Przetargi.pl
Wykonanie posadzki wraz z remontem pomieszczeń higieniczno - sanitarnych na Oddziale ZOL Kutnowskiego Szpitala Samorządowego w Kutnie

POWIAT KUTNOWSKI ogłasza przetarg

  • Adres: 99-300 Kutno, Kościuszki
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. +48 24 357 41 11
  • Data zamieszczenia: 2024-03-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: POWIAT KUTNOWSKI
    Kościuszki
    99-300 Kutno, woj. łódzkie
    tel. +48 24 357 41 11
    REGON: 611016146
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie posadzki wraz z remontem pomieszczeń higieniczno - sanitarnych na Oddziale ZOL Kutnowskiego Szpitala Samorządowego w Kutnie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych wykonaniem posadzki wraz z remontem pomieszczeń higieniczno - sanitarnych na Oddziale ZOL Kutnowskiego Szpitala Samorządowego w Kutnie (dalej zwanego również „Użytkownikiem” lub „Szpitalem”).2. Zakres prac objętych przedmiotem zamówienia, obejmuje w szczególności:1) Remont posadzki:a) demontaż wszystkich warstw posadzkowych aż do płyty stropowej,b) wykonanie nowych warstw posadzkowych w salach,c) wykonanie nowych warstw posadzkowych w pomieszczeniach higieniczno - sanitarnych,d) wymianę elementów kanalizacyjnych w posadzce wraz z montażem nowych odpływów wraz z włączeniem do pionu na poniższej kondygnacji,e) odtworzenie do stanu pierwotnego sufitów po wykonaniu odpływów kanalizacyjnych na kondygnacji poniżej remontowanego oddziału ZOL;2) Ułożenie płytek ściennych:a) wykonanie tynku na ścianach do wysokości ułożenia płytek,b) układanie płytek ściennych,c) fugowanie szczelin pomiędzy płytkamiUWAGA: Zamawiający informuje, że Użytkownik jest w posiadaniu części materiałów potrzebnych w celu wykonania prac określonych w pkt 2 ppkt 2. Zestawienie tych materiałów wskazane jest w załączniku nr 1B do SWZ – Opis zakresu robót – Remont łazienek w KSS w Kutnie. Materiały te zostaną przekazane Wykonawcy na podstawie protokołu sporządzonego na piśmie do wbudowania. Pozostałe ilości materiałów konieczne do realizacji prac określonych w pkt 2 ppkt 2 zobowiązany jest zapewnić Wykonawca.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią, odpowiednio:1) Projekt techniczny – Remont posadzki – załącznik nr 1A do SWZ;2) Opis zakresu robót – Remont łazienek w KSS w Kutnie - załącznik nr 1B do SWZ;3) Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (SST) – załącznik nr 1C do SWZ;4) Przedmiary robót – załącznik nr 1D do SWZ, dotyczące:a) remontu posadzki,b) remontu łazienek w KSS w Kutnie,(Uwaga: ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia Wykonawcy, Zamawiający udostępnia przedmiary robót jako materiały poglądowo – informacyjne);5) Projekt umowy – załącznik nr 5 do SWZ.4. Gwarancja i rękojmia za wady:1) Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę na wykonane roboty budowlane gwarancji i rękojmi za wady na okres wynoszący minimum 36 miesięcy od daty końcowego odbioru robót.(Ostateczny termin gwarancji i rękojmi za wady wynikał będzie z oferty Wykonawcy).2) Gwarancją i rękojmią są objęte wszystkie elementy wykonane przez Wykonawcę w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia, w szczególności roboty budowlane.3) Gwarancja obejmuje:a) usuwanie wszelkich wad tkwiących w rzeczy w momencie odbioru, jak i powstałych w okresie gwarancji,b) wszelkie koszty związane z wykonaniem napraw gwarancyjnych, w szczególności koszty materiałów i robocizny oraz koszty dojazdu do miejsca naprawy, transportu, dostarczenia wyrobów budowlanych,c) koszty usunięcia wszelkich szkód, wad i usterek, które powstały w wyniku użytych przez Wykonawcę materiałów, posiadających wadę ukrytą – z wyłączeniem materiałów wydanych Wykonawcy do wbudowania przez Zamawiającego, o których mowa w załączniku nr 1B do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach