Przetargi.pl
Wykonanie nawierzchni na bieżni boiska na działce gminnej w miejscowości Solec

Gmina Gostynin ogłasza przetarg

  • Adres: 09-500 Gostynin, Rynek
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 242 360 752, , fax. 242 360 769
  • Data zamieszczenia: 2018-02-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gostynin
    Rynek 26
    09-500 Gostynin, woj. mazowieckie
    tel. 242 360 752, , fax. 242 360 769
    REGON: 61101592200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: uggostynin.bip.org.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie nawierzchni na bieżni boiska na działce gminnej w miejscowości Solec
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem inwestycji jest wykonanie syntetycznej nawierzchni bieżni na istniejącej podbudowie wokół boiska szkolnego w Solcu. Powierzchnia bieżni wynosi 1386m2. Stan istniejący stanowi podbudowa z klińca kamiennego ułożonego w obrzeżach betonowych gr 6cm. W zakresie inwestycji jest rozebranie istniejących obrzeży na podsypce cementowo-piaskowej i ponowne ich ułożenie na podsypce cementowo- piaskowej z podniesieniem w górę o około 7cm, zagęszczenie istniejącego podłoża z klińca kamiennego, ułożenie z zagęszczeniem warstwy kruszywa kamiennego frakcji 0-4mm o grubości 5cm z podkładem elastycznym ET grubości 3,5cm z nawierzchnią o grubości 1,3cm w kolorze czerwonym oraz namalowaniem białych linii na nowej nawierzchni bieżni.1.Stosowanie do art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie robót związanych z układaniem nawierzchni. 2.W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w punkcie 1. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania świadczenia Szczegółowy opis zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu w wysokości 4000 zł (słownie: cztery tysiące złotych) . 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 1 – Załącznik nr 1 oraz Załącznik nr 2; Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, – Załącznik nr 2; Pełnomocnictwo /oryginał/ osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów; Dokumenty wskazujące, że osoba podpisująca ofertę i inne dokumenty i oświadczenia jest do tej czynności umocowana, chyba że umocowanie wynika z dokumentów dostępnych Zamawiającemu w myśl art. 26 ust. 6 ustawy Pzp; W przypadku złożenia oferty wspólnej – pełnomocnictwo udzielone liderowi; Ewentualnie zobowiązanie podmiotu trzeciego -jeżeli dotyczy- Załącznik nr 4; Dowód wpłaty wadium. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia –

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach