Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie ogłasza przetarg
- Adres: 10-719 Olsztyn, ul. Oczapowskiego
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 895 233 420 , fax. (089) 5233278
- Data zamieszczenia: 2019-04-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
ul. Oczapowskiego 2
10-719 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 895 233 420, fax. (089) 5233278
REGON: 51088420500010 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.uwm.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie oraz dostawa sukcesywna materiałów promocyjnych na potrzeby Biura ds. Mediów i Promocji Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie oraz dostawa sukcesywna materiałów promocyjnych na potrzeby Biura ds. Mediów i Promocji Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie. 2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie ,,Opis przedmiotu zamówienia”, który jest Załącznikiem nr 1 do SIWZ. 3. Kod zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień: 22.46.20.00-6, 79.80.00.00-2, 30.23.45.00-3, 79.34.22.00-5, 18.00.00.00-9, 30.19.00.00-7. 4. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 2 odrębne części. Wykonawca może złożyć ofertę dla jednej lub więcej części. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22462000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta powinna zostać sporządzona według wzoru formularza ofertowego, stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 2.1. Wypełniony i podpisany Formularz opis przedmiotu zamówienia stanowiący jednocześnie formularz cenowy sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ. 2.2. Wypełnione i podpisane oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia sporządzone zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ. 2.3. Próbki materiałów promocyjnych wskazanych w Załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia – Formularz cenowy, w pozycjach: Część nr 1: a) nr 6 – torba podróżna męska b) nr 7 – torba podróżna damska c) nr 8 – składany organizer samochodowy d) nr 9 – torba bawełniana e) nr 10 – maskotka pluszowa f) nr 12 – zestaw piśmienny g) nr 13 – butelka sportowa Część nr 2: h) nr 1 – długopis i) nr 2 – zestaw piśmienny j) nr 3 – ołówek z gumką k) nr 4 – ołówek z gumką kolorową l) nr 5 – piórnik m) nr 6 – notes, kołonotatnik z długopisem n) nr 7 – zestaw piśmienniczy o) nr 8 – zakreślacz p) nr 9 – smycz z karabińczykiem q) nr 10 – smycz z karabińczykiem r) nr 11 – pendrive s) nr 12 – notes składany t) nr 13 – notatnik A5 Próbki mają być wykonane zgodnie z opisem zamieszczonym w ww. załączniku. Próbka ma pokazać jakość wykonania materiałów promocyjnych. Próbki stanowią część oferty i będą podstawą do oceny oferty w kryterium „Estetyka i jakość wykonania”. W związku z powyższym Zamawiający nie będzie wzywał w trybie art. 26 ust. 3 do uzupełnienia próbek. Wykonawca przedstawi próbki bez znakowania, grawerów, nadruków. Wykonawca, realizując zamówienie, dostarczy materiały promocyjne o identycznych parametrach jakościowych m.in. modelu, kroju, rodzaju materiału zastosowanym w próbkach, z dodaniem właściwego znakowania, grawerowania, nadruków opisanych w Załączniku nr 1 do SIWZ. 2.4. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty, względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą (KRS, CEIDG, umowa spółki lub inne).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie i dostawa akcesoriów oraz materiałów promujących na potrzeby jednostek UWM w Olsztynie
Dodano: 2024-03-14 - Dostawa gadżetów promocyjnych – odzież promocyjna z brandem.
Dodano: 2023-07-18 - dostawa materiałów promocyjnych
Dodano: 2020-09-23 - Dostawa materiałów promocyjnych
Dodano: 2020-09-08 - Dostawa materiałów promocyjno-informacyjno-reklamowych
Dodano: 2020-08-26 - Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Wojewódzkiej Rady Dialogu Społecznego Województwa Warmińsko-Mazurskiego
Dodano: 2020-08-18 - Dostawa gadżetów promocyjnych w postaci cukierków w personalizowanych etykietach i opakowaniach.
Dodano: 2020-07-01 - Dostawa gadżetów na potrzeby promocji województwa warmińsko-mazurskiego.
Dodano: 2020-06-26 - Usługa opracowania, produkcji i dostawy materiałów promocyjnych na potrzeby organizacji szkoleń organizowanych przez Regionalny Punkt Kontaktowy Programów Badawczych Unii Europejskiej
Dodano: 2020-06-15 - Dostawa gadżetów i materiałów promocyjnych
Dodano: 2020-06-04