Przetargi.pl
Wykonanie prac remontowych w SP ZOZ Biskupiec

Gmina Biskupiec ogłasza przetarg

  • Adres: 13-340 Biskupiec, ul. Rynek
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 56 4745057 do 59 , fax. 564 747 952
  • Data zamieszczenia: 2019-02-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Biskupiec
    ul. Rynek 1
    13-340 Biskupiec, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 56 4745057 do 59, fax. 564 747 952
    REGON: 53281400000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie prac remontowych w SP ZOZ Biskupiec
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie zadania pn.: „Wykonanie prac remontowych w SP ZOZ” - PIWNICA - ściany do wymurowania – ok. 6m2 szer. 12 cm ( silka ) - montaż drzwi antywłamaniowych ( do serwerowni) oraz krat na istniejących oknach - położenie gładzi gipsowej - ściany ok 100 m2 - sufity ok. 120 m2 - montaż umywalki ceramicznej, wiszącej o kolorze białym (55cm x 42 cm), przeróbka kanalizacji wewnątrz pomieszczenia - ułożenie płytek podłogowych ok 25 m2 (opis poniżej) - usuniecie starych płytek ok 25 m2 - zakup i montaż 1 grzejnika (moc dobrać według pow. pomieszczeń ) -PARTER - ściany do wymurowania ok 6 m2 szer. 12 cm (silka) - wyburzenie ścian ok. 8,5 m2 - demontaż umywalki, miski ustępowej, bidetu oraz części instalacji. - montaż 6 umywalek do gabinetów lekarskich i zabiegowych wraz z kranami łokciowymi z pojemnikami na mydło i środek dezynfekujący ( wymiar umywalki 55 cm x 42 cm) - montaż 6 podgrzewaczy do wody o mocy 3 kW każdy - ułożenie płytek podłogowych ok. 200 m2 - ułożenie płytek przed wejściem do Ośrodka Zdrowia ok 14 m2 - położenie gładzi -na ścianach ok 650 m2 - na sufitach ok. 200 m2 - montaż 15 szt. grzejników (moc dobrać według pow. pomieszczeń ) - demontaż starych płytek podłogowych około 200 m2 oraz grzejników - położenie płytek na ścianach ok 170 m2 (płytki 30 cm x 60 cm) - w dwóch pomieszczeniach na wysokość 2,54 M - w pięciu pomieszczeniach na wysokość 2 m - na korytarzu, klatce schodwej i pomieszczeniu biurowym na wysokość 2 m wykonać tynk mozaikowy żywiczny ok 150 m2 - PIĘTRO - ściany do wymurowania ok. 6 m2 szer. 12 cm (silka) - montaż grzejników 13 szt. (moc dobrać według pow. pomieszczeń ) - montaż 6 szt. umywalek do gabinetów lekarskich wraz z kranami łokciowymi wraz z pojemnikami na mydło i środek dezynfekujący ( wymiar umywalki 55 cm x 40 cm) - montaż 6 szt. podgrzewaczy do wody 3 kW każdy - położenie płytek podłogowych ok. 130 m2 - położenie płytek na ścianach ok. 190 m2 (płytka 30 cmx60 cm) - położenie gładzi gipsowej -na ścianach ok. 650 m2 - na sufitach ok. 240 m2 - na korytarzu, klatce schodwej i pomieszczeniu recepcji na wysokość 2 m wykonać tynk mozaikowy żywiczny ok 150 m2 Do wykonania są dwie klatki schodowe - jedna w technologii płytki na schodach, gładź i mozaika na ścianach - druga w technologii gładź na ścianach - Zakup i montaż drzwi wejściowych zewnętrznych drewnianych o wymiar 90 cm x 210 cm z naświetlem górnym od strony parkingu - Zakup i montaż drzwi wejściowych wewnętrznych drewnianych szt. 2 o wymiar 90 cm x 210 cm na klatce schodowej od strony parkingu - Pomalować istniejące drzwi na kolor biały – 16 szt. - Wykonać zabudowę szklaną recepcji wraz z montażem drzwi plastikowych Płytki podłogowe wymagania: Płytki gresowe szkliwione o wymiarach 30 x 30cm w kolorze uzgodnionym z użytkownikiem (kolory jasne, ciepłe). Płytki zastosowane do ułożenia w pomieszczeniach winne spełniać następujące wymagania: klasa ścieralności 4 w wersji antypośl1zgowej o parametrze Rl1; nasiąkliwość < 3°; wytrzymałość na zginanie > 27O MPa; twardość powierzchni (w skali Mohsa) > 5; mrozoodporne; odporne na działanie chemikaliów domowych oraz kwasów i zasad. W pomieszczeniach należy skuć warstwę z płytek ceramicznych a następnie wyrównać i wykonać podkład. Kolor płytek i wzór ułożenia płytek zostanie ustalony z użytkownikiem w trakcie wykonywania robót. Narożniki otworów okiennych i pozostałych krawędzi należy zabezpieczyć za pomocą listew wykończeniowych metalowych Płytki ścienne wymagania: Wymiary 30 cm x 60 cm • odporność na ścieranie > 4 • odporność na plamienie >3 • wytrzymałość na zginanie min. 15, • twardość >5 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: Załącznik nr 7 do siwz – przedmiar robót wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie siwz wraz z załącznikami, pytaniami i odpowiedziami udzielonymi w trakcie procedury o udzielenie zamówienia publicznego oraz przedmiarami robót, a także obowiązującymi przepisami szczegółowymi i sztuką budowlaną oraz zapewni niezbędną obsługę geodezyjną wraz z okresem gwarancji i rękojmi. 2. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie – należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno /eksploatacyjno /użytkowych nie gorszych niż te, podane w opisie przedmiotu zamówienia. Podstawa prawna: art. 29 ust. 3 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych / 1) Dokumentacja projektowa może wskazywać dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 PZP dopuszcza składanie ofert równoważnych, a wszelkie towary określone w dokumentacji, pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Poprzez zapis dot. minimalnych parametrów jakościowych wymagań Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. Posługiwanie się nazwami producentów / produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. 2) Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia. Złożone wyżej wskazane dokumenty będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez zamawiającego decyzji o odrzuceniu oferty z powodu „nierównoważności” zaproponowanych „zamienników”. W celu wykazania równoważności należy przedstawić tabelaryczne porównanie urządzeń projektowych oraz proponowanych wraz z wykazaniem równoważności oferowanych urządzeń i materiałów popartych odpowiednimi dokumentami ( w zależności od urządzenia np.: karty charakterystyki, opisy techniczne urządzeń i materiałów, dokumentację techniczną urządzeń i materiałów) oraz wszelką możliwą do porównania dokumentację techniczno technologiczną z której jednoznacznie będzie wynikać równoważność proponowanych urządzeń zamiennych. Dokumentami niezbędnymi do spełnienia warunku równoważności, które należy przedstawić do akceptacji są: dokumentacja techniczna proponowanych urządzeń i instalacji, schematy technologiczne wraz z opisami technicznymi proponowanych urządzeń, schematy działania, karty charakterystyki, badania wytrzymałości, szczelności itp. kompletna dokumentacji wraz z załącznikami dotycząca przeprowadzonych badań i atestów, schematy elektryczne wraz z wykazem urządzeń proponowanych rozwiązań równoważnych, wszelkie inne dokumenty techniczno - technologiczne umożliwiające rzetelną a przede wszystkim kompleksową ocenę zaproponowanych urządzeń. 3) Wszystkie wskazane z nazwy materiały i technologie użyte w dokumentacji projektowej należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych i standardów jakościowych. Przedstawione parametry stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego i będą stanowiły podstawę do oceny ewentualnych materiałów równoważnych. Materiały przed wbudowaniem będą przedstawione Zamawiającemu do akceptacji. 3. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane. 4. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 30 ust. 8 ustawy Pzp wymagania , o których mowa w przywołanym przepisie Zamawiający określił w SST stanowiących załącznik do siwz. W przywołanych w opisie przedmiotu zamówienia norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w w/w dokumentacji 5. Miejsce realizacji projektu: 1) SP ZOZ Biskupiec, ul. Lipowa 7, 13-340 Biskupiec
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie wstępnego oświadczenia zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie wykonawcy dotyczące spełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do siwz ( w przypadku , gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO wykonawca nie składa w/w oświadczenia)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach