Przetargi.pl
Wykonanie odwiertu w celu ujęcia wody mineralnej przy RWM P-300 w Polanicy Zdroju

Zespół Uzdrowisk Kłodzkich S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 57-320 Polanica-Zdrój, ul. Zdrojowa 39
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 074 8680397, 8680211 , fax. 074 8681663
  • Data zamieszczenia: 2009-09-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Uzdrowisk Kłodzkich S.A.
    ul. Zdrojowa 39 39
    57-320 Polanica-Zdrój
    tel. 074 8680397, 8680211, fax. 074 8681663
    REGON: 00028833700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zuk-sa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie odwiertu w celu ujęcia wody mineralnej przy RWM P-300 w Polanicy Zdroju
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wywiercenie otworu w celu ujęcia wody o spodziewanej wydajności poziomu wodonośnego ok 13 - 30 m3/h. , na terenie znajdującym się na obszarze górniczym dla złoża wód leczniczych Polanica na działce należącej do Zamawiającego i w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Roboty polegają na: 1. Wiercenie pod rury 16 do głębokości 40 m - w czwartorzędzie (bloki skalne w glinie) ok 12 m, - w turonie górnym (margle ilaste) do 40 m 1.1. Cementowanie rur do wierzchu 2. Wiercenie pod rury 8 do głębokości 200 m (margle ilaste i krzemionkowe, piaskowiec kwarcowy) 2.1. Cementowanie rur do wierzchu 2.2. Próbne pompowanie każdego poziomu wodonośnego poziomu wodonośnego (3 st. depresji i stabilizacja, próby chemiczne pełne z każdej depresji, badania na radionuklidy) 3. Zabudowa rurami perforowanymi 8, w przypadku wystąpienia zasypu, cementowanie rur do wierzchu. 4. Nadzór geologiczny nad wierceniem wraz z dokumentacją zasobową. W przypadku wystąpienia w trakcie wiercenia poziomu wodonośnego o zwiększonej wydajności, nieprzewidzianego w profilu - konieczne będzie przeprowadzenie dodatkowych badań, jak w punkcie 2.2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713310007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich oprawień, 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. co oznacza, że WYKONAWCA musi spełnić następujące warunki: a. posiada uprawnienia do wykonywania działalności związanej z przedmiotem zamówienia, b. spełnia warunki określone w art 22 ust 1 ustawy PZP i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 w/w ustawy, c. posiada doświadczenie z ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to z tego okresu, wyrażające się tym, że wykonał przynajmniej 1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia (odwiert o głębokości co najmniej 200 mb) i wartością nie mniejszą niż 200 tys zł brutto stanowiącym przedmiot zamówienia, d. dysponuje kierownikiem robót , który posiada uprawnienia do kierowania robotami geologicznymi stanowiącymi przedmiot niniejszego zamówienia, e. posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, obejmującego co najmniej pożądany przez zamawiającego termin realizacji zamówienia tj. polisę lub inny dokument ubezpieczenia na sumę, minimum 400 tys zł, 2. Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia, na podstawie złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru - potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia - albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę minimum 400 tys zł, obejmujący, co najmniej pożądany przez Zamawiającego termin realizacji zamówienia. 3) Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy PZP oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, 4) Uprawnienia nadane przez Urząd Górniczy do wykonywania prac geologicznych (wiercenia) 5) Wykaz wykonanych w wymaganym okresie robót budowlanych a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat realizacji, 6) Dokumenty, np. referencje na wyszczególnione w Wykazie wykonanych robót budowlanych potwierdzające, że zostały one wykonane należycie 7) Kserokopia uprawnienia kierownika robót do kierowania robotami geologicznymi. 8) Wykaz robót powierzonych podwykonawcom, 9) Formularz ofertowy - który stanowi załącznik do SIWZ 10) Zbiorcze zestawienie kosztów

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zuk-sa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach