Przetargi.pl
Wykonanie parkingu (miejsc postojowych – 10 stanowisk) wraz z infrastrukturą towarzysząca, fragmentu ogrodzenia na terenie zabudowy dawnej strzelnicy na Woli Justowskiej przy ul. Królowej Jadwigi 220 w Krakowie.

Muzeum Historii Fotografii im. Walerego Rzewuskiego w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 30-045 Kraków, Józefitów
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 126 345 932, , fax. 12 631 04 55 wew. 27
  • Data zamieszczenia: 2018-10-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Historii Fotografii im. Walerego Rzewuskiego w Krakowie
    Józefitów 16
    30-045 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 126 345 932, , fax. 12 631 04 55 wew. 27
    REGON: 001258462
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mhf.krakow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie parkingu (miejsc postojowych – 10 stanowisk) wraz z infrastrukturą towarzysząca, fragmentu ogrodzenia na terenie zabudowy dawnej strzelnicy na Woli Justowskiej przy ul. Królowej Jadwigi 220 w Krakowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wykonanie parkingu (miejsc postojowych – 10 stanowisk) wraz z infrastrukturą towarzysząca, fragmentu ogrodzenia na terenie zabudowy dawnej strzelnicy na Woli Justowskiej przy ul. Królowej Jadwigi 220 w Krakowie. Znak sprawy: DA-271/ZP/2/2018. 1.1 Miejsce wykonania robót budowlanych - dz. nr 205/18, 2014/11, 205/1 obr. nr 10 w Krakowie, przy ul. Królowej Jadwigi 220, 30-219 Kraków. 1.2 Nieruchomość wraz z budynkiem dawnej Strzelnicy Garnizonowej przy ul. Królowej Jadwigi 220 w Krakowie wpisana jest do rejestru zabytków jako zespół dawnej Strzelnicy Garnizonowej pod numerem A-965, wybudowanej w latach 80. XIX w. 1.3 Zakres zamówienia obejmuje: 1.3.1. Wykonanie parkingu (miejsc postojowych – 10 stanowisk) na dz. nr 205/18, 2014/11 według załączonej dokumentacji projektowej, a w szczególności: 1.3.1.1. Roboty pomiarowe uwzględniające korekty przebiegu istniejących chodników oraz elementów ogrodzenia, odtworzenie trasy i punktów wysokościowych; 1.3.1.2. Wycinkę drzewa (świerk); 1.3.1.3. Roboty rozbiórkowe istniejącej nawierzchni z płyt betonowych o pow. ~106 m2, a także fragmentu ogrodzenia systemowego z paneli z siatki zgrzewanej wraz z przeznaczeniem niektórych elementów do ponownego wykorzystania; 1.3.1.4. Regulację wysokościową studzienek kanalizacyjnych oraz roboty; ziemne; 1.3.1.5. Roboty właściwe tj.: wykonanie podbudowy, nawierzchni, obrzeży i krawężników, chodników, urządzeń bezpieczeństwa ruchu tj.: oznakowań pionowych i poziomych, pozostałych elementów ulic; 1.3.2.Wykonanie elementów chodnika z kostki kamiennej na podbudowie wraz z obramowaniem; 1.3.3. Wykonanie elementów małej architektury tj. stojaków na rowery (zakres ujęty w ramach prawa opcji); 1.3.4. Montaż fragmentu ogrodzenia wraz z bramą i furtką; 1.3.5. Utwardzenie terenu na dz. 205/1 (zakres ujęty w ramach prawa opcji); 1.3.6. Zabezpieczenie istniejącej infrastruktury technicznej, 1.3.7. Prace porządkowe. 1.4 Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania w okresie obowiązywania umowy z prawa opcji, zgodnie z którym Zamawiający może zlecić Wykonawcy za dodatkowym wynagrodzeniem: 1.4.1. Wykonanie elementów małej architektury tj. stojaków na rowery (wykonanie i montaż 12 szt. stojaków na rowery) 1.4.2. Utwardzenie terenu na dz. 205/1 (strona południowo – zachodnia, przy budynku portierni, nawierzchnia utwardzona z kostki betonowej typu hydrofuga), w terminie realizacji przewidzianym dla zadania podstawowego. 1.5 Realizacja prawa opcji będzie przebiegać w następujący sposób: 1.5.1. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o woli skorzystania z prawa opcji pisemnie, na co najmniej tydzień przed planowanym terminem wykonania robót właściwych tj. wymienionych w pkt 1.3.1.5. 1.5.2. Zamawiajacy wraz z ww. informacją, przekaże pisemne polecenie wykonania zamówienia objętego prawem opcji, wskazując jego zakres. 1.5.3. Wykonawca zrealizuje zakres zamówienia objętego prawem opcji na warunkach określonych w umowie, w cenie wynikającej z oferty Wykonawcy. 1.5.4. Zamawiający złoży oświadczenie o skorzystaniu z prawa opcji w sytuacji gdy posiadać będzie środki na sfinansowanie zamówienia w zakresie objętym prawem opcji. 1.5.5. Nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie wymaga podania przyczyn i nie stanowi podstawy roszczeń Wykonawcy z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy przez Zamawiającego zgodnie z prawem opcji określonym w SIWZ. 1.6. Prace budowlane będą wykonywane przy obiekcie czynnym. Wykonawca zobowiązuje się do zminimalizowania utrudnień w działalności Muzeum oraz Restauratora wywołanych wykonywanymi robotami budowlanymi. 1.7. Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia do zaakceptowania projektu organizacji ruchu oraz dopełnienia wszelkich niezbędnych formalności związanych z procedurami Zarządu Infrastruktury i Transportu m.in. dotyczących zmiany organizacji ruchu (procedura ZIKiT 7) i zezwoleń na wjazd na drogi z ograniczeniem tonażu będące w zarządzie ZIKIT (procedura ZIKiT 12), jeżeli zajdzie taka konieczność. 1.8. Projekt organizacji ruchu należy wykonać w taki sposób, aby zachowana została komunikacja obszaru objętego inwestycją. 1.9. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania dokumentacji powykonawczej spełniającej wymogi określone w niniejszej umowie i przekazania jej Zamawiającemu wraz z oświadczeniem o gotowości do odbioru robót. 1.10. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, STWiOR oraz przedmiar, stanowiące Załącznik B do SIWZ i będący jej integralną częścią. 1.11. Zamawiający zaznacza, iż załączony przedmiar stanowi jedynie materiał pomocniczy i orientacyjny, a podstawą do sporządzenia oferty oraz określenia zakresu i wyliczenia ryczałtowej ceny, a następnie rozliczeń umowy jest dokumentacja projektowa oraz STWiOR. 1.12. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość ich wykonania. 1.13. Wykonawca zastosuje właściwą technologię robót, zgodną z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami, normami oraz z zasadami BHP. 1.14. Podczas wykonywania prac pracownicy i sprzęt Wykonawcy muszą być oznakowani nazwą firmy. 1.15. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody i wypadki zaistniałe podczas wykonywania prac a wynikające z niedopełnienia obowiązków przez Wykonawcę lub nienależytego wykonywania prac. 1.16. Wykonawca zobowiązany jest w terminie 3 dni od dnia przejęcia terenu robót w razie ewentualnej potrzeby ogrodzenia placu budowy lub jej fragmentu ze względów bezpieczeństwa bądź jego wygrodzenia (tablice bądź banery w lokalizacjach uzgodnionych z Zamawiającym według wzoru i wielkości uzgodnionego z Zamawiającym). Ogrodzenie placu budowy musi skutecznie uniemożliwiać przedostanie się na teren placu budowy osób postronnych, zaś w trakcie prowadzenia prac musi być utrzymane w czystości oraz sukcesywnie naprawiane na własny koszt w razie zaistnienia takiej konieczności. 1.17. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień podobnych, na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP. 1.18. Zamawiający zaznacza, że zastosowane w SIWZ oraz dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik do SIWZ, przykłady nazw własnych produktów bądź producentów dotyczące określonych wyrobów, modeli, systemów, elementów, materiałów, urządzeń itp. mają jedynie charakter wzorcowy (przykładowy) i dopuszczone jest składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne, które spełniają wszystkie wymagania techniczne, funkcjonalne, jakościowe, estetyczne wymienione w SIWZ oraz dokumentacji projektowej, przy czym Wykonawca zobowiązany jest wykazać w treści złożonej oferty ich równoważność załączając stosowne opisy techniczne i/lub funkcjonalne. Ponadto, jeżeli zastosowanie rozwiązań równoważnych pociąga za sobą konieczność dokonania zmian projektowych w dokumentacji (załączonej do SIWZ), Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania dokumentacji zamiennej uwzględniającej wprowadzone zmiany na koszt własny i uzyskania jej akceptacji Zamawiającego, oraz o ile to niezbędne uzyskania również uzgodnień (zezwoleń, pozwoleń, itp.) lub decyzji odpowiednich instytucji, podmiotów i organów administracyjnych. 1.19. Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące czynności w zakresie następujących prac: przygotowawcze, rozbiórkowe, ziemne, brukarskie, związane z zagospodarowaniem terenu, porządkowe, zatrudnione były w ramach stosunku pracy jako jego pracownicy w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (tekst jedn.: Dziennik Ustaw z 2018r., poz. 917 z późn. zm.). Zobowiązanie to dotyczy również podwykonawców, którym Wykonawca zleci opisane wyżej czynności związane z realizacją robót objętych zakresem umowy. Zamawiający w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę tych wymagań oraz sankcje z tytułu ich niespełnienia zawarł w istotnych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik C do SIWZ. Celem realizacji zamówienia przez osoby, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, będzie podniesienie jakości wykonania zamówienia co przekłada się na utrzymanie zatrudnienia i promowanie aspektów społecznych. Zamawiający podkreśla, iż Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia w trakcie realizacji zamówienia takiej ilości osób o odpowiednich kwalifikacjach i doświadczeniu, aby umowa realizowana była należycie i terminowo. 2. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ i jej załącznikach, przy czym zobowiązany jest przedstawić cenę - obliczoną dla całości zamówienia w oparciu o kalkulację własną. Ewentualne braki w wycenie podanej przez Wykonawcę, nie stanowią podstawy do żądania dodatkowego wynagrodzenia i przyjmuje się, że Wykonawca zobowiązał się wykonać wszystkie roboty wynikające z SIWZ i jej załączników w cenie oferty. 3. Ustala się, że w przypadku wystąpienia rozbieżności tj. sprzecznych zapisów pomiędzy dokumentacją stanowiącą załączniki do SIWZ a SIWZ, pierwszeństwo mają zapisy SIWZ. 4. Wykonawca musi zaoferować co najmniej 36-miesięczny okres gwarancji na całość przedmiotu zamówienia, liczonej od daty odbioru całości zamówienia oraz dokonywanie własnym staraniem i na koszt Wykonawcy przeglądów gwarancyjnych i konserwacji wynikających z instrukcji zamontowanych elementów, urządzeń i wyposażenia, zgodnie z zaleceniami bądź wymaganiami ich producentów oraz usuwania usterek powstałych i zgłoszonych w okresie gwarancji, zapewniając ciągłość ich funkcji, co należy skalkulować w cenie ryczałtowej oferty. 5. W przypadku, gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom do oferty musi być załączony wykaz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia). 6. Wykonawca powinien podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści. 7. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia przedstawione w SIWZ. 8. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w istotnych postanowieniach umowy stanowiących załącznik C do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca ma obowiązek przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości wynoszącej 6.500,00 zł. (słownie: sześć tysięcy pięćset złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 2.1 pieniądzu; 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3 gwarancjach bankowych; 2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dziennik Ustaw z 2018r., poz. 110 z późn. zm.). 3. Wadium musi być złożone lub zostać zaksięgowane na koncie Zamawiajacego do chwili upływu terminu składania ofert. Przy czym pożądanym jest aby przypadku złożenia wadium w formie pieniężnej, kopia przelewu potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę została dołączona do oferty. Natomiast w przypadku złożenia wadium w innej formie niż pieniężna, oryginał dowodu wniesienia wadium musi zostać złożony wraz z ofertą (oryginał może być złożony w oddzielnej kopercie, jeżeli Wykonawca będzie żądał jego zwrotu po zakończeniu postępowania, a w takim przypadku kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem musi być złączona z ofertą). 4. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przelewem bankowym na konto Zamawiającego prowadzone w: Bank PeKao S.A. nr 93 1240 4650 1111 0010 7078 0715. 5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, któremu Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz po wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 6. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, a Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zwraca się je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 8.1 Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy PZP, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, 8.2 Wykonawca, którego oferta została wybrana: 8.2.1 odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 8.2.2 nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 8.2.3 zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi posiadać kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, pozwalające na realizację zamówienia. Zamawiający nie precyzuje w tym przypadku szczegółowego opisu warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz oferty z załącznikami, 2) dowód wniesienia wadium, 3) pełnomocnictwo (o ile dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach