Przetargi.pl
Wykonanie prac drogowych na terenie Gminy Siechnice w podziale na 4 zadania

Burmistrz Siechnic ogłasza przetarg

  • Adres: 55-011 Siechnice, ul. Jana Pawła II 12
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 391 91 01 , fax. 71 786 09 07
  • Data zamieszczenia: 2016-07-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Siechnic
    ul. Jana Pawła II 12 12
    55-011 Siechnice, woj. dolnośląskie
    tel. 71 391 91 01, fax. 71 786 09 07
    REGON: 93193512900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.siechnice.gmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie prac drogowych na terenie Gminy Siechnice w podziale na 4 zadania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia na roboty budowlane w zakresie przebudowy i remontu dróg na terenie Gminy Siechnice, w podziale na 4 zadania: 1) Zadanie 1: Przebudowa ul. Zacisze w Groblicach w celu podniesienia standardu drogi transportu rolnego, poprawy bezpieczeństwa pieszych poruszających się na danym odcinku drogi, a także poprawy dostępu do pól. wg projektu wykonawczego: Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych - Groblice ul. Zacisze opracowanego przez forProjekt spółka z o.o. stanowiącym załącznik nr 2A do SIWZ. 2) Zadanie 2: Remont ul. Stawowej, Starowiejskiej i Polej w Radwanicach w celu podniesienia standardu drogi transportu rolnego, poprawy bezpieczeństwa pieszych poruszających się na danym odcinku drogi, a także poprawy dostępu do pól. wg projektu wykonawczego: Remont drogi dojazdowej do gruntów rolnych w Radwanicach, ul. Stawowa, Starowiejska i Polna, Gmina Siechnice opracowanego przez forPROJEKT spółka z o.o., stanowiącym Załącznik nr 2B do SIWZ 3) Zadanie nr 3: Remont nawierzchni bitumicznej ul. Prawocińskiej w Siechnicach w zakresie opisanym w opisie robót - ul. Prawocińska, stanowiącym załącznik nr 2C do SIWZ. 4) Zadanie nr 4: Ułożenie nawierzchni bitumicznej ul. Kościuszki w Siechnicach w zakresie opisanym w opisie robót - ul. Kościuszki (opis prac w układzie kosztorysowym pn. Ułożenie nawierzchni bitumicznej ul. Kościuszki w Siechnicach), stanowiącym załącznik nr 2D do SIWZ. 2. Każdy wykonawca ma prawo zapoznać się z zakresem prac w terenie. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca realizacji zamówienia, zapoznał się z warunkami lokalno-terenowymi planowanych robot budowlanych, aby uzyskać informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca. 3. Wykonawca odpowiada w całości za sposób organizacji budowy, w tym plac budowy, zaplecze budowy, obsługę komunikacyjną budowy i organizację ruchu zastępczego. 4. W przypadku wygaśnięcia terminu ważności uzgodnienia, opinii, decyzji, itd. jej przedłużenie należy do obowiązku Wykonawcy. 5. Tam, gdzie w SIWZ i dołączonych do niej załącznikach zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca itp.) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. 6. W sytuacji gdy okaże się, że rozwiązania zawarte w poszczególnych częściach dokumentacji przetargowej (np. część opisowa i rysunkowa, SIWZ, załączniki, itd.) nie są ujęte łącznie w tych dokumentach, Wykonawca jest zobowiązany ująć wszystkie elementy w wycenie i je zrealizować. Zmiana w tym zakresie nie jest zmianą przedmiotu umowy lecz usunięciem rozbieżności w dokumentacji. W związku z tym wszelkie prace wykonywane w wyniku usunięcia tej rozbieżności nie są zamówieniem dodatkowym ani nie wymagają podpisania aneksu zmieniającego przedmiot umowy. 7. Przedmiot zamówienia musi zostać wykonany zgodnie z dokumentacją projektową i zasadami wiedzy technicznej, a Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich prac niezbędnych do osiągnięcia zakładanego rezultatu, tj. zrealizowanie robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia. 8. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przedmiot zamówienia: 1) z materiałów własnych tj. wyrobów dopuszczonych do stosowania w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2010 r. Nr 243 poz. 1623 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 16 kwiecień 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92 poz. 881 z późn. zm.); 2) zgodnie z postanowieniami niniejszej SIWZ, zapisami złożonej oferty, dokumentacją i wymaganiami wynikającymi z obowiązujących przepisów prawa, standardów i norm oraz etyką zawodową i ustalonymi zwyczajami, siłami własnymi lub w systemie generalnego wykonawstwa. 9. Wykonawca zobowiązuje się do posiadania odpowiednich umów ubezpieczeniowych z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej, przez cały czas wykonywania prac do czasu odbioru końcowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w Postępowaniu jest wniesienie wadium. Zamawiający określa wadium na kwotę: Dla zadania 1: 25.000,00 PLN (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych), Dla zadania 2: 25.000,00 PLN (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych), Dla zadania 3: 4.500,00 PLN (słownie: cztery tysiące pięćset złotych), Dla zadania 4: 2.500,00 PLN (słownie: dwa tysiące pięćset złotych). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert, wskazanego w punkcie 11.1 SIWZ, dla każdego z zadań na które wykonawca składa ofertę osobno. Wykonawca może załączyć oryginał wadium w formie gwarancji do oferty. Zamawiający informuje, że kasa Urzędu Miejskiego w Siechnicach w terminie od godz. 11:00 do 12:00 jest nieczynna. 3. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Oleśnicy oddział Święta Katarzyna nr 78 9584 1092 2010 1000 0101 0008, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - prace drogowe na terenie Gminy - zadanie nr [wpisać nr zadania]. W pozostałych przypadkach wymagane jest dołączenie oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. 4. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany w punkcie 1.6 SIWZ. 5. Oferty bez wniesionego wadium przetargowego będą traktowane jako nie spełniające wymagań przetargu i na tej podstawie zostaną odrzucone, bez dalszego rozpatrywania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.siechnice.dolnyslask.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach