Przetargi.pl
Wykonanie prac geodezyjnych położonych na terenie miasta Rzeszowa i w Tajęcinie cz 1 - Zamówienie zostało podzielone na 5 części

Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa ogłasza przetarg

  • Adres: 35064 Rzeszów, Rynek
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 178 754 636 , fax. 178 754 634
  • Data zamieszczenia: 2018-01-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa
    Rynek 1
    35064 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 178 754 636, fax. 178 754 634
    REGON: 65061400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.erzeszow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie prac geodezyjnych położonych na terenie miasta Rzeszowa i w Tajęcinie cz 1 - Zamówienie zostało podzielone na 5 części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie prac geodezyjnych polegających na sporządzeniu dokumentacji geodezyjnej, wykonaniu podziałów nieruchomości, wyznaczeniu punktów granicznych lub wznowieniu znaków granicznych, wyznaczeniu przebiegu szlaku służebności gruntowej oraz wyznaczeniu granic historycznych wywłaszczonych nieruchomości na terenie miasta Rzeszowa i w Tajęcinie. Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części: 1) Opis, zakres i przedmiot części: Część 1: Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie dokumentacji geodezyjnej: w celu zmiany rodzaju użytku gruntowego dla 4 nieruchomości, do celów prawnych dla 3 nieruchomości, dotyczącej przebiegu służebności przejazdu i przechodu dla 3 nieruchomości oraz w celu uregulowania stanu prawnego nieruchomości dla 11 nieruchomości. Część 2: Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie dokumentacji geodezyjnej do celów prawnych dla 5 nieruchomości oraz w celu uregulowania stanu prawnego dla 27 nieruchomości. Część 3: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie podziału nieruchomości wymagającego sporządzenia wstępnego projektu podziału dla 17 nieruchomości oraz wyznaczenie punktów granicznych lub wznowienie znaków granicznych ze stabilizacją dla 4 zleceń. Część 4: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie podziału nieruchomości wymagającego sporządzenia wstępnego projektu podziału dla 31 nieruchomości oraz wyznaczenie przebiegu szlaku służebności gruntowej przejazdu i przechodu wraz z jego zamarkowaniem w terenie dla 2 zleceń. Część 5: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie podziału nieruchomości niewymagającego sporządzenia wstępnego projektu podziału dla 1 nieruchomości oraz wyznaczenie granic historycznych wywłaszczonych nieruchomości dla 3 zleceń. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa wzór umowy dla części 1, 2, 3, 4, 5 wraz z załącznikami
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70000000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany druk OFERTA, 2. Wypełniony i podpisany formularz cenowy zawarty w druku OFERTA, 3. Oświadczenie niezbędne do przyznania punktów w innych kryteriach niż cena. Oświadczenie to jest wymagane w celu ustalenia ilości punktów w kryterium Dla części 1 i 2: - „termin wykonania przedmiotu zamówienia określonego w § 2 wzoru umowy (od dnia podpisania umowy)”, Dla części 3 i 4: - „termin wykonania przedmiotu zamówienia określonego w § 2 pkt 1 wzoru umowy w zakresie wstępnego projektu podziału (od dnia podpisania umowy)”, - „termin wykonania przedmiotu zamówienia określonego w § 2 pkt 2 wzoru umowy (od dnia podpisania umowy)”, Dla części 5: - „termin wykonania przedmiotu zamówienia określonego w § 2 pkt 1 wzoru umowy (od dnia podpisania umowy)”, - „termin wykonania przedmiotu zamówienia określonego w § 2 pkt 2 wzoru umowy (od ustalonego przez Zamawiającego dnia oględzin)”, 3. Pełnomocnictwo – jeśli wymagane do reprezentowania Wykonawcy/ów w przypadku, gdy: a) Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, b) ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego o treści wymaganej w art. 23 ust. 2 Pzp (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale (forma pisemna) lub kopii poświadczonej przez notariusza. 4. Dokumenty, z których wynika umocowanie do podpisania oferty z zastrzeżeniem, że Zamawiający pobierze z elektronicznych rejestrów Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej i/lub Krajowego Rejestru Sądowego dokumenty rejestrowe dotyczące Wykonawcy. W przypadku Wykonawców którzy nie podlegają wpisowi do wyżej wskazanych rejestrów w druku oferty należy podać adres strony internetowej z której Zamawiający pobierze z ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych dokument/y lub dołączyć do oferty dokument/y wskazujące na uprawnienie do jej podpisania. W przypadku wykonawców zagranicznych należy dołączyć do oferty tłumaczenie niniejszych dokumentów na język polski. 5. Zobowiązanie/a innego podmiotu do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów, o ile wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach