Przetargi.pl
Wykonanie nawierzchni ciągów komunikacyjnych, elementów małej architektury i budynku kasy w południowej części ogrodu botanicznego

GEOPARK Kielce ogłasza przetarg

  • Adres: 25202 Kielce, ul. Daleszycka
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 413 676 800 , fax. 413 676 985
  • Data zamieszczenia: 2017-03-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GEOPARK Kielce
    ul. Daleszycka 21
    25202 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 413 676 800, fax. 413 676 985
    REGON: 29283845500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka organizacyjna administracji samorządowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie nawierzchni ciągów komunikacyjnych, elementów małej architektury i budynku kasy w południowej części ogrodu botanicznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nawierzchni ciągów komunikacyjnych, elementów małej architektury i budynku kasy w południowej części ogrodu botanicznego w przy ul. Jagiellońskiej w Kielcach. 2.1. Zakres prac realizowanych w ramach zamówienia obejmuje w szczególności: -wykonanie nawierzchni z kostki granitowej paryskiej na istniejącej podbudowie – ciąg komunik. szer.4 m- 5831 m2; -wykonanie ścieżki o nawierzchni z kostki granitowej paryskiej wraz z podbudową – szer. 4 m- 300 m2; -wykonanie ścieżki o nawierzchni z kostki granitowej paryskiej wraz z podbudową – szer. 2,5 m- 275 m2; - wykonanie nawierzchni z kostki granitowej paryskiej na istniejącej podbudowie – wjazd z ul. Karczówkowskiej – 150 m2; - wykonanie nawierzchni mineralnej na istniejącej podbudowie – ścieżka szer. 2,5 m- 2031 m2; - wykonanie nawierzchni mineralnej na istniejącej podbudowie– ścieżka szer. 1,5 m -570 m2; - wykonanie przepustów drogowych- 18 mb; - wykonanie muru oporowego – 60 mb; - wykonanie deszczochronu dużego – 1 szt.; - wykonanie deszczochronu małego – 2 szt.; - wykonanie skarpy ze szkłem wraz z donicą – 1 kpl.; - wykonanie budynku kas- 1 szt. Uwaga : W przedmiarach i w projekcie podano kostkę granitową fakturowaną (paryską ) tzn. z powierzchnią górną, cięta, płomieniowaną i pozostałymi bokami surowo łupanymi o wymiarach 30 x15 cm i grubości 5 cm, koloru szarego. Zamawiający dopuszcza inne wymiary (tolerancja +/- 3 cm) kostki zbliżone do podanych wyżej z wyłączeniem grubości kostki która winna wynosić 5 cm. Zamawiający dopuszcza – po uzgodnieniu z nadzorem inwestorskim, zastosowanie kostki o innych wymiarach w miejscach w których położenie kostki o wymiarach jak wyżej, nie jest technicznie możliwe np. ostre łuki. 2.2. Ww. zakres robót należy wykonać zgodnie z warunkami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), w szczególności zgodnie ze stanowiącymi załączniki do niej dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną oraz przedmiarem robót. Uwaga: Jeżeli w SIWZ lub w załącznikach do SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie bądź rozwiązanie wskazujące na konkretnego producenta w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający –zgodnie z art. 29 ust 3 oraz art. 30 ust. 4 ustawy PZP- wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, rozwiązań itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. Zamawiający anuluje wszelkie nazwy producenta itp. jeżeli występują w dokumentacji przetargowej (nie są one obowiązujące dla Wykonawcy). 2.3. Prace towarzyszące oraz roboty tymczasowe nie objęte dokumentacją projektową i przedmiarem robót konieczne do uwzględnienia: - pełna obsługa geodezyjna w trakcie realizacji zadania, - organizacja i zabezpieczenie placu budowy; - uporządkowanie terenu po budowie, oraz wszelkie inne prace nie objęte w SIWZ, a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną. 2.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia lub zwiększenia ww. zakresu zamówienia, zgodnie z ustawą Pzp. 2.5. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienie na okres min. 3 lat. 3. Zamawiający wymaga, by osoby wykonujące niesamodzielne czynności (tj. osoby nie będące kierownikami robót itp.) , były przez Wykonawcę -a także przez podwykonawców, w przypadku gdy ww. zakres prac byłby powierzany podwykonawcom- zatrudnione na podstawie umowy o pracę (na czas nieokreślony lub na czas określony). Sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osób, oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę powyższych wymagań, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określa projekt umowy (zał. do SIWZ). 4. Przedmiot zamówienia uwzględnienia wymagania w zakresie dostępności realizowanego obiektu dla osób niepełnosprawnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagane jest wniesienie wadium w wysokości 50.000,00(słownie : pięćdziesiat tysięcy) zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach