Przetargi.pl
Wykonanie naprawy dróg powiatowych w obszarze działania Zarządu Dróg Powiatowych w Kartuzach w 2019 r.

Zarząd Dróg Powiatowych w Kartuzach ogłasza przetarg

  • Adres: 83-300 Kartuzy, ul. Gdańska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 6810715 , fax. 58 6811522
  • Data zamieszczenia: 2019-02-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Kartuzach
    ul. Gdańska 26
    83-300 Kartuzy, woj. pomorskie
    tel. 58 6810715, fax. 58 6811522
    REGON: 19168725300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zdp.kartuzy.ibip.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie naprawy dróg powiatowych w obszarze działania Zarządu Dróg Powiatowych w Kartuzach w 2019 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie naprawy dróg powiatowych w obszarze działania Zarządu Dróg Powiatowych w Kartuzach w 2019 r. 2. Zamówienie zostało podzielone na 2 części: 1) CZĘŚĆ I – NAPRAWA PRZEŁOMÓW NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH Na roboty związane z wykonaniem naprawy przełomów nawierzchni bitumicznych w ciągu dróg powiatowych składają się: • wykonanie warstwy odcinającej z piasku gr. 54 cm dla wymiany konstrukcji nawierzchni • wykonanie podbudowy dla wymiany konstrukcji grubości 30 cm • wykonanie oczyszczenia i skropienia nawierzchni • wykonanie warstwy wiążącej o grubości 6 cm • wykonanie warstwy ścieralnej gr. 4 cm • wykonanie regulacji wysokościowej poboczy Prace należy wykonywać zgodnie ze Specyfikacjami Technicznymi stanowiącymi załącznik do SIWZ: D 04.03.01 Wykonanie oczyszczenia i skropienia nawierzchni D 04.02.01 Wykonanie warstwy odcinającej D 04.04.01 Podbudowa z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie D-05.03.05 Nawierzchnie z betonu asfaltowego D-06.03.02 Pobocza PRZEDMIAR ROBÓT Lp. Wyszczególnienie elementów Jednostka Ilość 1 2 3 4 1 Rozbiórka nawierzchni bitumicznej poprzez frezowanie o grubości do 10 cm m2 250 2 Rozbiórka mechaniczna podbudowy z kruszywa łamanego bądź betonu o grubości do 24 cm m2 250 3 Roboty ziemne wykonywane koparkami na głębość 60 cm m2 250 4 Wykonanie warstwy odcinającej z piasku o grubości 54 cm m2 250 5 Wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa łamanego stabilizownego mechanicznie 0/31,5 o grubości 30 cm m2 250 6 Wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC11W 50/70 o grubości 6 cm m2 250 7 Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S 50/70 o grubości 4 cm m2 250 8 Regulacja wysokościowa poboczy z ewentualnym uzupełnieniem m2 250 2) CZĘŚĆ II – REMONTY CZĄSTKOWE NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH Na roboty związane z wykonaniem remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych na terenie powiatu Kartuskiego składają się: • rozbiórka istniejącej nawierzchni przy użyciu frezarki do naw. Bitumicznych • wykonanie oczyszczenia i skropienia wyciętego miejsca nawierzchni • wykonanie warstwy ścieralnej gr. 4 cm, bądź innej grubości w zależności od głębokości wykonywanej naprawy • zabezpieczenie połączeń starej nawierzchni i wykonanej naprawy poprzez oblanie krawędzi asfaltem Prace należy wykonywać zgodnie ze Specyfikacjami Technicznymi stanowiącymi załącznik do SIWZ: D 05.03.17 Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych D-05.03.05 Nawierzchnie z betonu asfaltowego PRZEDMIAR ROBÓT Lp. Wyszczególnienie elementów Jednostka Ilość 1 2 3 4 1 Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-bitumiczną gr. 4 cm - rozbiórka nawierzchni poprzez frezowanie m2 5000 2 Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-bitumiczną gr. ponad 4 cm - rozbiórka nawierzchni z frezowaniem t 150 3. Szczegółowe wymagania stawiane Wykonawcy związane z przedmiotem zamówienia: 1) Zamawiający zobowiązuje się do zgłaszania robót budowlanych w przeddzień ich wykonania. 2) Wykonawca zobowiązany jest do dysponowania sprawnym sprzętem oraz do posiadania ważnego OC pojazdów. 3) Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 4) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 5) Wykonawca zobowiązany jest określić telefony kontaktowe oraz inne ustalenia niezbędne dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 6) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 7) Materiały i urządzenia niezbędne do realizacji prac zapewnia Wykonawca. 4. Informacje dodatkowe: 1) Czas przystąpienia do realizacji robót ustala się: do 3 dni od przekazania placu budowy. 2) Wykonawca powinien dysponować telefonem stacjonarnym/ telefonem komórkowym do bezpośredniej łączności z Wykonawcą (osobą odpowiedzialną za podjęcie czynności – wskazaną do kontaktów w umowie). 3) Okres rękojmi za wady i gwarancji jakości na przedmiot zamówienia wynosi: min. 12 miesięcy. 4) Roboty będą prowadzone na sieci dróg powiatowych będących w zarządzie Zarządu Dróg Powiatowych w Kartuzach wraz z zabezpieczeniem miejsca prowadzenia robót i właściwym jego oznakowaniem. Prace ww. mają być wykonywane z zachowaniem zasad bezpieczeństwa i zgodnie z obowiązującymi przepisami. 5) Zaleca się, aby Wykonawca zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy. Każdy z wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia. 6) Ewentualne zastosowanie w opisie przedmiotu zamówienia - przedmiarach robót i specyfikacji technicznej nazw własnych poszczególnych materiałów należy traktować jako podanie przykładowych propozycji materiałowych, które każdorazowo należy czytać z dopiskiem „lub inne równoważne o nie gorszych parametrach”. Podanie konkretnych nazw materiałowych stanowi jedynie wyznacznik pożądanego standardu i jakości materiałów, które zostaną zastosowane do realizacji zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ. b) Pełnomocnictwo – jeśli dotyczy. c) Pisemne zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – załącznik nr 3 do SIWZ (jeśli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach