wyłącznie na warunkach określonych w umowie. 8. Wymagania dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. 8.1. Na zasadzie art. 29 ust. 3a ustawy PZP Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób uczestniczących w realizacji zamówienia (tj. osób wykonujących czynności polegające na koszeniu, zbiorze siana i złożeniu go w miejsca wskazane przez Zamawiającego oraz zrobieniu sianokiszonki) w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. 8.2. Obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o prace nie dotyczy sytuacji w której wykonawca lub podwykonawca osobiście wykonuje powyższe czynności (np. jako osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, wspólnik spółki cywilnej). W takim przypadku Wykonawca musi udowodnić, że wynagrodzenie takiej osoby nie jest niższe niż określone w obowiązujących przepisach. 9. Zamawiający informuje, że na poczet wykonania zamówienia nie przewiduje udzielania zaliczek. 10. Oznaczenia wg CPV: 77100000-1 usługi rolnicze 11. Szczegółowe warunki dotyczące zamówienia. W ramach wynagrodzenia Wykonawca uwzględni: - w przypadku korzystania z podwykonawców koordynowanie robót podwykonawców ponosząc za nich pełną odpowiedzialność, - wykonywanie prac z uwzględnieniem wszystkich warunków i nakazów wynikających z uzgodnień i zobowiązań wzajemnych, - doprowadzenie do należytego stanu i porządku miejsca prowadzenia prac, - naprawę ewentualnych szkód wyrządzonych osobom trzecim lub związanych z uszkodzeniem mienia. 12. W uzasadnionych przypadkach zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść SIWZ. Dokonaną zmianę udostępnia się na stronie internetowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77100000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach