Przetargi.pl
Wykonanie prac remontowo-budowlanych budynku na potrzeby Działu Rehabilitacji PZOZ w Ostródzie SA. (powtórka)

Powiatowy Zespół Opieki Zdrowotnej w Ostródzie Spółka Akcyjna ogłasza przetarg

  • Adres: 14100 Ostróda, ul. Władysława Jagiełły
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 896 427 357 , fax. 896 469 250
  • Data zamieszczenia: 2019-01-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zespół Opieki Zdrowotnej w Ostródzie Spółka Akcyjna
    ul. Władysława Jagiełły 1
    14100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 896 427 357, fax. 896 469 250
    REGON: 51139872500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-ostroda.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie prac remontowo-budowlanych budynku na potrzeby Działu Rehabilitacji PZOZ w Ostródzie SA. (powtórka)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowo-budowlanych budynku na potrzeby Działu Rehabilitacji Powiatowego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Ostródzie SA przy ul. Jagiełły 1, charakteryzującego się następującymi parametrami : 1) powierzchnia zabudowy – 187,1m2 2) powierzchnia użytkowa –324,9m2, 3) kubatura budynku – 1178m3. 3. Zakres i rodzaj robót obejmuje min.: - wymianę warstw podłogowych, - wymianę stropu podwieszanego, - wyburzenie i budowę nowych ścianek działowych, - osuszenie pomieszczenia kierownika poprzez iniekcję grawitacyjną, - wykonanie ogrzewania podłogowego, - wykonanie instalacji wodno-kanalizacyjnej; - usunięcie i utylizację odpadów budowlanych. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót – załącznikach do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej także SIWZ; przedmiar robót załączony do specyfikacji istotnych warunków zamówienia traktowany jest jedynie jako materiał poglądowy i nie stanowi opisu przedmiotu zamówienia w rozumieniu art. 31 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót lub przedmiar robót mogą wskazywać dla niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie; zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lub przedmiarze robót pod warunkiem, że zapewnią one uzyskanie parametrów co najmniej na takim samym poziomie jak założone w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz będą nie gorsze pod względem: 1) charakteru użytkowego, 2) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość), 3) parametrów bezpieczeństwa użytkowania. 6. Wszystkie zastosowane podczas realizacji przedmiotu zamówienia materiały muszą mieć atest dopuszczający do stosowania w budownictwie. 7. W czasie prowadzenia robót budowlanych Wykonawca, w ramach ceny ofertowej, zobowiązany będzie do : 1) urządzenia zaplecza w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym, zabezpieczenia terenu objętego robotami budowlanymi oraz przed dostępem osób postronnych, 2) prowadzenia robót zgodnie z zakresem przewidzianym w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, obowiązującymi normami i przepisami oraz zasadami sztuki budowlanej, 3) wykonania przedmiotu zamówienia przy użyciu własnych materiałów, zgodnie z umową, zasadami wiedzy technicznej i przepisami prawa, 4) przeprowadzenia robót rozbiórkowych i budowlanych zgodnie z wymogami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. nr 47, poz. 401), 5) postępowania z odpadami powstałymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy zgodnie z zapisami Ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 ze zm.) i Ustawy z 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (tj. Dz. U. 2013 r., poz. 1232 z późn. zm.), 6)zastosowania materiałów budowlanych oraz urządzeń posiadających: - certyfikaty na znak bezpieczeństwa, - aprobaty techniczne, - certyfikaty zgodności lub deklaracje zgodności, - atesty, 7) protokolarnego przejęcia terenu budowy, 8) zorganizowania, zagospodarowania i zabezpieczenia terenu budowy z zachowaniem należytej staranności, w tym zachowania porządku na terenie budowy, 9) ochrony mienia znajdującego się na terenie budowy, 10) natychmiastowego usunięcia wszelkich szkód i awarii spowodowanych przez Wykonawcę w trakcie realizacji robót, 11) przerwania robót na żądanie Zamawiającego i w związku z tym zabezpieczenia wykonania robót przed ich zniszczeniem, 12) zabezpieczenia obrębu prowadzenia robót w sposób zapewniający bezpieczeństwo użytkownikom obiektu. 13) poszanowania występujących w obszarze oddziaływania obiektu uzasadnionych interesów osób trzecich. 14) opracowania i przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej oraz zgłoszenia przedmiotu zamówienia do odbioru końcowego, 15) wykonania przed zgłoszeniem przedmiotu zamówienia do odbioru, wszystkich niezbędnych prób, odbiorów i badań z wynikiem pozytywnym, 16) uporządkowania terenu po zakończeniu robót oraz przekazanie go Zamawiającemu w terminie nie późniejszym niż termin odbioru końcowego robót, 17) uczestniczenia w czynnościach odbioru, usunięcia stwierdzonych wad, przekazania wymaganych atestów i zaświadczeń, 18) zgłoszenia w formie pisemnej gotowości do odbioru ostatecznego na trzydzieści (30) dni przed upływem okresu gwarancji i rękojmi za wady, 19) prace należy wykonać z uwzględnieniem wymogów określonych w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 czerwca 2012 r. w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą (Dz.U.12.739). 8. Zamawiający zaleca aby w celu prawidłowego sporządzenia oferty, Wykonawca dokonał wizji terenu po wcześniejszym uzgodnieniu terminu - kontakt : Paweł Golubski tel. 896460608. 9. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia były zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z późn zm.): 1) osoby wykonujące czynności hydraulika i montera rurociągów obejmujące: odmierzanie, cięcie, gwintowanie, gięcie, łączenie, montaż, instalację, konserwację i naprawę rur, instalację urządzeń drenażowych, grzewczych, wodnych i ściekowych; instalację urządzeń gazowych i hydraulicznych; kładzenie ceramicznych, betonowych lub żelaznych rur w kanałach ściekowych, drenażowych, wodnych; przeprowadzanie inspekcji, badanie i testowanie zainstalowanych systemów i rur; instalowanie pomp i rur do stałego czerpania wody i hydroforów, 2) osoby wykonujące czynności malarza budowlanego obejmujące: czyszczenie i przygotowanie ścian i innych powierzchni w budynkach do malowania lub tapetowania; wybór i przygotowanie farb w wymaganych kolorach poprzez mieszanie barwników i dodatków; nakładanie lub natryskiwanie farb, lakierów lub podobnych materiałów na powierzchnie, instalacje lub urządzenia w budynkach; nakładanie farb, lakierów i bejc na powierzchnie przy użyciu pędzli, wałków i sprayu; odmierzanie i układanie tapet lub materiałów na ścianach wewnętrznych i sufitach, 3) osoby wykonujące czynności robotnika budowlanego robót wykończeniowych obejmujące: wykonywanie różnorodnych prac wykończeniowych w budownictwie, tj.: prac murarskich, prac związanych z budową ścianek działowych, prac tynkarskich, osadzanie stolarki i ślusarki budowlanej oraz jej szklenie, wykonywanie różnego typu podłóg oraz prac glazurniczych; licowanie ścian i sufitów płytami gipsowo-kartonowymi w celu uzyskania idealnie gładkiej i równej powierzchni; montaż konstrukcji nośnej z profili aluminiowych lub z innych materiałów oraz mocowanie płyt gipsowo-kartonowych przy wykonywaniu ścianek działowych. 10. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia z poszanowaniem zasad bezpieczeństwa i higieny pracy. 11. Zamawiający wskazując w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz załącznikach, w ramach opisu przedmiotu zamówienia, normy, aprobaty oraz specyfikacje techniczne, dopuszcza rozwiązania równoważne w stosunku do tam opisanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach