Przetargi.pl
Wykonanie pionowej i poziomej izolacji przeciwwilgociowej ścian zewnętrznych wielorodzinnych budynków mieszkalnych przy ul. Długosza 24 front i oficyna, w Szczecinie

Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 70-546 Szczecin, ul. Mariacka
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 4886333, 91 4886301 , fax. 91 4893831, 91 4893832
  • Data zamieszczenia: 2018-05-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych
    ul. Mariacka 25
    70-546 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 4886333, 91 4886301, fax. 91 4893831, 91 4893832
    REGON: 32124347000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie pionowej i poziomej izolacji przeciwwilgociowej ścian zewnętrznych wielorodzinnych budynków mieszkalnych przy ul. Długosza 24 front i oficyna, w Szczecinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie izolacji przeciwwilgociowej pionowej i poziomej, w budynkach mieszkalnych przy ul. Długosza 24 front i oficyna w Szczecinie, wraz z robotami towarzyszącymi. 2. Podstawę wykonania przedmiotu zamówienia stanowi: 1) Projekt wykonawczy pn.” Projekt wykonania izolacji przeciwwilgociowej poziomej i pionowej ścian zewnętrznych budynku mieszkalnego wielorodzinnego” – ul. Długosza 24 front i oficyna 2) Projekt budowlany pn.” Projekt wykonania izolacji przeciwwilgociowej poziomej i pionowej ścian zewnętrznych budynku mieszkalnego wielorodzinnego” – ul. Długosza 24 front i oficyna 3) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, opracowane przez architekta Sławomira Adrabińskiego, Pracownia Projektowa Grupa MGM, al. Bohaterów Warszawy 85/2, 71-061 Szczecin. 3. Zakres robót obejmuje: 1) izolację przeciwwilgociową poziomą ścian metodą iniekcji w murze z cegły (według kolejności): a) wyznaczenie trasy przebiegów linii wierceń pionowych i poziomych, b) trasowanie otworów, c) wykonanie odwiertów wiertłem o średnicy 12-18mm, w odstępach 15-16 cm, na głębokości muru (do minus 5 cm) pod katem 15 - 30 stopni, d) oczyszczenie otworów, e) płukanie wodą, f) przygotowanie wstępne środka iniekcyjnego, g) przygotowanie porcji jednorazowej mieszaniny iniekcyjnej, h) wykonanie iniekcji (do zapełnienia otworu), i) zaślepienie otworu zagęszczoną mieszaniną iniekcyjną, j) uzupełnienia ewentualnych ubytków i pęknięć muru spowodowanych pracami, 2) izolacja cieplna przy użyciu mineralnych płyt izolacyjnych - prace izolacyjne wykonywane od strony pomieszczeń (według kolejności): a) Oczyszczenie i zmycie ścian, b) Uzupełnienia ewentualnych ubytków i pęknięć muru, c) Uzupełnienie tynków zewnętrznych ścian przy użyciu zaprawy naprawczej, d) Przyklejenie przy użyciu zaprawy klejącej mineralnych płyt izolacyjnych, zgodnie z wytycznymi producenta, e) Przyklejenie siatki zbrojącej z włókna szklanego wraz z zatarciem powierzchni na gładko, f) pomalowanie farbą silikatową lub silikonową izolowanych powierzchni. 3) izolację przeciwwilgociowej pionowej ścian fundamentowych metodą tradycyjną: a) wyznaczenie zakresu wykopów, b) rozebranie istniejących nawierzchni (materiał będzie użyty ponownie), c) odkopanie ścian budynku, d) skucie luźnych tynków ze ścian, e) oczyszczenie i zmycie ścian, f) uzupełnienia ewentualnych ubytków i pęknięć muru, g) uzupełnienie tynków zewnętrznych ścian przy użyciu zaprawy naprawczej, h) wykonanie izolacji pionowych zgodnie z wytycznymi producenta, i) montaż folii kubełkowej, j) montaż obróbki blacharskiej zabezpieczającej folię kubełkową od góry, lub systemowej listwy zakończeniowej, k) ostrożne obsypanie ścian, l) odtworzenie istniejących nawierzchni
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45320000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości – 4 468,00 zł (słownie: cztery tysiące czterysta sześćdziesiąt osiem złotych), przed upływem terminu składania ofert. Decyduje moment wpływu środków do zamawiającego. 2. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu – przelewem na konto depozytowe Zamawiającego nr 36 1020 4795 0000 9302 0292 7648, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Dokumenty, o których mowa w pkt 2) należy zdeponować w siedzibie ZBiLK przy ul. Mariackiej 25 w pokoju nr 10, przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz oferty zgodnie z Rozdziałem I ust. 3 siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 2) oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem V ust. 3 pkt 1) siwz; W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 3) oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem V ust. 3 pkt 2) siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z Rozdziałem V ust. 4 pkt 2) siwz, jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów; Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 5) odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I ust. 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III ust. 1 siwz); Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 6) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom oraz firmy podwykonawców (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach