Przetargi.pl
Wykonanie prac modernizacyjnych Ośrodka Diagnostyczno – Konsultacyjnego (ODK) przy ul. Remiszewskiej 14 z uwzględnieniem opracowań: Projektu Budowlanego, Projektu Wykonawczego – Poradnia Ambulatoryjnej Opieki Specjalistycznej, Poradnia Zdrowia Psychicznego, przyległych ciągów komunikacyjnych, sanitariatów i klatek schodowych.

Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa-Targówek ogłasza przetarg

  • Adres: 03-545 Warszawa, ul. Tykocińska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 518 26 41 , fax. 22 518 26 44
  • Data zamieszczenia: 2019-04-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa-Targówek
    ul. Tykocińska 34
    03-545 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 518 26 41, fax. 22 518 26 44
    REGON: 14595009000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoztargowek.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie prac modernizacyjnych Ośrodka Diagnostyczno – Konsultacyjnego (ODK) przy ul. Remiszewskiej 14 z uwzględnieniem opracowań: Projektu Budowlanego, Projektu Wykonawczego – Poradnia Ambulatoryjnej Opieki Specjalistycznej, Poradnia Zdrowia Psychicznego, przyległych ciągów komunikacyjnych, sanitariatów i klatek schodowych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest: • wykonanie wstępnego projektu organizacji placu budowy i zaplecza, • wykonanie wstępnego harmonogramu inwestycji przy założeniu zachowania bezpiecznej i ciągłej pracy ODK zgodnie z wymaganiami NFZ, • wykonanie kosztorysu ofertowego prac modernizacyjnych wg standardu programu Norma, • wykonanie prac modernizacyjnych ODK przy ul. Remiszewskiej 14, Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa – Targówek zgodnie z załączonym Projektem Budowlanym i Projektem Wykonawczym. 2) Wymagane przez Zamawiającego terminy końcowe i pośrednie: • Termin zakończenia robót: 276 dni od daty podpisania umowy, • I termin pośredni - rozpoczęcie robót maksymalnie w ciągu 6 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy, • II, III, IV, V, VI, VII, VIII, IX i X termin pośredni - dla każdego etapu odpowiednio 30 dni kalendarzowych od podpisania umowy, wykonanie i odbiór częściowy kolejnych etapów prac oraz rozliczenie etapów prac zgodnie z procentowym zaawansowaniem. 3) Poszczególne etapy modernizacji, które Wykonawca musi uwzględnić w harmonogramie obejmują: • Pomieszczenia socjalne znajdujące się na poziomie -1 • Pomieszczenia techniczne znajdujące się na poziomie – 1 • Poradnię Zdrowia Psychicznego • Wyburzenie klatki schodowej • Budowę nowej klatki schodowej wraz z windą • Poradnię Ambulatoryjnej Opieki Specjalistycznej • Ciągi komunikacyjne na poziomie -1 • Ciągi komunikacyjne na poziomie 0 • Ciągi komunikacyjne na poziomie +1 • Sanitariaty 4) Przedmiot umowy zostanie wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym m.in. ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych, przepisami techniczno-budowlanymi, obowiązującymi normami, zasadami wiedzy technicznej i sztuką budowlaną. 5) Wykonawca zobowiązany jest do posiadania ubezpieczenia budowy i przedłożenia Zamawiającemu oryginału polisy ubezpieczenia budowy (Zamawiający wykona potwierdzoną kopię) od wszelkich ryzyk budowlanych na kwotę co najmniej 2.000.000 zł (dwa miliony złotych), w dniu podpisania umowy (przed wejściem na teren budowy), a następnie utrzymywania tego ubezpieczenia przez cały okres realizacji przedmiotu umowy. Ubezpieczenie musi zawierać odpowiedzialność cywilną oraz deliktową Wykonawcy. 6) Wykonawca musi zaoferować, co najmniej 12 - miesięczny okres gwarancji na wykonane prace modernizacyjne oraz urządzenia i materiały, licząc od daty odbioru końcowego całości zamówienia bez wad i usterek. 7) W przypadku, gdy Wykonawca przewiduje zatrudnienie podwykonawców oraz ich dalszych podwykonawców do oferty muszą być załączone następujące dokumenty: • Umowy z podwykonawcami i ich dalszymi podwykonawcami. • Zakresy prac zlecone podwykonawcom oraz ich dalszym podwykonawcom. • Kwoty za wykonanie zadań powierzonych podwykonawcom oraz ich dalszym podwykonawcom. W przypadku braku wskazania podwykonawców, powierzonych im zakresów i kwot umów, Zamawiający uzna, że całość zamówienia zrealizowana zostanie przez Wykonawcę. Powyższe nie dotyczy kosztorysu ofertowego. 8) Organizacja robót musi być uzgodniona i zaakceptowana przez Zamawiającego, nie może nadmiernie utrudniać działalności Przychodni oraz ma zapewniać kontunuowanie niezmiennego zakresu świadczeń medycznych. Plan BIOZ, organizacja robót, harmonogram muszą być dołączone do oferty a następnie uzgodnione z Zamawiającym przed podpisaniem umowy. Zamawiający zastrzega sobie pełne prawo do zmian w organizacji i lokalizacji pracy poszczególnych poradni, a Wykonawca umożliwi we własnym zakresie i na własny koszt wprowadzenie tych zmian do realizacji. Zamawiający nie dopuszcza możliwości użytkowania wind w budynkach na cele budowlane. 9) Zamawiający przewiduje przeprowadzenie (potwierdzonej protokołem) wizji lokalnej dla wszystkich zainteresowanych Oferentów. Wizja lokalna odbędzie się w dniu 09.04.2019 r. o godz. 12:00. Zamawiający przewiduje przeprowadzenie wizji lokalnej po tym terminie jedynie na podstawie indywidualnego zgłoszenia Oferenta nie później niż na 3 dni przed terminem otwarcia ofert. Zgłoszenia indywidualne należy kierować do Pani Iwony Sobótki pod nr telefonu 22 679 – 03 – 99, wew. 100 od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00 - 14:00. Oferty Wykonawców nieuczestniczących w wizji lokalnej zostaną odrzucone jako niezgodne z SIWZ. 10) Wykonawca zobowiązuje się do dołączenia do dokumentacji powykonawczej tabelarycznego zestawienia uwzględniającego wszystkie zabudowane urządzenia i instalacje, okres gwarancji, terminy ich przeglądów i serwisowań. 11) Wykonawca zobowiązany będzie do złożenia wraz z ofertą (ZAŁĄCZNIK NR 1 do SIWZ) dokumentacji w skład, której wchodzą następujące dokumenty: • wstępny projekt organizacji placu budowy i zaplecza, oraz wstępny harmonogram inwestycji przy założeniu zachowania bezpiecznej i ciągłej pracy Przychodni zgodnie wymaganiami NFZ, • opracowanie: analiza problemów i zagrożeń związanych z realizacją inwestycji, propozycje rozwiązań problemów, • wstępny harmonogram inwestycji. Zamawiający oceni zaproponowaną przez Wykonawcę dokumentację, z uwzględnieniem następujących podkryteriów z przypisaną im wagą (w skali 0 -15 pkt.): • wstępny projekt organizacji placu budowy i zaplecza uwzględniający etapowanie prac przy zachowaniu ciągłości pracy ODK - 5 pkt., • ograniczenie utrudnień w działalności Zamawiającego - 5 pkt., • wstępny harmonogram inwestycji - 5 pkt., Wstępny projekt organizacji placu budowy i zaplecza oraz wstępny harmonogram inwestycji muszą: • obejmować wszystkie roboty i czynności związane z zadaniem inwestycyjnym, • bazować na planowanym terminie podpisania Umowy przyjętym wyłącznie dla potrzeb przygotowania Wstępnego harmonogramu inwestycji, • być sporządzone w oparciu o terminy końcowe i pośrednie realizacji inwestycji wskazane w SIWZ, • być opracowane w sposób przejrzysty, zgodnie z zasadą należytej staranności, przepisami prawa budowlanego, technologią i zasadami wiedzy technicznej, • być opracowane w oparciu o warunek zapewnienia ciągłości funkcjonowania obiektu, w tym zaopatrzenia w media, • uwzględniać specyfikę obiektu, • uwzględniać podział na etapy realizacji inwestycji, • uwzględniać wymagania postawione w Rozdziale IV SIWZ, • zawierać opracowanie 3d w pliku jpg, • uwzględniać opis każdego z pomieszczeń obecnych i docelowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 145 000 zł (słownie: sto czterdzieści pięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone jedynie w formie przelewu bankowego na konto Zamawiającego: SZPZLO Warszawa-Targówek, Pekao S.A. nr: 33 1240 6074 1111 0010 4364 7094, powołując się na nazwę przetargu, nr sprawy, oraz podając nazwę banku i numer swojego konta, na które należy zwrócić wadium. 4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie (przed upływem terminu składania ofert) znajdzie się na koncie Zamawiającego – data i godzina uznania rachunku Zamawiającego. 5. Wadium musi wpłynąć na konto Zamawiającego przed otwarciem ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który: 1. Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach