Przetargi.pl
Wykonanie powierzchniowego utwardzenia dróg gminnych.

Gmina Koronowo ogłasza przetarg

  • Adres: 86010 Koronowo, Plac Zwycięstwa
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 826 400 , fax. 523 826 401
  • Data zamieszczenia: 2018-04-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Koronowo
    Plac Zwycięstwa 1
    86010 Koronowo, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 523 826 400, fax. 523 826 401
    REGON: 9235066500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.koronowo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie powierzchniowego utwardzenia dróg gminnych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu powierzchniowego utwardzenia dróg gminnych na terenie Gminy Koronowo. W tym: Część I – wykonanie nakładki z betonu asfaltowego w miejscowości Bieskowo, (dz. Nr 2 – obr. Bieskowo; dz. Nr 3 ( obr. Stary Dwór) na powierzchni 787,5 m2 (mapka poglądowa w załączeniu); Część II – wykonanie nakładki z betonu asfaltowego w miejscowości Gościeradz ul. Strażacka i Okrężna – dz. Nr 106)) na powierzchni 1 400,00 m2 (mapka poglądowa w załączeniu); Część III – wykonanie nakładki z betonu asfaltowego w miejscowości Koronowo (ul. Przyrzecze - dz. 1277; 1267; 1279; 1324)) na powierzchni 1 750,00 m2 (mapka poglądowa w załączeniu) Część IV – wykonanie nakładki z betonu asfaltowego w miejscowości Koronowo (ul. Tucholska – droga nr 050949, dz. Nr 74/6; 330/1) na powierzchni 3 825,00 m2 (mapka poglądowa w załączeniu); Część V – wykonanie nakładki z betonu asfaltowego w miejscowości Lucim (dz. 127/1; 127/2; 62) na powierzchni 2 828,00 m2 (mapka poglądowa w załączeniu); Część VI – wykonanie nakładki z betonu asfaltowego w miejscowości Mąkowarsko – ul. Jeziorna (dz. Nr 504) na powierzchni 773,50 m2 (mapka poglądowa w załączeniu); Część VII – wykonanie nakładki z betonu asfaltowego w miejscowości Mąkowarsko – ul. Ks. Tyrakowskiego (dz. Nr 385) na powierzchni 410,75 m2 (mapka poglądowa w załączeniu); Część VIII – wykonanie nakładki z betonu asfaltowego w miejscowości Nowy Dwór (dz. Nr 120; 119) na powierzchni 938,00 m2 (mapka poglądowa w załączeniu); Część IX – wykonanie nakładki z betonu asfaltowego w miejscowości Nowy Dwór (dz. Nr 7; 2/12) na powierzchni 1 050,00 m2 (mapka poglądowa w załączeniu); Część X – wykonanie nakładki z betonu asfaltowego w miejscowości Okole (dz. Nr 30/5; 24/3; 25/1; 26/1; 29/1) na powierzchni 2 320,00 m2 (mapka poglądowa w załączeniu); Część XI – wykonanie nakładki z betonu asfaltowego w miejscowości Więzowno na powierzchni 618 m2 (mapka poglądowa w załączeniu); Część XII – wykonanie nakładki z betonu asfaltowego w miejscowości Wierzchucin Królewski (dz. Nr 23/3) na powierzchni 1 062,50 m2 (mapka poglądowa w załączeniu); Część XIII – wykonanie nakładki z betonu asfaltowego w miejscowości Stary Dwór Dz. Nr 147/1) na powierzchni 4 620 m2 (mapka poglądowa w załączeniu); Część XIV – wykonanie nakładki z betonu asfaltowego w miejscowości Wtelno – ul. Stawowa (dz. 246/5) na powierzchni 230,50 m2 (mapka poglądowa w załączeniu); Część XV – wykonanie nakładki z betonu asfaltowego w miejscowości Nowy Dwór (dz. Nr 150/2) na powierzchni 1504,00 m2 (mapka poglądowa w załączeniu); Część XVI – wykonanie nakładki z betonu asfaltowego w miejscowości Mąkowarsko – ul. Ogrodowa, na powierzchni 2 107,50 m2 (mapka poglądowa w załączeniu); Część XVII – wykonanie nakładki z betonu asfaltowego w miejscowości Koronowo – ul. Bydgoska, na powierzchni 1 191,80 m2 (mapka poglądowa w załączeniu).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz ofertowy, 2) dokument pn. „Kosztorys ofertowy” dla Części przedmiotu zamówienia, na które Wykonawca składa ofertę. Przy czym suma wartości ogółem (dla każdej części) wynikająca z załączonego do oferty dokumentu pn. „Kosztorys ofertowy” musi odpowiadać cenie danej Części przedmiotu zamówienia, przedstawionej w formularzu oferty 3) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, 4) * pełnomocnictwo (jeśli dotyczy), 5) *zobowiązanie podmiotu trzeciego, na którego zdolnościach polega wykonawca, na zasadach określonych w art. 22a uPzp (jeżeli dotyczy). Przedmiotowe zobowiązanie musi wskazywać: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) informację czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu 6) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o którym mowa w pkt III.3) ogłoszenia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w niniejszym postępowaniu. 7) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt III.3) ogłoszenia. 8) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt III.4) ogłoszenia - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 9) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 8, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 10) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia wykonawca będzie mógł przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 11) Wymagania Zamawiającego, dotyczące zatrudniania osób na umowę o pracę. Zgodnie z art. 29 ust. 3a uPzp zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wszędzie tam, gdzie wykonywanie czynności wynikających z siwz, w tym z opisu przedmiotu zamówienia, niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, polegające na wykonywaniu pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy). Przedmiotowy wymóg dotyczy zwłaszcza osób wykonujących czynności związane z: - obsługą sprzętu mechanicznego, - bezpośrednio z wykonywaniem robót, tzw. pracownicy fizyczni. Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób, które wykonują prace w sposób określony w art. 22 § 1 Kodeksu pracy. Dokumentowanie zatrudnienia osób wykonujących wskazane w ppkt 1) czynności polegać będzie na: a) etapie składania ofert – Wykonawca składa oświadczenie na formularzu ofertowym, b) na etapie realizacji umowy – w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy wykonawca złoży oświadczenie o ilości osób zatrudnionych przez wykonawcę lub podwykonawcę do wykonania poszczególnych czynności określonych w rozdziale III, pkt 10, ppkt 1) siwz. W razie zaistnienia potrzeby (nie później niż na 5 dni przed przystąpieniem do realizacji danych czynności określonych w rozdziale III, pkt 10, ppkt 1) siwz ww. oświadczenie będzie podlegać modyfikacji/aktualizacji w zakresie ilości zatrudnionych osób do wykonania przedmiotowych czynności. Zamawiający na każdym etapie realizacji zamówienia zastrzega możliwość żądania przedłożenia: - wykazu osób zatrudnionych na umowę o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę wykonujących czynności wskazane w pkt III.10.1) siwz wraz ze wskazaniem rodzaju umowy o pracę, wymiaru czasu pracy i określeniu czynności wykonywanych przez poszczególne osoby, - druków RCA, dot. każdego pracownika (zanonimizowane – zawierające tylko imię, nazwisko pracownika, wymiar czasu pracy i kod tytułu ubezpieczenia), - zanonimizowanych umów o pracę (zanonimizowane tj. zawierające tylko nazwę pracodawcy, imię, nazwisko pracownika, wymiar czasu pracy). Uprawnienia Zamawiającego odnośnie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3 uPzp oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zawarte są we wzorze umowy, stanowiącym załącznik do siwz.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach