Przetargi.pl
„Wykonanie prac remontowych i termomodernizacyjnych nieruchomości przy ul. Mierniczej 17 we Wrocławiu”

GA-MI Zarządzanie Nieruchomościami sp z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 51-675 Wrocław, Partyzantów
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71/ 348 54 21
  • Data zamieszczenia: 2018-09-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GA-MI Zarządzanie Nieruchomościami sp z o.o.
    Partyzantów 70-72/3a
    51-675 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71/ 348 54 21
    REGON: 361147539
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ga-mi.com.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Wspólnota Mieszkaniowa nieruchomości położonej we Wrocławiu przy ul. Mierniczej 17, w imieniu której działa GA-MI Zarządzanie Nieruchomościami Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Partyzantów 70-72/3a we Wrocławiu (51-675)

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Wykonanie prac remontowych i termomodernizacyjnych nieruchomości przy ul. Mierniczej 17 we Wrocławiu”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie elewacji wraz z dociepleniem elewacji podwórzowej, remont klatki schodowej oraz wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych budynku przy ul. Mierniczej 17 we Wrocławiu (50-435). Obiekt planowanej inwestycji znajduje się przy ul. Mierniczej 17 we Wrocławiu (50-435). Budynek usytuowany jest na dz. nr 18,19/14,23,AM 9 obręb Południe w gminie Wrocław. Administracyjnie obiekt leży w gminie i powiecie wrocławskim, w województwie dolnośląskim. Inwestycja znajduje się na terenie układu urbanistycznego Przedmieścia Oławskiego, wpisanego do rejestru zabytków decyzją nr 538/A/05. Budynek wzniesiony został na planie czworoboku pod koniec XIX wieku, w zabudowie szeregowej wzdłuż ulicy Mierniczej. Budynek podpiwniczony z jedną klatką schodową, 5 kondygnacji użytkowych oraz poddasze nieużytkowe. Obiekt mieszkalny, wielorodzinny mieszczący po kilka mieszkań na każdej kondygnacji. Dach pulpitowy kryty papą. Elewacja frontowa o wyraźnym charakterze neobarokowym, bogato zdobiona gzymsami, naczółkami i opaskami okiennymi natomiast elewacja tylna o prostej formie. Konstrukcja budynku: fundamenty z ław ceglano/kamiennych; ściany zewnętrzne murowane z cegły pełnej; ściany zewnętrzne piwnic murowane z cegły pełnej; dach – konstrukcja drewniana; schody – konstrukcja stalowa. Przed rozpoczęciem prac remontowych należy wykonać demontaż/rozbiórkę, tj. m. in.: okien w piwnicy, krat okiennych piwnicznych, okien w lokalach mieszkalnych, istniejących parapetów okiennych, istniejącego tynku w miejscach odparzeń; istniejących obróbek blacharskich; istniejących rynien i rur spustowych, wszelkich przewodów, alarmu, numeru policyjnego, tablic elektrycznych, masztu (do ponownego montażu), anten telewizyjnych z przeniesieniem ich na dach, stopnic drewnianych na schodach klatki oraz spocznikach, posadzek na spocznikach klatki schodowej, drzwiczek do skrzynki elektrycznej, w elewacji podwórzowej elementów skrzyń kwiatowych. W ramach przedmiotowego zamówienia przewiduje się wykonanie następującego zakresu prac: wykonanie izolacji przeciwwilgociowej poziomej i pionowej ścian fundamentowych elewacji frontowej, wykonanie docieplenia ścian fundamentowych od strony podwórzowej styrodurem, wykonanie odtworzenia nawierzchni wokół budynku, montaż stolarki okiennej w piwnicach i w lokalach mieszkalnych, naklejenie szprosów okiennych - w oknach istniejących PCV w elewacji podwórzowej, imitujących pierwotny podział; montaż krat okiennych piwnicznych, renowacja stolarki drzwiowej na elewacji frontowej, oczyszczenie z powłok malarskich i konserwacja zachowanego detalu architektonicznego, uzupełnienie ubytków w detalu architektonicznym, na wzór detali istniejących, oczyszczenie elewacji ze skorodowanego i odparzonego tynku oraz łuszczących powłok malarskich, wykonanie bruzdowania pod przewody instalacji, uzupełnienie ubytków w tynku, malowanie elewacji, remont drewnianego gzymsu wieńczącego z uzupełnieniem elementów brakujących, odtworzenie gzymsu wieńczącego w elewacji tylnej; na elewacji tylnej - docieplenie elewacji tylnej, wykonanie nowej wyprawy tynkarskiej silikatowej, montaż parapetów zewnętrznych i wewnętrznych, wykonanie obróbek blacharskich, montaż rynien i rur spustowych; ponowny montaż numeru policyjnego oraz tablic elektrycznych, remont klatki schodowej polegający głównie na: • Oczyszczeniu ścian ze złuszczonych powłok malarskich, odspojonego i skorodowanego tynku, • Oczyszczenie i pomalowanie stolarki drzwiowej w obrębie klatki schodowej, tj. na parterze drzwi wahadłowe z sieni do klatki na kolor brązowy RAL 8025, oraz drzwi do piwnicy na kolor szary RAL 7005, • Wykonaniu bruzd pod instalacje elektryczne i teletechniczne, • Uzupełnieniu ubytków w tynkach i wypełnieniu bruzd, • Malowaniu klatki schodowej na kolor wg części rysunkowej, • Wymianie drewnianych stopnic schodowych oraz posadzki na spocznikach, • Usunięcie powłok malarskich i zeszlifowanie drewnianych elementów balustrady, • Naprawa/odtworzenie zniszczonych słupków oraz brakujących elementów balustrady, malowanie elementów drewnianych schodów, balustrady i pochwytu, • Oczyszczenie i malowanie konstrukcji stalowej schodów • Konserwacja drewnianego stropu ozdobnego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, na cały okres związania ofertą, w wysokości: 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo– kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r., nr 42, poz. 275 ze zm.).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego zamówienia. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika uprawnionego do złożenia oferty albo do złożenia oferty i zawarcia umowy z Zamawiającym (stosowne dokumenty należy załączyć do oferty); pełnomocnictwo należy załączyć w oryginale lub notarialnie poświadczonym odpisie. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w rozdziale V pkt. 1 SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (Załącznik nr 2 do SIWZ). Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia oraz na wezwanie Zamawiającego złoży odnoszące się do niego dokumenty wymienione w rozdziale V pkt. 2 SIWZ. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentu wymienionego w pkt. 2 ppkt. 1)-4) rozdziału V pkt. 2 SIWZ. Jeżeli oferta Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego zostanie wybrana, Zamawiający przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, zażąda umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach