Przetargi.pl
Wykonanie prac projektowo-budowlanych dla zadania pn. "Remont i przystosowanie do przepisów ppoż. budynku Internatu Centrum Mistrzów Sportu w Szczecinie przy ul. Twardowskiego 12, w procedurze zaprojektuj i wybuduj

Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 70-546 Szczecin, ul. Mariacka
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 4886333, 91 4886301 , fax. 91 4893831, 91 4893832
  • Data zamieszczenia: 2018-08-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych
    ul. Mariacka 25
    70-546 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 4886333, 91 4886301, fax. 91 4893831, 91 4893832
    REGON: 32124347000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie prac projektowo-budowlanych dla zadania pn. "Remont i przystosowanie do przepisów ppoż. budynku Internatu Centrum Mistrzów Sportu w Szczecinie przy ul. Twardowskiego 12, w procedurze zaprojektuj i wybuduj
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, w procedurze „zaprojektuj i wybuduj”, Zadania inwestycyjnego pn. "Remont i przystosowanie do przepisów ppoż. budynku Internatu Centrum Mistrzów Sportu w Szczecinie przy ul. Twardowskiego 12, zgodnie ze sztuką budowlaną, polskimi i branżowymi normami oraz przez pracowników o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych. 2. Przedmiot zamówienia, będzie realizowany w następujących etapach: 1) Etap pierwszy Zadania - opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej, w zakresie dotyczącym remontu i przystosowania do przepisów ppoż., budynku Internatu Centrum Mistrzów Sportu w Szczecinie przy ul. Twardowskiego 12 wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę lub zaświadczenia o braku sprzeciwu do zgłoszeń robót niewymagających pozwolenia na budowę, 2) Etap drugi Zadania - wykonanie robót budowlanych, na podstawie dokumentacji projektowej opracowanej przez Wykonawcę oraz Dokumentacji technicznej, opracowanej przez Zamawiającego, stanowiącej załącznik nr 6 do siwz, 3) Etap trzeci Zadania - sprawowanie nadzoru autorskiego w trakcie realizowanych robót budowlanych, prowadzonych na podstawie opracowanej przez wykonawcę dokumentacji projektowej. 3. Etap pierwszy Zadania obejmie opracowanie dokumentacji projektowej, w szczególności: 1) inwentaryzację budynku (z uwzględnieniem koniecznych robót do wykonania - wymiana, naprawa), 2) opracowanie projektu elementów architektonicznych (np.: ścianki o EI60, stolarka drzwiowa, stolarka okienna, okna oddymiające itp.) i konstrukcyjnych w budynku (np.: schody żelbetowe), oraz określenie funkcji pomieszczeń, 3) opracowanie projektu wewnętrznej i zewnętrznej instalacji elektrycznej, 4) opracowanie projektu systemu sygnalizacji pożaru, 5) opracowanie projektu systemu oddymiania, 6) opracowanie projektu oświetlenia awaryjnego, 7) opracowanie systemu monitoringu i kontroli dostępu, 8) opracowanie projektu instalacji telefonicznej i strukturalnej komputerowej (w 3 pomieszczeniach wychowawców, w biurze administracji i 2 pokojach do nauki własnej), 9) opracowanie projektu instalacji hydrantowej – wewnętrznej, 10) opracowanie projektu sieci hydrantowej – zewnętrzne, 11) opracowanie projektu instalacji wod-kan. wewnątrz budynku, 12) pozostały zakres robót, niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia wynikający z technologii oraz obowiązujących przepisów, norm i warunków technicznych oraz zasad sztuki budowlanej. 4. Szczegóły związane m.in. z funkcją pomieszczeń, detalami architektonicznymi, wyposażeniem, kolorystyką, rozmieszczeniem gniazd telefonicznych i komputerowych, należy uzgodnić z Użytkownikiem budynku. 5. Etap drugi Zadania obejmuje: 1) wykonanie robót budowlanych na podstawie dokumentacji projektowej opracowanej przez Wykonawcę, 2) wykonanie robót budowlanych, wskazanych w Dokumentacji technicznej, stanowiącej załącznik nr 6 do siwz, w szczególności: a) roboty ogólnobudowlane: - roboty malarskie - malowanie ścian i sufitów, malowanie farba olejną rur i grzejników, malowanie ościeżnic drzwiowych, odgrzybianie (o ile występują wykwity) - wymiana wykładzin podłogowych - rozebranie starej wykładziny z tworzyw sztucznych, wykonanie warstwy podposadzkowej wyrównującej powierzchnię podłogi, ułożenie nowej wykładziny z tworzyw sztucznych (PCV) - remont pokrycia dachu - naprawa ubytków, pokrycie papą termozgrzewalną - remont ogrodzenia - wymiana bramy głównej z prowadnicami i napędem, wymiana w niezbędnym zakresie elementów istniejącego ogrodzenia, konserwacja ogrodzenia b) roboty sanitarne: - wymiana zużytych i zniszczonych urządzeń sanitarnych wraz z podejściami - roboty instalacyjne wewnątrz budynku - wymiana zaworów przelotowych ø 50 mm, wymiana wodomierza ø 40 mm, montaż ciepłomierzy do pomiaru zużycia energii cieplnej, wymiana wentylatorów c) roboty elektryczne: - demontaż istniejących rozdzielni - montaż nowej rozdzielni głównej wraz z wyposażeniem - wykonanie instalacji uziemiającej rozdzielni głównej - montaż przewodów kabelkowych - wymiana podtynkowych gniazd wtyczkowych dwubiegunowych - wymiana opraw żarowych hermetycznych - wymiana opraw świetlówkowych 2x20 W
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71242000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości – 6 156,00 zł (słownie: sześć tysięcy sto pięćdziesiąt sześć złotych), przed upływem terminu składania ofert. Decyduje moment wpływu środków do zamawiającego. 2. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu – przelewem na konto depozytowe Zamawiającego nr 36 1020 4795 0000 9302 0292 7648, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Dokumenty, o których mowa w pkt 2) należy zdeponować w siedzibie ZBiLK przy ul. Mariackiej 25 w pokoju nr 10, przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz oferty zgodnie z Rozdziałem I ust. 3 siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 2) oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem V ust. 3 pkt 1) siwz; W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 3) oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem V ust. 3 pkt 2) siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z Rozdziałem V ust. 4 pkt 2) siwz, jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów; Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 5) odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I ust. 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III ust. 1 siwz); Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 6) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom oraz firmy podwykonawców (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach