Przetargi.pl
Wykonanie oraz dostawa gadżetów promocyjnych z nadrukiem promocyjnym dla Gminy Lublin- 9 części

Gmina Lublin ogłasza przetarg

  • Adres: 20-109 Lublin, Pl. Króla Władysława Łokietka
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 814 663 000 , fax. 814 663 001
  • Data zamieszczenia: 2020-04-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lublin
    Pl. Króla Władysława Łokietka 1
    20-109 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 814 663 000, fax. 814 663 001
    REGON: 43101951400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://lublin.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie oraz dostawa gadżetów promocyjnych z nadrukiem promocyjnym dla Gminy Lublin- 9 części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zamówienia obejmuje: 1. Część 1: 1.1. Kubek czarny - 430 szt. 1.2. Kubek biały – 900 szt. 1.3. Filiżanka biała w opakowaniu - 440 szt. 2. Część 2: 2.1. Kredki świecowe w pojemniku w kształcie ołówka - 2100 szt. 2.2. Opaska odblaskowa - 3700 szt. 2.3. Ściereczka do okularów - 1150 szt. 2.4. Worek poliestrowy - 950 szt. 2.5. Lunchbox – 1150 szt. 3. Część 3: 3.1. Torba papierowa mała- 850 szt. 3.2. Torba papierowa duża- 1050 szt. 4. Część 4: 4.1. Torba bawełniana czarna z napisem - 1150 szt. 4.2. Plecak bawełniany - 700 szt. 5. Część 5: 5.1. Filiżanka Wieniawski w prezenterze- 700 szt. 6. Część 6: 6.1. Notes A5 na spirali - 1400 szt (3 grafiki okładki: 1 grafika: 450 szt; grafika 2: 550 szt; grafika 3: 400 szt). 7. Część 7: 7.1. Koszulka męska - 500 szt. 7.2. Koszulka damska - 475 szt. 8. Część 8: 8.1 Komplet 2 zakładek magnetycznych na tekturce - 720 szt. 9. Część 9: 9.1.Pojemnik na karteczki - 575 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22462000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy dla części 1-9- w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 2. Oświadczenie o części zamówienia, której wykonanie, wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom oraz o firmach podwykonawców - w przypadku powierzenia przez wykonawcę części zamówienia podwykonawcom. 3. Wycena ofertowa dla części 1-9. 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy - w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 5. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy - w przypadku gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać odpowiednio z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. 6. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach