Przetargi.pl
Wykonanie nawierzchni bitumicznych na terenie Gminy Biecz w 2018r.

Gmina Biecz ogłasza przetarg

  • Adres: 38340 Biecz, Rynek
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 134 471 113 , fax. 134 471 113
  • Data zamieszczenia: 2018-11-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Biecz
    Rynek 1
    38340 Biecz, woj. małopolskie
    tel. 134 471 113, fax. 134 471 113
    REGON: 37044061400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.biecz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie nawierzchni bitumicznych na terenie Gminy Biecz w 2018r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie nawierzchni bitumicznych na terenie Gminy Biecz w podziale na dwie części. 2. Zadanie realizowane w ramach Funduszu Sołeckiego. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamó wienia. Przedmiot zamówienia składa się z dwóch części: Część 1 – Modernizacja drogi gminnej „Na Kopalnię” w miejscowości Korczyna o długości 280 m - profilowanie i zagęszczanie mechaniczne podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno- bitumicznych asfaltowych standard I- warstwa wiążąca o grubości po zagęszczeniu 4 cm, - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno- bitumicznych asfaltowych standard I- warstwa ścieralna o grubości po zagęszczeniu 4 cm, - nawierzchnie z tłucznia kamiennego, warstwa górna grubość warstwy po uwałowaniu 10 cm. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: - Specyfikacja Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiąca załącznik nr 1 do SIWZ - mapa orientacyjna, stanowiąca zał. nr 2 do SIWZ, - przedmiar robót, stanowiący zał. nr 3 do SIWZ. Część 2 – Modernizacja drogi gminnej „Na Bryndala” w miejscowości Sitnica o długości 75 m - profilowanie i zagęszczanie mechaniczne podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, - wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych , warstwa górna, grubość warstwy po zagęszczeniu 8 cm, - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych standard I- warstwa ścieralna o grubości po zagęszczeniu 4 cm = 6 cm, - nawierzchnie żwirowe górna warstwa jezdni, mechaniczne rozścielenie ręczne rozścielenie kruszywa, grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: - Specyfikacja Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiąca załącznik nr 1 do SIWZ - mapa orientacyjna, stanowiąca zał. nr 4 do SIWZ, - przedmiar robót, stanowiący zał. nr 5 do SIWZ. Ponadto Wykonawca bez dodatkowego wynagrodzenia zobowiązuje się do (dotyczy obydwu części zamó wienia): - urządzenia terenu budowy, - poniesienia ewentualnych kosztów wyłączeń i włączeń energii elektrycznej, - zapewnienia dostępu do posesji mieszkańców w sąsiedztwie placu budowy, wraz z organizacją ruchu na przebudowywanej drodze, - usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, - w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia robót, ich części bądź urządzeń w toku realizacji – naprawienia ich i doprowadzenia do stanu pierwotnego, - odpowiedniego zabezpieczenia terenu budowy, - uporządkowania placu budowy po zakończeniu robót i przekazaniu go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru ostatecznego. UWAGA! Przedmiary robót, który załączył Zamawiający mają znaczenie orientacyjne i pomocnicze. Wykonawca jest zobowiązany do dokonania własnych ustaleń co do rzeczywistego zakresu prac, wymaganego do osiągnięcia rezultatu i dokonania ewentualnych uzupełnień lub zmian. Przy realizacji zamówienia Wykonawca każdej części zamówienia bez dodatkowego wynagrodzenia zobowiązany będzie wykonać wszystkie obowiązki wynikające z istotnych postanowień umowy. 4. Zamawiający zaprasza wszystkich zainteresowanych Wykonawców do dokonania wizji lokalnej miejsca objętego zakresem zamówienia. 5. Jeżeli w dokumentacji przetargowej w tym w opisie przedmiotu zamówienia, w dokumentacji technicznej lub kosztorysowej dokonano opisu przedmiotu zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu to w związku z treścią art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych o parametrach równych lub wyższych od podanych w dokumentacji projektowej. Wszelkie „produkty” pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów (produktów) ma wyłącznie charakter przykładowy. Dokumentacja techniczna, przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. 6. W przypadku, gdy w dokumentacji technicznej i przetargowej zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w w/w dokumentacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. OFERTA, na formularzu ofertowym, wypełniona i podpisana przez Wykonawcę, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym zał. nr 6 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie, (W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru –pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach