Przetargi.pl
Wykonanie prac budowlanych remontowo-konserwacyjnych na nieruchomościach zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS Sp. z o.o.

Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS Sp. z. o o ogłasza przetarg

  • Adres: 16400 Suwałki, ul. Wigierska
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 87 563 50 00 , fax. 87 563 50 79
  • Data zamieszczenia: 2018-10-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS Sp. z. o o
    ul. Wigierska 32
    16400 Suwałki, woj. podlaskie
    tel. 87 563 50 00, fax. 87 563 50 79
    REGON: 36336992000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbm.suwalki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie prac budowlanych remontowo-konserwacyjnych na nieruchomościach zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS Sp. z o.o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac budowlanych remontowo konserwacyjnych na nieruchomościach zarządzanych przez ZBM w Suwałkach TBS Sp. z o.o. będących własnością:  Zarządu Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS Sp. z o.o.  Gminy Miasta Suwałki  Skarbu Państwa  Wspólnot Mieszkaniowych. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części. CZĘŚĆ I – REJON I Wykonanie prac budowlanych remontowo konserwacyjnych na nieruchomościach zarządzanych przez ZBM w Suwałkach TBS Sp. z o.o. 1) Szczegółowe obowiązki Wykonawcy określa projekt umowy – Załącznik nr 6 do SIWZ 2) Szczegółowy zakres prac do realizacji przez Wykonawcę określa Załącznik nr 1 do umowy stanowiący część składową specyfikacji. 3) Wykaz nieruchomości stanowiących własność Gminy Miasta Suwałki, Skarbu Państwa, ZBM w Suwałkach TBS Sp. z o.o. oraz Wspólnot Mieszkaniowych zawiera załącznik Nr 2 do umowy stanowiący część składową specyfikacji. 4) Prace remontowe winne być wykonywane zgodnie ze sztuką budowlaną i technologią zawartą w Polskich Normach dotyczących budownictwa mieszkaniowego i użyteczności publicznej, z zapewnieniem przez Wykonawcę odpowiedniego sprzętu i materiałów niezbędnych do wykonania powierzonych prac. 5) Zlecenia dotyczące konieczności wykonania prac remontowych obiektów w zakresie robót budowlanych zgłaszane będą Wykonawcy w formie pisemnej lub telefonicznie przez pracowników Działu Eksploatacji ZBM. 6) Wykonawca zobowiązany jest do codziennego kontaktu z pracownikami Działu Eksploatacji ZBM w godz. od 700 do 900 celem pisemnego potwierdzania zleconych robót. 7) W przypadku zaistniałych sytuacji zagrażających bezpieczeństwu ludzi lub konstrukcji budynku zlecenia przyjmowane będą przez Wykonawcę telefonicznie. Wykonawca w trybie natychmiastowym przystąpi do wykonania niezbędnych czynności usuwających zaistniały stan zagrożenia. 8) Zamawiający określa okres gwarancji na wykonane roboty budowlane: minimalne 12 m-cy oraz maksymalne 24 m-ce licząc od dnia odbioru końcowego robót. CZĘŚĆ II - REJON II Wykonanie prac budowlanych remontowo konserwacyjnych na nieruchomościach zarządzanych przez ZBM w Suwałkach TBS Sp. z o.o. 1. Szczegółowe obowiązki Wykonawcy określa projekt umowy – Załącznik nr 6 do SIWZ. 2. Szczegółowy zakres prac do realizacji przez Wykonawcę określa Załącznik nr 1 do umowy stanowiący część składową specyfikacji. 3. Wykaz nieruchomości stanowiących własność Gminy Miasta Suwałk, ZBM w Suwałkach TBS Sp. z o.o. oraz Wspólnot Mieszkaniowych zawiera załącznik Nr 2 do umowy stanowiący część składową specyfikacji. 4. Prace remontowe winne być wykonywane zgodnie ze sztuką budowlaną i technologią zawartą w Polskich Normach dotyczących budownictwa mieszkaniowego i użyteczności publicznej, z zapewnieniem przez Wykonawcę odpowiedniego sprzętu i materiałów niezbędnych do wykonania powierzonych prac. 5. Zlecenia dotyczące konieczności wykonania prac remontowych obiektów w zakresie robót budowlanych zgłaszane będą Wykonawcy w formie pisemnej lub telefonicznie przez pracowników Działu Eksploatacji ZBM. 6. Wykonawca zobowiązany jest do codziennego kontaktu z pracownikami Działu Eksploatacji ZBM w godz. od 700 do 900 celem pisemnego potwierdzania zleconych robót. 7. W przypadku zaistniałych sytuacji zagrażających bezpieczeństwu ludzi lub konstrukcji budynku zlecenia przyjmowane będą przez Wykonawcę telefonicznie. Wykonawca w trybie natychmiastowym przystąpi do wykonania niezbędnych czynności usuwających zaistniały stan zagrożenia. 8. Zamawiający określa okres gwarancji na wykonane roboty budowlane: minimalne 12 m-cy oraz maksymalne 24 m-ce licząc od dnia odbioru końcowego robót. CZĘŚĆ III - REJON III Wykonanie prac budowlanych remontowo konserwacyjnych na nieruchomościach zarządzanych przez ZBM w Suwałkach TBS Sp. z o.o. 1) Szczegółowe obowiązki Wykonawcy określa projekt umowy – Załącznik nr 6 do SIWZ 2) Szczegółowy zakres prac do realizacji przez Wykonawcę określa Załącznik nr 1 do umowy stanowiący część składową specyfikacji. 3) Wykaz nieruchomości stanowiących własność Gminy Miasta Suwałk, Skarbu Państwa, ZBM w Suwałkach TBS Sp. z o.o. oraz Wspólnot Mieszkaniowych zawiera załącznik Nr 2 do umowy stanowiący część składową specyfikacji. 4) Prace remontowe winne być wykonywane zgodnie ze sztuką budowlaną i technologią zawartą w Polskich Normach dotyczących budownictwa mieszkaniowego i użyteczności publicznej, z zapewnieniem przez Wykonawcę odpowiedniego sprzętu i materiałów niezbędnych do wykonania powierzonych prac. 5) Zlecenia dotyczące konieczności wykonania prac remontowych obiektów w zakresie robót budowlanych zgłaszane będą Wykonawcy w formie pisemnej lub telefonicznie przez pracowników Działu Eksploatacji ZBM. 6) Wykonawca zobowiązany jest do codziennego kontaktu z pracownikami Działu Eksploatacji ZBM w godz. od 700 do 900 celem pisemnego potwierdzania zleconych robót. 7) W przypadku zaistniałych sytuacji zagrażających bezpieczeństwu ludzi lub konstrukcji budynku zlecenia przyjmowane będą przez Wykonawcę telefonicznie. Wykonawca w trybie natychmiastowym przystąpi do wykonania niezbędnych czynności usuwających zaistniały stan zagrożenia. 8) Zamawiający określa okres gwarancji na wykonane roboty budowlane: minimalne 12 m-cy oraz maksymalne 24 m-ce licząc od dnia odbioru końcowego robót. 3. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 108 tj.) osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, które zostały określone w projekcie umowy. 4. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 5. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości : Część I – Rejon I : 1 000,00 zł, ( słownie: jeden tysiąc złotych ). Część II – Rejon II : 1 000,00 zł, ( słownie: jeden tysiąc złotych ). Część III – Rejon III : 1 000,00 zł, ( słownie: jeden tysiąc złotych ). 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 26 października 2018 r. do godz. 930 w jednej z n/w form : a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 09 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110 tj. ze zm. ). Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Bank PEKAO S.A. Nr rachunku 14 1240 5211 1111 0010 6623 2587 przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężnej należy złożyć w Sekretariacie ZBM przy ul. Wigierskiej 32 pok. 10 w terminie jw. W przypadku wniesienia wadium w formach określonych w ust. 2 pkt. b-e przez konsorcjum z treści poręczeń lub gwarancji musi wynikać, że wniesione wadium dotyczy wszystkich członków konsorcjum. 3. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 4. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 6. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca zgodnie z art. 24 ust 11 ustawy PZP w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (załącznika nr 7 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach