Przetargi.pl
Wykonanie placu zabaw wraz z infrastrukturą towarzyszącą (mała architektura, zieleń) na fragmencie terenu działki gminnej, przy ul. Kaszubskiej w Szczecinie

Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 70-546 Szczecin, ul. Mariacka
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 4886333, 91 4886301 , fax. 91 4893831, 91 4893832
  • Data zamieszczenia: 2018-08-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych
    ul. Mariacka 25
    70-546 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 4886333, 91 4886301, fax. 91 4893831, 91 4893832
    REGON: 32124347000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie placu zabaw wraz z infrastrukturą towarzyszącą (mała architektura, zieleń) na fragmencie terenu działki gminnej, przy ul. Kaszubskiej w Szczecinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie placu zabaw wraz z infrastrukturą towarzyszącą, na fragmencie działki gminnej, przy ul. Kaszubskiej, w Szczecinie, zgodnie ze sztuką budowlaną, polskimi i branżowymi normami oraz przez pracowników o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych 2. Zakres zamówienia, obejmuje miedzy innymi: 1) ręczne ścinanie i karczowanie zagajników średniej gęstości 2) rozebranie istniejącego ogrodzenia (przęsła, słupki) 3) rozebranie cokołu ogrodzenia 4) montaż ogrodzenia panelowego prefabrykowanego o wys. do 1,5 m 5) dostawa i montaż urządzeń placu zabaw - piaskownica, huśtawka żuraw, zestaw zabawowy, huśtawka 3mix, karuzela 6) dostawa i montaż urządzeń – ławka z oparciem, kosz na śmieci, stojak na rowery, tablica informacyjna 7) mechaniczne usunięcie istniejącej nawierzchni gruntowo-żużlowej: a) odspojenie gruntu z załadowaniem na środki transportu b) profilowanie nawierzchni - niwelowanie powierzchni terenu UWAGA: poziom nawierzchni utrzymać w wysokości do 10 cm wyżej niż wysokość ciągu pieszego (chodnika) ul Kaszubskiej. Jako punkt wyjścia ustalić poziom w odniesieniu do chodnika przy wjeździe na działkę. 8) mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników 9) profilowanie 10) wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 11) wykonanie warstwy podsypkowej piaskowe 12) ułożenie nawierzchnie z kostki brukowej betonowej grubości 8cm szarej, układane na podsypce cementowo-piaskowej - kostka szara 13) ułożenie chodnika z płyt betonowych 35x35x5 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową 14) wykonanie rowków pod krawężniki i ławy krawężnikowe o wym. 20 x10 cm w gruncie kat. III-IV 15) wykonanie ławy pod krawężniki betonowa z oporem 16) ustawienie obrzeży betonowych o wymiarach 20x6cm na podsypce piaskowej, z wypełnieniem spoin zaprawą cementową 17) ustawienie krawężników granitowy ulicznych wystających o wymiarach 20x30 cm 18) wykopy oraz przekopy w gruncie kategorii III wykonywane na odkład koparkami przedsiębiernymi o pojemności łyżki 0,15m3 19) zasypanie wykopów spycharkami gąsienicowymi z przemieszczeniem gruntu kategorii I-III na odległość do 10m 20) ręczne plantowanie powierzchni gruntu rodzimego kat.I-III 21) wykonanie trawników dywanowych siewem na gruncie kat. I-II bez nawożenia 22) sadzenie drzew i krzewów liściastych form naturalnych na terenie płaskim w gruncie kat. I-II bez zaprawy dołów; średnica/głębokość: 0,7 m 23) sadzenie krzewów liściastych form naturalnych na terenie płaskim w gruncie kat. I-II bez zaprawy dołów; średnica/głębokość: 0,5 m 24) wzmacnianie podłoża gruntowego geowłókninami na gruntach o niskiej nośności sposobem ręcznym
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112700-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości 6 120,00 zł (słownie: sześć tysięcy sto dwadzieścia złotych), przed upływem terminu składania ofert. Decyduje moment wpływu środków do zamawiającego. 2. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu – przelewem na konto depozytowe Zamawiającego nr 36 1020 4795 0000 9302 0292 7648, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Dokumenty, o których mowa w pkt 2) należy zdeponować w siedzibie ZBiLK przy ul. Mariackiej 25 w pokoju nr 10, przed upływem terminu składania ofert
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz oferty zgodnie z Rozdziałem I ust. 3 siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 2) oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem V ust. 3 pkt 1) siwz; W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 3) oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem V ust. 3 pkt 2) siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z Rozdziałem V ust. 4 pkt 2) siwz, jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów; Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 5) odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I ust. 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III ust. 1 siwz); Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 6) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom oraz firmy podwykonawców (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach