Gmina Wronki reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy ogłasza przetarg
- Adres: 64-510 Wronki, ul. Ratuszowa
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 672 545 300 , fax. 672 545 328
- Data zamieszczenia: 2020-10-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Wronki reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy
ul. Ratuszowa 5
64-510 Wronki, woj. wielkopolskie
tel. 672 545 300, fax. 672 545 328
REGON: 52696600000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wronki.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie oświetlenia awaryjnego wraz z bieżącym remontem świetlicy wiejskiej w m. Biezdrowo, gm. Wronki - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie obejmuje wykonanie oświetlenia awaryjnego wraz z bieżącym remontem świetlicy wiejskiej w m. Biezdrowo, gm. Wronki. Szczegółowy zakres zamówienia zawarty został w załącznikach, tj. kosztorysie ofertowym, przedmiarze robót, projekcie wykonawczym i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania produktów (materiałów) równoważnych w stosunku do tych, które wskazane zostały w Dokumentacji, zgodnie z art. 29 ust. 2 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, pod warunkiem, że będą one spełniały wszystkie obowiązujące normy i będą dopuszczone do obrotu na terenie UE oraz będą miały parametry takie same lub zbliżone do tych, które określone zostały w ww. dokumentach. Wyroby budowlane objęte zamówieniem powinny spełniać wymagania wynikające z Polskich Norm przenoszących normy europejskie PN-EN (normy zharmonizowane). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: -
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty wykonawca dołącza: 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Informacje zawarte w oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wzór oświadczeń stanowią Załączniki nr 2 i 3 do SIWZ. 2) kosztorysy ofertowe - 2 szt., sporządzone w oparciu o kosztorys ofertowy (wykonanie oświetlenia awaryjnego) i przedmiar robót (bieżący remont) Zamawiającego, stanowiące załączniki nr 6a i 6b do SIWZ. Kosztorysy ofertowe należy sporządzić metodą uproszczoną w oparciu o kosztorys ofertowy i przedmiar robót Zamawiającego – zgodne w zakresie przedmiotu robót. W kosztorysach ofertowych Wykonawca zobowiązany jest do wyceny wszystkich elementów (pozycji) z kosztorysu ofertowego i przedmiaru robót załączonych do SIWZ. Zamawiający w zakresie zmian obmiaru dopuszcza jedynie takie zmiany, które nie wpływają na całościowy obmiar wycenianej pozycji, np. szt. 1 - kpl. 1. Wykonawca nie ma prawa bez zgody Zamawiającego do dokonywania zmian w pozycjach zawartych w przekazanym kosztorysie ofertowym i przedmiarze robót (np. dopisywania pozycji, zmiany ilości robót, itp.). Jeżeli w wyniku dokonanej przez siebie analizy i obliczenia ilości robót uzna je za niewłaściwe, to zmiany ilości robót Wykonawca może dochodzić w ramach procedury pytań, zgodnie z art. 38 ustawy Pzp. W kosztorysie ofertowym należy podać wartość robót w zł netto, wartość podatku VAT w zł i wartość robót w zł brutto, po zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku oraz podpisać. 3) pełnomocnictwo – w przypadku, gdy reprezentant Wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa lub w przypadku składania oferty wspólnej (wówczas pełnomocnictwo musi zostać udzielone do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego). 4) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art.14 Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja boiska sportowego w Kowanówku.
Dodano: 2021-01-20 - Przebudowa drogi nr 5323P ul. Raszkowska w Odolanowie na odc. dł. ok. 325m
Dodano: 2020-12-22 - Remonty pustostanów w budynkach zarządzanych przez PGKiM Sp. z o.o. w Koninie w roku 2021
Dodano: 2020-12-07 - Modernizacja boiska sportowego w Kowanówku.
Dodano: 2020-11-24 - Budowa 3 kolumbariów na urny na terenie cmentarza komunalnego przy ul. Staromorzysławkiej w Koninie w formule Zaprojektuj i Wybuduj
Dodano: 2020-10-07 - Remont komina oraz elewacji budynku mieszkalnego jednorodzinnego w m. Nowa Wieś, ul. Staromiejska 15, gm. Wronki
Dodano: 2020-08-12 - Termomodernizacja budynku biurowego przy ul. Marii Dąbrowskiej 8 w Koninie
Dodano: 2020-06-08 - Rozbudowa sieci wodociągowej w m. Nowa Wieś i Rgielsko
Dodano: 2020-04-25 - Budowa ulic: Gen. F. Altera, Gen. F. Kleeberga, Gen. T. Kościuszki, Gen. S. Grota-Roweckiego i Gen. S. Taczka w Obornikach wraz z kanalizacją deszczową.
Dodano: 2020-01-10 - Budowa drogi gminnej w miejscowości Bąblin.
Dodano: 2019-12-19