Przetargi.pl
wykonanie prac modernizacyjnych (malowanie ścian, wymiana wykładzin podłogowych i instalacja rolet okiennych) sal pod nowo tworzone pracownie i laboratoria Aplikacyjnego Centrum Mechatronicznego, Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. prof. Edwarda F. Szczepanika w Suwałkach.

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Edwarda F. Szczepanika w Suwałkach ogłasza przetarg

  • Adres: 16-400 Suwałki, ul. Teofila Noniewicza
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 875 628 456 , fax. 875 628 455
  • Data zamieszczenia: 2019-03-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Edwarda F. Szczepanika w Suwałkach
    ul. Teofila Noniewicza 10
    16-400 Suwałki, woj. podlaskie
    tel. 875 628 456, fax. 875 628 455
    REGON: 20002650700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz.suwalki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Szkoła wyższa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wykonanie prac modernizacyjnych (malowanie ścian, wymiana wykładzin podłogowych i instalacja rolet okiennych) sal pod nowo tworzone pracownie i laboratoria Aplikacyjnego Centrum Mechatronicznego, Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. prof. Edwarda F. Szczepanika w Suwałkach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przygotowanie powierzchni i wymalowanie farbami akrylowymi w kolorze białym, ścian w czterech pomieszczeniach. Łączna powierzchnia remontowanych ścian 300 m2. 2) Wymiana wykładzin podłogowych na powierzchni 200 m2 3) Dostawa i montaż rolet na 18 dwuskrzydłowych oknach, łącznie 36 szt. rolet okiennych o łącznej powierzchni 24,5 m2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia – oświadczenie, o których mowa wyżej powinien złożyć każdy z Wykonawców. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, do oferty powinno być dołączone pełnomocnictwo dla ustanowionego pełnomocnika. 2) Powyższe dotyczy również Wykonawców będących osobami fizycznymi tj. przedsiębiorców podlegających wpisowi do ewidencji działalności gospodarczej, także tych, którzy prowadzą wspólnie działalność gospodarczą lub są wspólnikami spółki cywilnej. 3) Dokumenty sporządzone przez Wykonawcę powinny być własnoręcznie podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, zgodnie z zasadami rejestracji Wykonawcy czytelny podpis wskazujący imię i nazwisko podpisującego, a jeżeli identyfikacji można dokonać w inny sposób (czytelnie napisane jest imię i nazwisko np. pieczęć imienna) - dopuszczalna jest forma skrócona. 4) Jeżeli dokumenty będą podpisane przez pełnomocników, Wykonawca powinien dołączyć do oferty pełnomocnictwa, z treści których wynika umocowanie do podpisania dokumentów przez pełnomocników. 5) Wszystkie pełnomocnictwa powinny być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy. 6) Dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach