Przetargi.pl
Wykonanie prac geodezyjnych na rzecz Gminy Ochotnica Dolna w roku 2019 - etap I

Gmina Ochotnica Dolna ogłasza przetarg

  • Adres: 34-452 Ochotnica Dolna, Osiedle Dłubacze
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 262 09 10, , fax. 18 262 09 36
  • Data zamieszczenia: 2019-01-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ochotnica Dolna
    Osiedle Dłubacze 160
    34-452 Ochotnica Dolna, woj. małopolskie
    tel. 18 262 09 10, , fax. 18 262 09 36
    REGON: 49189258700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ochotnica.pl (BIP)

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie prac geodezyjnych na rzecz Gminy Ochotnica Dolna w roku 2019 - etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia składa się z 15 zadań, tj.: 1. Sporządzenie operatu geodezyjno pomiarowego drogi gminnej Jamne w Ochotnicy Górnej (zakres opracowania od działki ewid. nr 14484/1687 do działki ewid. nr 14819/8 włącznie - km 3+420 do km 4+620) – do regulacji stanu prawnego istniejącej drogi gminnej poprzez wydanie decyzji Wojewody w trybie obowiązujących przepisów oraz w postępowaniu sądowym ( podziały nieruchomości, mapy jednostkowe oraz mapy sytuacyjno wysokościowe 2. Sporządzenie operatu geodezyjno pomiarowego drogi gminnej Jamne – P. Potok w Ochotnicy Górnej (zakres opracowania od działki 16232/1 do działki ewid. nr 14484/1341 włącznie – km 0+010 do km 0+490 ) – aktualizacja operatu ewidencji gruntów istniejącej drogi gminnej (działka nr 16210/2) + podział działki 14484/542 do uregulowania w postępowaniu sądowym 3. Sporządzenie dokumentacji geodezyjnej podziału nieruchomości drogi gminnej Gorcowe w Ochotnicy Dolnej (zakres opracowania od działki ewid. nr 8329/5 włącznie do działki ewid. nr 8248/73 włącznie i od działki nr 8248/73 do 15582/3 włącznie, km 2+390 do km 2+890 i km 2+890 do km 4+370) - do regulacji stanu prawnego istniejącej drogi gminnej poprzez wydanie decyzji Wojewody w trybie obowiązujących przepisów oraz w postępowaniu sądowym (podziały nieruchomości, mapy do celów prawnych, mapy sytuacyjno wysokościowe, wykazy zmian) 4.Sporządzenie operatu geodezyjno pomiarowego drogi gminnej Potok Groński w Ochotnicy Górnej (zakres opracowania od drogi powiatowej do działki ewid. nr 16085 włącznie) do regulacji stanu prawnego istniejącej drogi gminnej poprzez wydanie decyzji Wojewody w trybie obowiązujących przepisów oraz w postępowaniu sądowym ( podziały nieruchomości, mapy jednostkowe oraz mapy sytuacyjno wysokościowe) 5. Sporządzenie dokumentacji geodezyjnej podziału działki ewid. nr działki 11833/1 uregulowania prawa własności nieruchomości na rzecz gminy i ewentualne ustalenie linii brzegowej na tej działce. 6. Sporządzenie dokumentacji geodezyjno pomiarowej ustalenia linii brzegowej na działce ewid. nr 16227/4 w Ochotnicy Dolnej – boisko przy SP Skrodne i uregulowania prawa własności nieruchomości w postępowaniu sądowym 7. Sporządzenie dokumentacji geodezyjno prawnej – mapy do celów prawnych działek ewid. nr 7121/5, 7121/4, 16248/56, 16248/57 w celu uregulowania stanu prawnego drogi gminnej Młynne - Chrobaki w Ochotnicy Dolnej oraz podział do celów sądowych 8. Sporządzenie operatu geodezyjno pomiarowego podziału działek ewid. nr 5342/3, 5342/4, 5341/1, 5341/2, 5340, 5343/2 położonych w Tylmanowej przeznaczonych do zamiany nieruchomości (projekt Velo Dunajec) 9. Sporządzenie dokumentacji geodezyjno prawnej drogi Zaziąbły w Tylmanowej ( działka ewid. nr 1029/8) do uregulowania prawa własności nieruchomości w postępowaniu sądowym (mapa do celów prawnych ) 10. Sporządzenie operatu geodezyjno pomiarowego podziału działki ewid. nr 3969/1, położonej w Tylmanowej zajętej pod drogę gminną Kotelnica, oraz podział działki do celów sądowych w celu uregulowania prawa własności nieruchomości. 11. Opracowanie map do celów projektowych w skali 1:500 dla zadania pn. „Remont drogi gminnej nr K363920 Jamne w Ochotnicy Górnej w km 3+430 – 3+630, 3+700 – 3+910, oraz 4+200 – 4+620” 12. Opracowanie map do celów projektowych w skali 1:500 dla zadania pn. „Remont drogi gminnej nr K363887 Gorcowe w Ochotnicy Dolnej w km 2+390- 2+890” 13. Opracowanie map do celów projektowych w skali 1:500 dla zadania pn. „Odbudowa drogi gminnej nr K363935 Jamne – Pierdułowski Potok w Ochotnicy Górnej w km 0+010 – 0+110, 0+110 – 0+490, 1+010 – 1+220, 1+440 – 1+690” 14. Opracowanie map do celów projektowych w skali 1:500 dla zadania pn. „Odbudowa drogi gminnej nr K363887 Gorcowe w Ochotnicy Dolnej w km 2+890 – 4+370” 15. Opracowanie mapy do celów projektowych w skali 1:500 dla zadania pn. „Odbudowa mostu żelbetowego na pot. Młynne w ciągu drogi gminnej nr K363914 Młynne – Chrobaki w km 0+000 w miejscowości Ochotnica Dolna wraz z odbudową umocnień przyczółków na wlocie i wylocie”. Wymogi które powinny spełniać opracowane mapy (zadania 11-15): - Wykonanie przekroi poprzecznych wzdłuż całego korpusu drogi w odległościach minimalnych 20m z zagęszczeniem w miejscach charakterystycznych jak np. łuki poziome, pionowe. - Pomiar geodezyjny winien obejmować istniejące zjazdy, ogrodzenia, bramy, furtki. - W obrębie mostu na potoku Młynne należy wykonać dodatkowe przekroje koryta potoku w bezpośrednim sąsiedztwie obiektu jak również w odległości ok. 20m od dolnej jak i górnej wody. - Zakres mapy do celów projektowych winien obejmować obszar otaczający teren inwestycji w pasie co najmniej 60 m. - Wykonawca przekaże zamawiającemu po 4 egz. przedmiotowych map w wersji papierowej oraz po 1 egzemplarzy w wersji elektronicznej. Zakresy zgodnie z załącznikami mapowym dołączonymi do niniejszej siwz. Końcowym etapem prac geodezyjnych ma być dokumentacja przyjęta do zasobu ewidencji geodezyjno-kartograficznego Starostwa Powiatowego w Nowym Targu (PODGiK).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71330000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał dokumenty/uprawnienia geodezyjne uprawniające go do świadczenia usług bądź dysponował osoba z takimi uprawnieniami. Na powierdzenie w/w warunków zamawiający wymaga przedłożenia: - Oświadczenie wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu - zał. B do SIWZ - Po wyborze oferty najkorzystniejszej, a przed podpisaniem umowy Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy, którego oferta będzie najkorzystniejsza, przedłożenia dokumentów uprawniających go do świadczenia usług (kopia uprawnień)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty wykonawca dołączy aktualne na dzień składania ofert oświadczenia, wzór załącznik B i C, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w niniejszej SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca: nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt VII.1 SIWZ. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o których mowa w pkt VII 1 SIWZ, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4. Ponadto, oprócz oświadczeń stanowiących wstępne potwierdzenie, że Wykonawca: nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: b) ofertę przetargową (wzór - zał. A) c) zobowiązanie lub inne dokumenty podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów. d) w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. e) w przypadku, gdy ofertę w imieniu wykonawcy podpisuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy. 5. Dokumenty należy sporządzić zgodnie ze wzorami dołączonymi do SIWZ w sposób wymieniony w pkt. XI. 6. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej zamawiający będzie żądał: a) wykazu usług, o których mowa w pkt V.2.1) SIWZ, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz, których usługi te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy usługi te zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty, b) wykazu osób, o których mowa w pkt. V.2.2) SIWZ, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z imionami i nazwiskami tych osób oraz informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; 2) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający będzie żądał następujących dokumentów: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji b) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, przekazane zamawiającemu, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, dotyczących: - kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; - firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; - ceny, terminu płatności FV. Po wyborze oferty najkorzystniejszej, a przed podpisaniem umowy Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy, którego oferta będzie najkorzystniejsza, przedłożenia: dokumentów uprawniających go do świadczenia usług (kopia uprawnień)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach