Przetargi.pl
Wykonanie płyty żelbetowej w piwnicy, wymiana stropów nad piwnicą i parterem oraz zabezpieczeń w budynku prawej oficyny przy ul. Zielonej 6 w Łodzi

Łódzka Spółka Infrastrukturalna Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 90-368 Łódź, Piotrkowska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. +48426649100 , fax. +48426649102
  • Data zamieszczenia: 2017-11-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Łódzka Spółka Infrastrukturalna Sp. z o.o.
    Piotrkowska 190
    90-368 Łódź, woj. łódzkie
    tel. +48426649100, fax. +48426649102
    REGON: 100077301
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lsi.net.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie płyty żelbetowej w piwnicy, wymiana stropów nad piwnicą i parterem oraz zabezpieczeń w budynku prawej oficyny przy ul. Zielonej 6 w Łodzi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „Wykonanie płyty żelbetowej w piwnicy, wymiana stropów nad piwnicą i parterem oraz zabezpieczeń w budynku prawej oficyny przy ul. Zielonej 6 w Łodzi”. 2. Zakres robót obejmuje w szczególności: a) wykonanie prac konstrukcyjnych związanych z wykonaniem płyty dennej, b) wykonanie prac konstrukcyjnych związanych z wykonaniem stropu nad piwnicą – strop WPS, c) wykonanie prac konstrukcyjnych związanych z wykonaniem stropu nad parterem – strop ceglany odcinkowy, d) montaż ściągów w płaszczyźnie stropów, e) roboty rozbiórkowe (rozbiórka posadzek i stropów, rozbiórka ścian), f) klamrowanie ścian, g) wzmocnienie ścian zewnętrznych ściągami, h) zabezpieczenie konstrukcji budynku na czas wykonywania robót budowlanych. 3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z Dokumentacją Projektową stanowiącą Załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ. 4. Zaleca się aby, przed złożeniem oferty Wykonawca dokonał wizji terenu objętego niniejszym zamówieniem wraz z bezpośrednim otoczeniem. Wizja ta nie należy do przedmiotu zamówienia i z tytułu przeprowadzenia wizji Wykonawcy nie przysługuje wynagrodzenie od Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45223000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Informacja na temat wadium 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: a. pieniądzu; b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo –kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c. gwarancjach bankowych; d. gwarancjach ubezpieczeniowych; e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium: a. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na wskazany przez Zamawiającego rachunek bankowy prowadzony w mBank SA w PLN: 24 1140 1108 0000 3392 5500 1003. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. b. Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy złożyć w oryginale w sekretariacie, w siedzibie Zamawiającego w godzinach 8.00-16.00, a do oferty dołączyć kopię dokumentu wadium. 4. Pozostałe informacje dotyczące wadium i zabezpieczenia należytego wykonania umowy znajdują się w rozdziale 10 SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania swego zasobu na potrzeby Wykonawcy składającego ofertę – jeżeli dotyczy, sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 10 do niniejszej SIWZ; 2. stosowne pełnomocnictwo (a) osób podpisujących ofertę (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem), jeżeli oferta jest podpisywana przez pełnomocnika; 3. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dokument ustanawiający Pełnomocnika (oryginał lub notarialnie potwierdzony odpis stosownego pełnomocnictwa wystawionego lub udzielonego przez osoby do tego upoważnione) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia; 4. uprawdopodobnienie, że zastrzeżone przez Wykonawcę dokumenty stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa (jeżeli Wykonawcę dotyczy sytuacja określona poniżej w pkt. 17); 5. dowód wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach