Przetargi.pl
Wykonanie nawierzchni asfaltowych w Gminie Trawniki.

"EKOTRAW" Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 21-044 Trawniki, Struża Kolonia
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 585 90 29 , fax. 81 585 90 29
  • Data zamieszczenia: 2019-02-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: "EKOTRAW" Spółka z o.o.
    Struża Kolonia 39
    21-044 Trawniki, woj. lubelskie
    tel. 81 585 90 29, fax. 81 585 90 29
    REGON: 43055792000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://ugtrawniki.bip.lubelskie.pl (zakładka EKOTRAW)

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie nawierzchni asfaltowych w Gminie Trawniki.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności wykonanie nawierzchni asfaltowych w Gminie Trawniki na lokalizacjach wskazanych poniżej: 1) Utwardzenie drogi nr ew. 266/1 w m. Trawniki. 2) Utwardzenie drogi nr ew. 1084/1 w m. Biskupice. 3) Utwardzenie części drogi nr ew. 1135 w m. Trawniki. 4) Modernizacja części drogi gminnej nr 105744L w m. Oleśniki – remont nawierzchni. 5) Modernizacja części drogi gminnej nr 105746L w m. Oleśniki. 6) Modernizacja części drogi gminnej nr 105724 w m. Bonów. 7) Modernizacja części drogi gminnej nr ew. 2890 i 2890 w m. Biskupice. 2. Zakres robót został określony w dokumentacji stanowiącej (Załącznik Nr 5 do SIWZ), w skład której wchodzą: * Przedmiar robót, * Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR), 2.4. Należy zwrócić uwagę na dobór sprzętu w związku z małą szerokością powyżej opisanych dróg. Prace powyższe należy wykonać z materiałów posiadających dopuszczenie do obrotu i stosowania w budownictwie drogowym z zachowaniem norm PN-EN przy zachowaniu bezpiecznych warunków pracy zgodnie z Dz. U. 2003.47.401 oraz Dz. U. 2001.118.1263. Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji. Zamawiana łączna ilość nawierzchni do wykonania stanowi przewidywane, szacunkowe zapotrzebowanie, które może ulec zmianie o ok 20 % na „+” lub „-„. Dodatkowe wymagania, zalecenia i uwagi: 1) Wykonawca przyjmuje na siebie pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie nawierzchni asfaltowych, zapewnienie warunków bezpieczeństwa, jakości materiałów oraz metod organizacyjno - technicznych w trakcie realizacji zamówienia. 2) Wykonawca przyjmuje na siebie pełną odpowiedzialność za ewentualne szkody lub uszkodzenia urządzeń znajdujących się na miejscu układania asfaltu powstałe w wyniku prowadzonych prac. 3) Wykonawca dostarczy asfalt własnym transportem i na własny koszt oraz dokona rozłożenia i zagęszczenia. Zamawiający wymaga, aby wszystkie te prace zostały wykonane po nadzorem osoby do tego uprawnionej. 4) Zamawiający ma prawo do zbadania dostarczonego asfaltu pod względem: jakości, ilości. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości w którejkolwiek z w/w okoliczności Zamawiający może odmówić zapłaty wynagrodzenia, obciążyć Wykonawcę kosztami badania i kontroli wagi, żądać wymiany rozłożonego asfaltu (na koszt wykonawcy) na spełniające wymagania w terminie 3-ech dni, od dnia, w którym dana okoliczność zaistniała.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach