Przetargi.pl
Wykonanie naprawa rezonansu magnetycznego Achieva Nova Dual produkcji Philips dla Samodzielnego Publicznego Szpitala Wojewódzkiego im. Papieża Jana Pawła II w Zamościu

Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Papieża Jana Pawła II ogłasza przetarg

  • Adres: 22400 Zamość, Aleje Jana Pawła II
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 846 773 333 , fax. 846 386 669
  • Data zamieszczenia: 2018-03-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Papieża Jana Pawła II
    Aleje Jana Pawła II 10
    22400 Zamość, woj. lubelskie
    tel. 846 773 333, fax. 846 386 669
    REGON: 605013400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.zam.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie naprawa rezonansu magnetycznego Achieva Nova Dual produkcji Philips dla Samodzielnego Publicznego Szpitala Wojewódzkiego im. Papieża Jana Pawła II w Zamościu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Naprawa obejmuje: - dostawę i wymianę przewodu w cewce głowy SENSE HEAD COIL 1.5T 16ch, - dostawę i wymianę przewodu w cewce głowy SENSE HEAD COIL 1,5T 8ch, - dostawę i wymianę przewodu w cewce kręgosłupa SENSE SPINE COIL 15ch, - dostawę i wymianę kabla MC1-X30 (RX-1.5T), - dostawę i wymianę kabla MC1-X32 (RX-1.5T), - dostawę i wymianę kompletnego zestawu naprawczego cold head, - sprawdzenie funkcjonowania rezonansu i jego gotowości do pracy, - sprawdzenie jakości obrazów. Wykonawca zapewni, że dostarczone przez niego w ramach naprawy wskazane powyżej elementy są oryginalne i fabrycznie nowe, są dopuszczone do obrotu i używania na terenie Polski zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, oraz są kompatybilne z rezonansem magnetycznym Achieva Nova Dual produkcji Philips. Wykonawca będzie zobowiązany do zagospodarowania odpadów powstałych w wyniku świadczonych usług w sposób zgodny z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2018 r. poz. 21). Okres gwarancji - minimum 12 (dwanaście) miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu zdawczo - odbiorczego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50421000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty, informacje i oświadczenia, które musi zawierać oferta: 1.Formularz „Oferta Wykonawcy” (sporządzony według załączonego wzoru integralnej części SIWZ). 2. Oferta cenowa sporządzona zgodnie ze sposobem określonym w SIWZ na str. 9. Zamawiający informuje, że nie złożenie formularza „Oferta Wykonawcy”, oferty cenowej, bądź brak danych w zakresie: ceny oferty, okresu gwarancji i terminu realizacji zamówienia spowoduje odrzucenie oferty jako nieodpowiadającej treści SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach