Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 60-770 Poznań, ul. Matejki
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 61 8964800; 8694801 , fax. 61 8694809
- Data zamieszczenia: 2019-03-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o.
ul. Matejki 57
60-770 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 61 8964800; 8694801, fax. 61 8694809
REGON: 30253813100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zkzl.poznan.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie prac dekarskich budynku mieszkalnego położonego w Poznaniu, przy ul.: 1) ul. Wierzbięcice 32 /ul. Spychalskiego 23, 2) ul. Pogodnej 52. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje naprawę dachu budynku mieszkalnego położonego w Poznaniu, przy ul.: 1) część nr 1 - ul. Wierzbięcice 32/Spychalskiego 23, 2) część nr 2- ul. Pogodnej 52 Opis przedmiotu zamówienia zawierają: - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, przedmiary robót– zał. nr 9 do SIWZ – stanowiące dokument poglądowy /informacyjny. - Istotne Postanowienia Umowne - zał. nr 8 do SIWZ. Przedmiot zamówienia wycenić należy zgodnie z przygotowanymi indywidualnie przez Wykonawcę przedmiarami robót oraz przeprowadzoną wizją lokalną. W przypadku wątpliwości wynikających z wytycznych należy zadać pytanie Zamawiającemu; po udzieleniu odpowiedzi przez Zamawiającego zmiany należy uwzględnić w cenie oferty. Wywóz gruzu i odpadów z placu robót nastąpi na podstawie ustawy o: - odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. 2018 r., poz. 992), - utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13 września 1996 r. tekst jednolity (Dz. U. z 2018 r., poz.1454 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45261910-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia - przed upływem terminu składania ofert - wadium w kwocie 4500,00 zł (słownie: cztery tysiące pięćset zł 00/100) 1) dla części I - 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące zł 00/100). 2) dla części II - 500,00 zł (słownie: pięćset zł, 00/100). W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedna część należy wnieść wadium w kwocie będącej sumą wadiów dla poszczególnych części, na które jest składana oferta. W tytule przelewu należy wskazać numer części, na jaką zostało wniesione wadium. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 Ustawy. Wadium składane w pieniądzu płatne będzie na nieoprocentowane konto Zamawiającego: ING Bank Śląski 07 1050 1520 1000 0023 4950 8511 Prosimy o podanie w ofercie numeru konta, na które zostanie zwrócone wadium po rozstrzygnięciu przetargu! W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna, np. gwarancji lub poręczenia, z treści dokumentu winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W przypadku podmiotów występujących wspólnie Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć dokumenty określone w pkt 12.2, 12.3, 12.4, 12.7, 12.8, 12.9 12.10 dla każdego z podmiotów określonych w umowie regulującej współpracę podmiotów. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 11.1 niniejszej Specyfikacji, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 12.7, 12.8 12.9, 12.10.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wymiana pokrycia dachowego i okładziny schodów wejściowych w budynku Warsztatów Terapii Zajęciowej we Wrześni
Dodano: 2023-11-15 - Wymiana pokrycia dachowego i okładziny schodów wejściowych w budynku Warsztatów Terapii Zajęciowej we Wrześni
Dodano: 2023-10-10 - Przebudowa dachu na budynku biurowca Nadleśnictwa w Jarocinie
Dodano: 2021-03-04 - Remont budynku nr 2 przy ul. Topolowej 11 w Dolaszewie
Dodano: 2020-09-21 - Prace remontowe dachów w mieszkalnych budynkach komunalnych w Poznaniu w podziale na 3 części.
Dodano: 2020-08-21 - Prace remontowe dachów w użytkowych budynkach komunalnych w Poznaniu w podziale na 2 części
Dodano: 2020-08-06 - Wymiana pokrycia dachowego na budynku szkoły w Zespole Szkół Ponadpodstawowych nr 3 im. Jana Pawła II w Krotoszynie
Dodano: 2020-06-03 - Prace modernizacyjne dachów budynków komunalnych położonych w Poznaniu (w podziale na 6 części)
Dodano: 2020-05-25 - Prace remontowe instalacji odgromowej oraz dachu Budynku Szkoły przy ul. Kostrzyńskiej 23 (budynek główny z salą gimnastyczną i kotłownią
Dodano: 2020-05-05 - Naprawa pokryć dachu i instalacji odgromowych na budynkach w kompleksie wojskowym w Dolaszewie k. Piły
Dodano: 2020-04-15