Przetargi.pl
wykonanie planu aranżacji pomieszczeń biurowych oraz dostawa wraz z montażem mebli biurowych do pomieszczeń Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 01-225 Warszawa, ul. gen. Józefa Bema 70
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6323215 , fax. 022 6327242
  • Data zamieszczenia: 2016-06-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy
    ul. gen. Józefa Bema 70 70
    01-225 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6323215, fax. 022 6327242
    REGON: 00066584000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgnwola.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wykonanie planu aranżacji pomieszczeń biurowych oraz dostawa wraz z montażem mebli biurowych do pomieszczeń Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Zakres dostaw obejmuje: wykonanie planu aranżacji pomieszczeń biurowych - projektu graficznego, wizualizacji i szczegółów technicznych oraz dostawę wraz z montażem mebli biurowych do pomieszczeń Zamawiającego znajdujących się przy ul. Bema 70 w Warszawie. Szczegółowy opis określa załącznik nr 7 do s.i.w.z. W celu prawidłowego opracowania planu aranżacji Zamawiający załącza plany parteru i I piętra (PLAN A i B) Przedmiot zamówienia należy zrealizować w II etapach: Etap I - opracowanie planu aranżacji pomieszczeń oznaczonych numerami 1 - sekretariat, 2, 3, 7, 8, - gabinet, 9 - korytarz, 6 - salka konferencyjna oraz dostawa wraz z montażem mebli do tych pomieszczeń. Etap II - opracowanie planu aranżacji pomieszczeń na parterze tzw. kancelaria, recepcja, stanowiska obsługi mieszkańców oraz dostawa wraz z montażem mebli do tych pomieszczeń. Wykonawca zobligowany jest do dostarczenia wraz z ofertą planu aranżacji pomieszczeń biurowych - projektu graficznego, wizualizacji i szczegółów technicznych. Zamawiający umożliwi Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej pomieszczeń, w których zostaną wykonane meble i zabudowy. Termin wizji ustala się na dzień 29.06.2016 r. o godz. 12.00. Szczegóły patrz pkt 11.3) s.i.w.z.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391300003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 4000,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Plan aranżacji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgnwola.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach