Zakład Ubezpieczeń Społecznych I Oddział w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 60-908 Poznań, ul. Dąbrowskiego
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 61 8416091 , fax. 61 8411551
- Data zamieszczenia: 2018-11-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych I Oddział w Poznaniu
ul. Dąbrowskiego 12
60-908 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 61 8416091, fax. 61 8411551
REGON: --- - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie pełnej inwentaryzacji budowlanej i ekspertyzy technicznej budynku A - siedziby I Oddziału ZUS w Poznaniu. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonanie pełnej inwentaryzacji budowlanej i ekspertyzy technicznej budynku A - siedziby I Oddziału ZUS w Poznaniu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71251000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 6.000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100). Wadium może być wniesione w jednej lub kilku z następujących form: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r. poz. 359). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Szczegółowe informację dotyczące wadium zawiera SIWZ.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie formułuje wymagań w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony i podpisany formularz ofertowy. Pełnomocnictwo – składane wraz z ofertą (w przypadku ustanowienia pełnomocnika przez Wykonawcę lub Wykonawców składających ofertą wspólną). Zobowiązanie innego podmiotu – składane wraz z ofertą (w przypadku, gdy Wykonawca polega na zasobach innego podmiotu).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną