Przetargi.pl
Wykonanie prac budowlanych na terenie nieruchomości administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich w podziale na 4 części

Zarząd Lokali Miejskich ogłasza przetarg

  • Adres: 90-514 Łódź, Al. Tadeusza Kościuszki
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 628 70 00, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2019-02-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Lokali Miejskich
    Al. Tadeusza Kościuszki 47
    90-514 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 628 70 00, , fax. -
    REGON: 36375254600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlm.lodz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie prac budowlanych na terenie nieruchomości administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich w podziale na 4 części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    5.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac budowlanych na terenie nieruchomości administrowanych przez ZLM w podziale na 4 części. 5.1.1. Część 1 – ul. Nowogrodzka 17 Wykonanie prac budowlanych polegających na wzmocnieniu więźby dachowej, płatwi, uzupełnieniu wyprawy tynkarskiej na ścianie wschodniej w budynku mieszkalnym zlokalizowanym przy ul. Nowogrodzkiej 17 w Łodzi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: decyzja PINB nr 973/2017 z dn. 20.10.2017r., kosztorys nakładczy, STWiOR oraz dokumentacja projektowa, stanowiące załączniki nr 8, 9, 10, 11 do SIWZ. 5.1.2. Część 2 – ul. Łowicka 14 Wykonanie prac budowlanych polegających na wzmocnieniu ścian w murach, nadproży, zaimpregnowanie więźby dachowej, wykonaniu hydroizolacji poziomej i pionowej fundamentów w budynku mieszkalnym zlokalizowanym w nieruchomości przy ul. Łowickiej 14 w Łodzi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: decyzja PINB nr 288/2017 z dn. 31.03.2017r., kosztorys nakładczy, STWiOR oraz dokumentacja projektowa, stanowiące załączniki nr 12, 13, 14, 15 do SIWZ. 5.1.3. Część 3 – ul. Ciasna 10 Wykonanie prac budowlanych polegających na odciążeniu stropu poddasza, wykonaniu izolacji cieplnej i przeciwdźwiękowej stropu poddasza, wykonaniu izolacji pionowej ścian fundamentowych, przemurowaniu kominów w ścianach szczytowych, naprawie głowic kominowych, uzupełnieniu tynków na trzonach kominowych poddasza w budynku mieszkalnym wielorodzinnym zlokalizowanym przy ul. Ciasnej 10 w Łodzi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: decyzja PINB nr 82/2017 z dn. 20.09.2017r., kosztorys nakładczy, STWiOR oraz dokumentacja projektowa, stanowiące załączniki nr 16, 17, 18, 19 do SIWZ. 5.1.4. Część 4 – ul. Paderewskiego 7a Wykonanie prac budowlanych – usunięcie stwierdzonych nieprawidłowości w budynku handlowo-usługowym zlokalizowanym przy ul. Paderewskiego 7a w Łodzi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: decyzja PINB nr 622/2018 z dn. 30.07.2018r., kosztorys nakładczy, STWiOR oraz dokumentacja projektowa, stanowiące załączniki nr 20, 21, 22, 23 do SIWZ. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania robót zgodnie z (odpowiednio dla każdej z części): - przedmiarami robót / kosztorysami nakładczymi stanowiącymi załączniki do SIWZ, - Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót, - wymaganiami technicznymi ujętymi w normach państwowych i innych Rozporządzeniach, w zakresie wykonania robót oraz ich odbioru końcowego. Zamawiający w przedmiocie zamówienia będzie wymagał od Wykonawcy: a) prowadzenia robót budowlanych pod ścisłym nadzorem osób uprawnionych, posiadających uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń oraz przynależnych do właściwej izby samorządu zawodowego i przy udziale inspektora nadzoru inwestorskiego wyznaczonego przez Zamawiającego; b) stosowania materiałów i wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie; c) okresu gwarancyjnego na wykonane roboty budowlane min. 36 miesięcy; d) odpowiedzialności za przestrzeganie przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu robót budowlanych - zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 06.02.2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. Nr 47 poz. 401, ze zm.); e) odpowiedzialności za jakość wykonanych robót oraz ich zgodność z dokumentacją; f) odpowiedzialności za przestrzeganie przepisów w zakresie p/poż; g) odpowiedzialności za całość szkód powstałych na skutek prowadzonych robót; h) przestrzegania praw osób trzecich, gdyż wszelkie spory z tego wynikające mogą być rozstrzygane na drodze sądowej w sądach powszechnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wymaga.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Podpisane kosztorysy ofertowe (sporządzone metodą uproszczoną z pełnym podsumowaniem oferty) z załączonymi zestawieniami robocizny, materiałów i sprzętu wraz z cenami oraz narzutami stosowanymi w kalkulacji ceny, tzn. narzutem kosztów pośrednich, narzutem zysku i narzutem kosztów zakupu materiałów. Kosztorysy ofertowe należy wykonać na podstawie przedmiarów robót/ kosztorysów nakładczych stanowiących załączniki do SIWZ. Niezłożenie kosztorysu ofertowego, niezałączenie zestawienia robocizny, materiałów lub sprzętu, niezałączenie narzutów stosowanych w kalkulacji ceny (narzutu kosztów pośrednich, narzutu zysku, narzutu kosztów zakupu materiałów) będzie skutkowało odrzuceniem oferty. 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach