Przetargi.pl
Wykonanie prac remontowych i awaryjnych w obiektach budowlanych znajdujących się w administrowaniu ZTP w Warszawie na terenie Dzielnicy Śródmieście.

Zarząd Terenów Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 00-261 Warszawa, ul. Podwale 23
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 27 70500 , fax. 22 27 70503
  • Data zamieszczenia: 2014-12-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Terenów Publicznych
    ul. Podwale 23 23
    00-261 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 27 70500, fax. 22 27 70503
    REGON: 00104969210000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ztp.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie prac remontowych i awaryjnych w obiektach budowlanych znajdujących się w administrowaniu ZTP w Warszawie na terenie Dzielnicy Śródmieście.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie prac remontowych i awaryjnych w obiektach budowlanych znajdujących się w administrowaniu ZTP w Warszawie na terenie Dzielnicy Śródmieście. 2. W zakres prac wchodzą roboty budowlane, drogowe, sanitarne i elektryczne. 3. Zakładany rzeczowo - ilościowy zakres prac do wykonania podany jest w przedmiarze robót (załącznik nr 10 do SIWZ), który jest podstawą do sporządzenia kosztorysu. Prace będą realizowane na podstawie zleceń wydawanych raz w miesiącu lub według potrzeb i zleceń awaryjnych wymagających natychmiastowego zabezpieczenia ze względu na zagrożenie zdrowia i życia, które będą wydawane Wykonawcy w miarę potrzeb. 4. Wykonawca zobowiązuje się do przystąpienia do realizacji zlecenia w terminie 3 dni od daty wydania zlecenia i do zakończenia nie później niż w terminie określonym w zleceniu. 5. Na podstawie art. 29 ust. 4 pkt 4 oraz w związku z art. 36 ust. 2 pkt 9 lit.d ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2013r., poz. 907 z późn. zm.) Zamawiający wymaga ze względu na ciągły charakter pracy, którym charakteryzuje się zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (na pełen etat) przez Wykonawcę, co najmniej 4 osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia w zakresie prac związanych z usuwaniem awarii w obiektach budowlanych znajdujących się administrowaniu ZTP na terenie Dzielnicy Śródmieście tj. dyspozycyjność 24h/dobę łącznie dla osób zatrudnionych na umowę o pracę. 6. Ponadto przedmiot zamówienia określają: 1) Nazwa i kod CPV - 45.45.30.00-7 Roboty remontowe i renowacyjne 45.00.00.00-7 Roboty budowlane 45.23.24.60-4 Roboty sanitarne 45.31.51.00-9 Instalacyjne roboty elektryczne 45.23.31.40-2 roboty drogowe 2) Wzór umowy stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ, 3) Opis przedmiotu Zamówienia - stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ, 4) Przedmiary robót - stanowiące załącznik nr 10 do SIWZ, 5) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącą załącznik nr 11. Uwaga: Zamawiający dopuszcza stosowanie zamiennych materiałów do podanych w dokumentacji projektowej na równoważne zamienniki posiadające stosowne atesty i certyfikaty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium na okres związania ofertą w wysokości: 15 000zł .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: 2. Czas podjęcia działań w celu usunięcia awarii rozumiany jako czas od momentu przyjęcia zgłoszenia do momentu dotarcia na teren obiektu
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ztp.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach