Przetargi.pl
„Wykonanie otworu rozpoznawczo – eksploatacyjnego nr 3 wód podziemnych w miejscowości Licheń gm. Strzelce Krajeńskie”

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 66500 Strzelce Krajeńskie, ul. Gorzowska
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0-95 7631081 , fax. 0-95 7632248
  • Data zamieszczenia: 2018-08-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o.
    ul. Gorzowska 15
    66500 Strzelce Krajeńskie, woj. lubuskie
    tel. 0-95 7631081, fax. 0-95 7632248
    REGON: 8031641300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka ze 100% udziałem Gminy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Wykonanie otworu rozpoznawczo – eksploatacyjnego nr 3 wód podziemnych w miejscowości Licheń gm. Strzelce Krajeńskie”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania pn. „Wykonanie otworu rozpoznawczo – eksploatacyjnego nr 3 wód podziemnych w miejscowości Licheń gm. Strzelce Krajeńskie” Przedmiot zamówienia obejmuje: - wykonanie otworu rozpoznawczo-eksploatacyjnego nr 3 ujęcia wód podziemnych wodociągu wiejskiego w Licheniu, o głębokości końcowej 95 m ( do przewiercenia II-ej w-wy wodonośnej), metodą mechaniczną, udarowo-okrętną, w rurach ø 508-299 mm, - optymalne ujęcie warstwy wodonośnej, w zależności od stwierdzonych warunków hydrogeologicznych, - wykonanie pompowania pomiarowego, badań i analiz gruntu oraz jakości wody, - prace geodezyjne, powykonawcze, - opracowanie Dodatku do dokumentacji hydrogeologicznej zgodnie z wymogami prawa geologicznego. 2. Szczegółowy zakres robót geologicznych przewidzianych do wykonania w ramach niniejszego zamówienia określa SIWZ wraz załącznikami nr 9 Opis przedmiotu zamówienia): – dokumentacja techniczna: Projekt robót geologicznych wraz z rysunkami opracowany przez Zakład Usług Geologicznych i Handlowych Jerzy Łęcki z Gorzowa Wlkp. – z wyłączeniem likwidacji otw. nr 2, – Projekt geologiczno – techniczny otworu nr 3, poprawiony zał. 12 A, oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWiOR), i przedmiar robót, Powyższe dokumenty stanowią załączniki do SIWZ. 3. Przedmiot umowy należy wykonać metodą udarowo-okrętną, bez użycia płuczki, zgodnie z: a) dokumentacją techniczną, z wyłączeniem likwidacji otw. nr 2 i uwzględnieniem wprowadzonych zmian w formie zał. 12 A, b) warunkami decyzji Starosty Strzelecko - Drezdeneckiego znak: GP.6530.3.2015.AS, c) uzgodnieniami i decyzjami administracyjnymi, d) warunkami wynikającymi z obowiązujących przepisów technicznych, prawa budowlanego i geologicznego, e) wymaganiami wynikającymi z obowiązujących Polskich Norm i aprobat technicznych, f) zasadami rzetelnej wiedzy technicznej. 4. Wykonawca będzie zobowiązany: a) Prowadzić badania: a. laboratoryjne gruntu, b. laboratoryjne wody wg monitoringu kontrolnego I-ej warstwy wodonośnej, c. laboratoryjne wody wg monitoringu przeglądowego II-ej warstwy wodonośnej, b) Wykonywać pompowania: a. pomiarowe indywidualne, b. zbiorowe, c) Prowadzić nadzór geologiczny nad robotami. d) Wykonać pomiar sytuacyjno – wysokościowy otworu, e) Opracować dokumentację hydrologiczną, powykonawczą, f) Wykonać wszystkie czynności nałożone decyzją Starosty Strzelecko - Drezdeneckiego znak: GP.6530.3.2015.AS 5. Wykonawca otrzyma od Zamawiającego pełnomocnictwo do składania wszelkich potrzebnych wniosków związanych z prowadzeniem inwestycji. 6. Prace należy prowadzić pod kierunkiem osób posiadających uprawnienia wymagane przez prawo geologiczne. 7. Zakres zamówienia obejmuje również dostarczenie niezbędnych certyfikatów i atestów na materiały oraz protokołów badań i sprawdzeń wykonanych robót i instalacji. 8. Zakres zamówienia obejmuje również wykonanie map powykonawczych oraz pełnej dokumentacji powykonawczej (3 egz.) do odbioru inwestycji. 9. Zamawiający dopuszcza możliwość wizji lokalnej, celem uzyskania informacji, które mogą być niezbędne do przygotowania oferty, zawarcia umowy i wykonania zamówienia. 9.1 W przypadku chęci udziału w wizji lokalnej należy zgłosić taką potrzebę faxem na nr (95) 763 22 48 lub pocztą elektroniczną na adres: sekretariat@pgk-strzelce.pl; 9.2 Zamawiający wyznaczy termin przeprowadzenia wizji lokalnej, o czym, poinformuje Wykonawców; 9.3 Pytania skierowane do Zamawiającego podczas wizji lokalnej zostaną zamieszczone wraz z odpowiedziami na stronie internetowej Zamawiającego; 9.4 Wizja lokalna może odbyć się w dni powszednie, od godz. 8.00 do godz. 14.00. 10. Jeżeli powyższy opis przedmiotu zamówienia wskazywałby, w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń, znaki towarowe lub pochodzenie, Zamawiający zgodnie z treścią art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, dopuszcza składanie rozwiązań równoważnych. Wszelkie rozwiązania pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe lub cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczących minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów dostępne w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych lub cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów lub cech użytkowych wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach/cechach użytkowych lub lepszych. Zamawiający załącza do SIWZ tabelę równoważności. 10. Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części zamówienia podwykonawcom: 10.1 Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w ofercie tych części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. W przypadku niewskazania części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom i firm podwykonawców, przyjmuje się, iż przedmiot zamówienia zostanie w całości wykonany samodzielnie przez Wykonawcę. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wynagrodzenia za wykonanie zamówienia. W przypadku zamówienia na roboty lub usługi, które mają być wykonane w miejscu podlegającym bezpośredniemu nadzorowi zamawiającego, zamawiający żąda aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi zaangażowanych w takie roboty budowlane lub usługi. Wykonawca zawiadamia zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zadaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych . Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp., w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby zamawiający powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia na roboty budowlane lub usługi następuje w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie zamawiającego przedstawi oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp. lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. Obowiązek ten nie dotyczy dalszych podwykonawców. Jeżeli zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia. Do zawarcia umowy przez wykonawcę z podwykonawcą lub dalszym podwykonawcą wymagana jest pisemna zgoda zamawiającego. Do zawarcia przez podwykonawcę umowy z dalszym podwykonawcą wymagana jest zgoda zamawiającego i wykonawcy. Umowa o podwykonawstwo winna spełniać wymagania określone przez zamawiającego i w szczególności określać: a) nazwę I adres podwykonawcy, imię i nazwisko osoby upoważnionej do jego reprezentowania, b) przedmiot umowy z dokładnym podaniem zakresu i wielkości, c) wartość wynagrodzenia, d) termin wykonania robót, e) termin zapłaty wynagrodzenia podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy, f) warunki bezpośredniej zapłaty przez zamawiającego wymagalnego wynagrodzenia przysługującego podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy, który zawarł zaakceptowaną przez zamawiającego umowę o podwykonawstwo, g) obowiązki wykonawcy, h) warunki nie wypłacania bezpośredniej zapłaty wynagrodzenia podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy przez zamawiającego, i) formę zapłaty przysługującej podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy, j) obowiązek podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy do sporządzania niezbędnych dokumentów rozliczeniowych, k) warunki rękojmi na roboty wykonane przez wykonawcę lub dalszego podwykonawcę, l) postępowanie w przypadku naruszenia przez wykonawcę lub dalszego podwykonawcę zasad realizacji robót, ł) sposób odbioru robót pomiędzy wykonawcą a podwykonawcą lub dalszym podwykonawcą, m) kary umowne i odstąpienia od umowy, n) warunki zmiany umowy. Wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty specjalistyczne a których niespełnienie spowoduje zgłoszenia przez zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń lub sprzeciwu, są zgodne z wymogami ustawy Prawo zamówień publicznych. Treści umów muszą zawierać zapisy zobowiązujące wykonawcę, podwykonawcę i dalszego podwykonawcę do przedstawienia zamawiającemu protokołów odbiorów częściowych i końcowych podpisanych pomiędzy wykonawcą , podwykonawcą i dalszymi podwykonawcami. W przypadku jeśli w tych protokołach zawarte będą zastrzeżenia lub uwagi wykonawca zobligowany będzie do przedstawienia dokumentu potwierdzającego ich faktyczne usunięcie. Wykonawca w umowach z podwykonawcami, a podwykonawcy w umowach z dalszymi podwykonawcami zobowiązani są zastrzec postanowienie, iż Zamawiający ma prawo wglądu w dokumenty finansowe podwykonawców lub dalszych podwykonawców i żądania przedstawienia na każde żądanie Zamawiającego dowodów zapłaty należnego podwykonawca wynagrodzenia. Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca zamówienia na roboty specjalistyczne przekłada zamawiającemu poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię zawartej umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są usługi lub dostawy, oraz ich zmian, w terminie 7 dni od dnia jej zawarcia, z wyłączeniem umów o podwykonawstwo o wartości mniejszej niż 5% wartości umowy w sprawie zamówienia publicznego. 11. Wymagania stawiane wykonawcy: 11.1Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 11.2Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 11.3Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 11.4Określenie przez wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 11.5Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 11.6 Wykonawca zobowiązany jest posiadać przez okres trwania umowy ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Suma ubezpieczenia nie niższa niż 200 000,00 PLN 12. Wymagania Zamawiającego, dotyczące zatrudniania osób na umowę o pracę. 1) zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wszędzie tam, gdzie wykonywanie czynności wynikających z siwz, w tym z opisu przedmiotu zamówienia, niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, polegających na wykonywaniu pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r Kodeks pracy (Dz.U. z 2016 r., poz. 1666, dalej kp.). 2) Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób, które wykonują prace w sposób określony w art. 22 § 1 kp. 3) dokumentowanie zatrudnienia osób wykonujących wskazane w ppkt 1) czynności polegać będzie na: a) etap po zawarciu umowy - zgodnie z treścią wzoru umowy, stanowiącego załącznik do siwz, betap realizacji umowy - zgodnie z treścią wzoru umowy, stanowiącego załącznik do siwz. 3) uprawnienia Zamawiającego odnośnie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3 uPzp oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zawarte są we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do siwz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45262220-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w załączniku nr 2a,2b do SIWZ Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa w ust. 1, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. 3. Zamawiający żąda, aby Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieścił informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1. 4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1. 5. zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w formie pisemnej (oryginał). Wzór zobowiązania stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ. W powyższej sytuacji w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda, aby powyższy dokument dotyczył w szczególności: • zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, • sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia, • charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, • zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonaniu zamówienia. w przypadku, gdy informacje, o których mowa powyżej, nie wynikają z dokumentów dołączonych do oferty na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, w tym z powyższego pisemnego zobowiązania, Zamawiający żąda dokumentów dotyczących zakresu, o którym mowa w tiret 1 – 4; 6. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 1) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy, zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) kosztorys ofertowy opracowany metodą kalkulacji szczegółowej, należy go dodatkowo zapisać w formie elektronicznej i załączyć do oferty na nośniku w wersji edytowalnej umożliwiającym jego odczyt za pomocą dostępnych programów komputerowych, 3) pełnomocnictwa.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach