Przetargi.pl
Wykonanie prac remontowo-adaptacyjnych, w celu utworzenia placówki „Senior+”

Gmina Pyskowice ogłasza przetarg

  • Adres: 44120 Pyskowice, ul. Strzelców Bytomskich
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 323 326 000 , fax. 323 326 002
  • Data zamieszczenia: 2018-08-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pyskowice
    ul. Strzelców Bytomskich 3
    44120 Pyskowice, woj. śląskie
    tel. 323 326 000, fax. 323 326 002
    REGON: 27625759300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pyskowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie prac remontowo-adaptacyjnych, w celu utworzenia placówki „Senior+”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowo-adaptacyjnych, w celu utworzenia placówki „Senior+”. Zamieszczony do siwz Projekt budowlano-wykonawczy, rysunki oraz STWiORB obejmują swoim zakresem Wykonanie prac remontowo-adaptacyjnych, w celu utworzenia placówki „Senior+”, na który składają się poniższe prace: 1 Zakres projektowanych prac remontowych: · Wyburzenie części ścian działowych. · Budowa nowych ścian działowych z pustaków gr. 12,0cm z betonu komórkowego typu PGS. · Częściowe zamurowanie niektórych otworów oraz całkowite zamurowanie drzwi na dodatkową klatkę schodową zgodnie z rys. A-02 · Sufity podwieszane w łazience · Obudowa płytami gk istniejących instalacji np. piony co przechodzące na wyższe kondygnacje, rury instalacji wentylacji przechodzące pod sufitem do pomieszczenia szatni. · Wymiana drzwi zgodnie z zestawieniem stolarki. · Wymiana okna w pomieszczeniu gospodarczym na nieotwierane o klasie EI60. · Wymiana okien w pomieszczeniu nr 12 i 13 zgodnie z zestawieniem stolarki. · Skucie częściowe starych tynków, uzupełnienie nowymi, wykonanie wszędzie nowych gładzi i malowanie ścian – kolorystyka do uzgodnienia z inwestorem. · Wykonanie nowych posadzek – wylewki samopoziomujące, wykończenie: wykładzina przemysłowa PCV i ceramika. · Montaż w istniejących oknach nawiewników okiennych zgodnie z proj. wentylacji lub wymiana okien na nowe z wbudowanymi nawiewnikami. · Renowacja istniejących parapetów zewnętrznych oraz wymiana na nowe wszystkich parapetów wewnętrznych. · Montaż wentylatorów wywiewnych w wybranych miejscach. · Zabezpieczenie przepustów instalacyjnych o średnicy powyżej 0,04m do EI60. · Wymiana istniejącej wycieraczki stalowej zewnętrznej na nową łącznie z naprawą posadzki betonowej w tym miejscu. · Malowanie tynków zewnętrznych wokół okien – kolorystyka jasna do uzgodnienia z inwestorem. · Wykonanie nowej instalacji wod- kan. · Wymiana instalacji co i grzejników. · Wymiana instalacji elektrycznej. · Wykonanie instalacji alarmowej. Powierzchnia użytkowa lokalu objętego remontem wynosi 222,84 m2. Szczegółowy opis robót składających się na zamówienie: „Wykonanie prac remontowo-adaptacyjnych, w celu utworzenia placówki „Senior+”” został zawarty w projekcie budowlano - wykonawczym (zał. nr 7 do SIWZ), SIWZ i ORB (zał. nr 8 do z SIWS) oraz rysunki techniczne (zał. nr 10 od A-01 do A-05, od I-01 do I-04, od E-01 do E-03) Uwaga: Przedmiar pełni funkcję pomocniczą i nie stanowi podstawy do oszacowania ceny oferty Wykonawca jest zobowiązany ująć w ofercie wszelkie koszty niezbędne do realizacji zamówienia. UWAGA!: 1. Zaleca się, aby każdy z potencjalnych Wykonawców dokonał oględzin miejsca budowy na etapie sporządzania oferty, celem sprawdzenia warunków panujących w terenie. Z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia Wykonawcy w ofercie należy uwzględnić wszystkie dodatkowe opłaty związane z wykonywanymi robotami, a wynikającymi z zakresu robót. 2. Mając na uwadze zakres wykonywanych robót Zamawiający, tam gdzie wymaga tego przedmiot zamówienia, uwzględnił w dokumentacji projektowej wymagania zawarte w art. 29 ust. 5 ustawy Pzp, tj. dotyczące dostępności wszystkich użytkowników, a w szczególności osób niepełnosprawnych poprzez likwidację barier architektonicznych (odpowiednia szerokość otworów drzwiowych, nawierzchnie równe, bez progów, toaleta dla niepełnosprawnych. 3. Przed podpisaniem umowy wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu kosztorysu na kwotę podaną w ofercie. Obowiązującą formą wynagrodzenia jest cena ryczałtowa zawierająca wszelkie koszty związane z realizacją zadania tj. „Wykonanie prac remontowo-adaptacyjnych, w celu utworzenia placówki „Senior+””, który został przez Zamawiającego opisany w niniejszym rozdziale siwz oraz pomocniczo określony w przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej siwz, a w szczególności związane z robotami przygotowawczymi koszty urządzenia i utrzymania placu budowy, uporządkowania terenu po wykonaniu robót oraz wszelkie inne – potrzebne dla prawidłowego i zgodnego z prawem wykonania przedmiotu zamówienia. Ponadto Wykonawca w cenie wykonania robót winien uwzględnić wszystkie koszty wynikające z opisu przedmiotu zamówienia, z projektu budowlanego, przedmiarów i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych załączonych w SIWZ dla wyszczególnionego etapu będącego przedmiotem niniejszego postępowania. 4. Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje również: - organizację, zagospodarowanie i utrzymanie zaplecza budowy, dozorowania budowy, transportu materiałów i ich składowania - opracowanie inwentaryzacji fotograficznej terenu budowy przed wykonaniem zadania, - sporządzenia dokumentacji fotograficznej dla wszystkich prowadzonych robót zanikowych i ulegających zakryciu - wszelkich innych dodatkowych kosztów poza wyżej wymienionymi, które są związane z wykonaniem niniejszego zamówienia, a także wynikających ze wszystkich obowiązków Wykonawcy opisanych w SIWZ, a w szczególności w umowie, oraz tych obowiązków, które nie zostały wyszczególnione, lecz są niezbędne do prawidłowego wykonania umowy. 5. Sporządzona oferta musi być zgodna z przedmiotem zamówienia, projektem budowlano-wykonawczym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. 6. Gwarancja będzie zgodna z ofertą, przy czym minimalny wymagany okres gwarancji wynosi 5 lata na wykonane roboty i wbudowane materiały. Rękojmia będzie zgodna z okresem gwarancji. W przypadku, gdy warunkiem utrzymania zadeklarowanej przez Wykonawcę gwarancji są przeglądy gwarancyjne (w częstotliwości określonej przez Wykonawcę np. jeden przegląd lub więcej) obowiązkiem Wykonawcy jest uwzględnienie wartości tych przeglądów w cenie ryczałtowej określonej w ofercie. 7. Zatrudnianie osób na umowę o pracę przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia 7.1. Zamawiający wymaga, aby w ramach realizacji umowy czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót (wchodzące w koszty bezpośrednie czynności ujęte w przedmiarze robót) były wykonywane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę niezależnie od tego, czy prace te będzie wykonywał Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca (tzw. pracownicy fizyczni). Wymóg ten nie dotyczy osób kierujących budową (robotami), wykonujących obsługę geodezyjną oraz dostawców materiałów budowlanych i materiału siewnego. 7.2. Wykonawca jest zobowiązany do spełnienia warunków dotyczących zatrudniania osób na umowę o pracę przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia określonego szczegółowo w umowie. 8. Rozwiązania równoważne 8.1. Tam, gdzie w dokumentacji przetargowej został wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę lub nastąpiło wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesień, o których mowa w art. 30 ust. pkt 2 lub ust. 3 ustawy, Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy dopuszcza złożenie oferty równoważnej lub zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy zaoferowanie rozwiązań „równoważnych” w stosunku do wskazanych w dokumentacji pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji oraz będą zgodne pod względem: a) parametrów jakościowych, c) funkcjonalnych, d) materiałowych, e) gabarytowych, f) technologicznych, g) bezpieczeństwa 8.2. Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany jest do okazania w stosunku do wskazanych materiałów znaków bezpieczeństwa, deklaracji zgodności lub aprobaty technicznej lub certyfikatu zgodności z Polską Normą przenoszącą normy europejskie lub normą państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszącą tę normę lub Polską Normą w przypadku braku Polskiej Normy przenoszącej europejskie. 8.3. Ilekroć w dokumentacji, mowa jest o polskich normach, należy przez to rozumieć polskie normy przenoszące normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub inne normy lub dokumenty, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 ustawy. 8.4. Materiały i urządzenia użyte do wykonania umowy powinny odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2017 r. poz. 1332 z późn. zm.), ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 1570) oraz wymaganiom specyfikacji technicznych, i SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45211100-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć: 1. Oświadczenia zgodne z załącznikiem nr 3 do SIWZ (oświadczenie z art. 25a ustawy Pzp) 2. Oświadczenie, że Wykonawca: - zapoznałem się z warunkami zamówienia i przyjmuję je bez zastrzeżeń, - zapoznałem się z postanowieniami załączonego do specyfikacji wzoru umowy i przyjmuję go bez zastrzeżeń - przedmiot oferty jest zgodny z przedmiotem zamówienia, - jest związany z niniejszą ofertą przez okres 30 dni, licząc od dnia składania ofert podanego w SIWZ - wypełnił obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu. 3. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach