Przetargi.pl
Wykonanie nasadzeń drzew, krzewów, pnączy, bylin i traw ozdobnych na wybranych terenach zieleni miasta Kołobrzeg

Gmina Miasto Kołobrzeg ogłasza przetarg

  • Adres: 78-100 Kołobrzeg, ul. Ratuszowa
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48 94 35 51 580, , fax. +48 94 35 237 69
  • Data zamieszczenia: 2018-10-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Kołobrzeg
    ul. Ratuszowa 13
    78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie
    tel. +48 94 35 51 580, , fax. +48 94 35 237 69
    REGON: 330920736
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kolobrzeg.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie nasadzeń drzew, krzewów, pnączy, bylin i traw ozdobnych na wybranych terenach zieleni miasta Kołobrzeg
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia, podzielonym na 4 części, jest wykonanie nasadzeń drzew, krzewów, pnączy, bylin i traw ozdobnych na wybranych terenach zieleni miasta Kołobrzeg, w tym : 1) Część 1 – wykonanie wymiany 130,60 m3 podłoża, nasadzeń 12 drzew, 2386 krzewów i 142 traw ozdobnych na terenie Placu Trzech Pokoleń oraz ich utrzymanie w okresie gwarancyjnym po ich posadzeniu, 2) Część 2 – wykonanie wymiany 188,50 m3 podłoża, nasadzeń 1 drzewa, 1143 krzewy i 760 bylin na terenie podwórza osiedlowego przy ul. Jagiellońskiej 17-21 i ul. Unii Lubelskiej 2-10 w Kołobrzegu oraz ich utrzymanie w okresie gwarancyjnym po ich posadzeniu, 3) Część 3 – wykonanie nasadzeń 580 drzew na terenie osiedla Podczele oraz ich utrzymanie w okresie gwarancyjnym po ich posadzeniu, 4) Część 4 – wykonanie wymiany 86,80 m3 podłoża, nasadzeń 179 drzew, 706 krzewów i 860 bylin na wskazanych nieruchomościach Gminy Miasto Kołobrzeg oraz ich utrzymanie w okresie gwarancyjnym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77310000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany - przed upływem terminu składania ofert - wnieść wadium, dla każdej części przedmiotu zamówienia oddzielnie, w wysokości 1) 2000 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100) dla części 1, 2) 1500 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100) dla części 2, 3) 5000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) dla części 3, 4) 3000 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100) dla części 4.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie dokonuje opisu spełniania warunku dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca załączy do wypełnionego Formularza Oferty - zał. Nr 1 do SIWZ, następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania i spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenie należy złożyć na druku stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2) Dowód wniesienia wadium. 3) Formularz cenowy. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od przekazania informacji o której mowa w pkt 1 przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24. ust. 1 pkt 23 ustawy P.z.p., stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. W przypadku gdy Wykonawca przynależy do tej samej grupy kapitałowej przedstawia dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy P.z.p., przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w sekcji III.4) 4. Wykonawca przedstawia dokumenty wymienione w sekcji III.4) dotyczące Podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy P.z.p.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach